Might & Magic: Heroes VII bekräftat – se första trailern

Robot
Might & Magic: Heroes VII bekräftat – se första trailern
Medlem
Might & Magic: Heroes VII bekräftat – se första trailern

Snälla fan, var mer som 2an och 3an, jag gillade 5an med, fast 6an var verkligen inte bra, usch. Tack för inget Ubisoft...


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem

Fan, jag läste fel och blev både mer förvirrad och mer glad än vad jag borde blivit. Dock lär det bli ett köp här med, haft roligt med alla Heroes-spel förrutom 4an i princip. Inklusivt 6an, som nog varit ett av de svagare spelen i serien.

Inaktiv

Det jag spelat har varit bra även om de skiftat spelmekaniken. 3an 4an (winds of wars introfilm är bland tidernas bästa) och 5an var bra. Kampanjerna verkar bokstavligen vara designade för småbarn dock.

Dominions 4 är likt och bra.


signatur

Heja Syrien och Bashar Al-Assad! Ner med Al-Ciada!
-- Du får inte tumma ditt egna inlägg --

Medlem

Ubisoft lovar att fansen, genom att gå med i Shadow Council

Vad är Shadow council?

Medlem

VAD?!?! som jag drömt om fler spel i denna serien, men jag vågade fan inte hoppas för det såg inte så ut!!

Medlem

Hoppas som fan att dem går tillbaka till de vanliga resurserna! Och att dem skippar konverterings skräpet som gjorde 6an för lätt.

Medlem

Two Steps From Hell - Protectors of the Earth
Samma låt som användes till Mass Effect 3 Launch-trailern.

Har aldrig varit något fan av Heroes men jag kanske borde testa detta när det kommer?

Medlem

ooohhaaa! nu blev jag som ett barn på julafton!

Medlem
Skrivet av Wintermist:

VAD?!?! som jag drömt om fler spel i denna serien, men jag vågade fan inte hoppas för det såg inte så ut!!

Säker på att du inte tänker på "riktiga"/"vanliga" Might & Magic-serien nu? Heroes släpps fortfarande någorlunda aktivt, sexan är rätt ny.

Medlem

Hoppas det går att spela online den här gången...

Medlem

Jag hoppas att de lägger till generated maps som de hade i... Alla andra? Heroes spel som man kan spela utanför campaignen. Blev seriöst besviken på senaste Heroes spelet när det inte var en del av det. Det gjorde spelet väldigt kortlivat, nej... Extremt kortlivat, enligt mitt tycke.

Medlem
Skrivet av faceslicer:

Ubisoft lovar att fansen, genom att gå med i Shadow Council

Vad är Shadow council?

Det är ett hemligt råd med warlocks och demon-dyrkande orcer som Gul'dan hade i Dreanor. När The Horde genom ledare Black Hands order invaderar Azeroth är det egentligen Shadow Council som har fått det att hända. Sen var Doomhammer tvungen döda vår marionett och GRRRRRRR...

I mean, öh, det får du nog kolla upp med Ubisoft vad det är.

Medlem

Rekommenderar varmt att ni istället fixar Heroes of Might and Magic III Complete och installerar Era II (som inkluderar en förbättrad version av expansionen WoG)

http://heroescommunity.com/viewthread.php3?TID=37208

Mycket nöje!

Medlem
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Wintermist:

VAD?!?! som jag drömt om fler spel i denna serien, men jag vågade fan inte hoppas för det såg inte så ut!!

Säker på att du inte tänker på "riktiga"/"vanliga" Might & Magic-serien nu? Heroes släpps fortfarande någorlunda aktivt, sexan är rätt ny.

Nej nej, Heroes serien. Man hörde ju ingenting efter VI så det kändes som att det antagligen var det sista på ett långt tag, och redan nu kommer kanske en uppföljare. Hoppas vi får RMG igen dock!

Medlem
Skrivet av Wintermist:
Skrivet av Xepheros:
Skrivet av Wintermist:

VAD?!?! som jag drömt om fler spel i denna serien, men jag vågade fan inte hoppas för det såg inte så ut!!

Säker på att du inte tänker på "riktiga"/"vanliga" Might & Magic-serien nu? Heroes släpps fortfarande någorlunda aktivt, sexan är rätt ny.

Nej nej, Heroes serien. Man hörde ju ingenting efter VI så det kändes som att det antagligen var det sista på ett långt tag, och redan nu kommer kanske en uppföljare. Hoppas vi får RMG igen dock!

Ah, okej! Skulle bara dubbelkolla. Jag ville minnas att Heroes 6 släpptes mer nyligen än vad det faktiskt gjorde, så tänkte att du kanske läst fel precis som jag gjorde till en början. Fattar inte varför de skriver om titeln såhärdags, lagom förvirrande.

Medlem

Heter inte serien Heroes of Might and Magic? Eller blandar jag ihop 2 stycken nu? Har de kanske bytt namn på senare år kanske?!

Skrivet av anon_178365:

Själv är jag helt såld på Rampart, så jävla mysigt ställe!


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

Hoppas de gör det bra, älskade trean, femman var också bra, inte spelat sexan efter rekommendation av ALLA jag har pratat med som spelat det.

Medlem
Skrivet av anon_178365:
Skrivet av dotque:

Heter inte serien Heroes of Might and Magic? Eller blandar jag ihop 2 stycken nu? Har de kanske bytt namn på senare år kanske?!

Själv är jag helt såld på Rampart, så jävla mysigt ställe!

Jo det heter Heroes of Might and Magic, Might and Magic är en annan spelserie såvitt jag vet.

Heroes of Might and Magic är en spinnoff på Might and Magic serien. Might & Magic X utspelar sig tex i samma värld som Heroes of might and magic 6

Medlem

Kan de sluta 'ta hjälp av 'fansen'' och göra ett jävla Heroes istället. Hur svårt ska det vara att ta det bra från 2, 3, 4 och låta sin, förhoppningsvis, kompetenta personal jobba. Utan Ubishuts giriga tidtabeller.


signatur

Reminder: SAM = Speed bump -GGTharos

Medlem

min favorit mys serier...äger en hel del dubbletter is serien, ännu mer sedan dom släppte complete ed. för övrigt tycker jag att det är en massa gnäll och nostalgi som gör att all klaga på all släpp eter 3an...mje 4an var ju ingen höjdare dock

Medlem

Jag älskade sexan som det enda spelet i serien jag spelat trots att den hade brister och buggar. Det finns för mycket som kan bli bättre för att de inte ska få till det bättre och det som var bra tror jag inte de missar att göra bra igen. Just därför hoppas jag och tror att sjuan kommer bli riktigt bra!
Därmed är det här det enda spel jag känner mig hypad inför. Alla andra spel inväntar jag utan särskilda förhoppningar.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av Paddington:

Jag älskade sexan som det enda spelet i serien jag spelat trots att den hade brister och buggar. Det finns för mycket som kan bli bättre för att de inte ska få till det bättre och det som var bra tror jag inte de missar att göra bra igen. Just därför hoppas jag och tror att sjuan kommer bli riktigt bra!
Därmed är det här det enda spel jag känner mig hypad inför. Alla andra spel inväntar jag utan särskilda förhoppningar.

Mother of fucking god! Har du inte spellat HoMM3?
Det är ju det mysigaste man kan spela en regnig dag och jag gillar egentligen inte ens den här genren av spel annars :S


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem
Skrivet av dotque:
Skrivet av Paddington:

Jag älskade sexan som det enda spelet i serien jag spelat trots att den hade brister och buggar. Det finns för mycket som kan bli bättre för att de inte ska få till det bättre och det som var bra tror jag inte de missar att göra bra igen. Just därför hoppas jag och tror att sjuan kommer bli riktigt bra!
Därmed är det här det enda spel jag känner mig hypad inför. Alla andra spel inväntar jag utan särskilda förhoppningar.

Mother of fucking god! Har du inte spellat HoMM3?
Det är ju det mysigaste man kan spela en regnig dag och jag gillar egentligen inte ens den här genren av spel annars :S

Jag har trean, jag köpte på en GOG rea, för att se om den verkligen är bättre med omvänt perspektiv - att först spela nya spel och sen backa. Men jag har inte dragit igång än. Det är så mycket som ska spelas. Men jag ska försöka ta mig dit så småningom.


signatur

Har jag drabbats av PMA? Positiv Mental Attityd.

Medlem
Skrivet av dotque:

Heter inte serien Heroes of Might and Magic? Eller blandar jag ihop 2 stycken nu? Har de kanske bytt namn på senare år kanske?!

Japp, iom 6an så bytte de namn fråm Heroes of Might and Magic till Might and Magic: Heroes.

1
Skriv svar