Witcher 3 – mäktig demonstration av den öppna världen

Robot
Witcher 3 – mäktig demonstration av den öppna världen

I den nya filmen berättar CD Projekt mer om sin värld och Geralts plats i den.

#cd-projekt, #the-witcher-3-wild-hunt


Medlem
Witcher 3 – mäktig demonstration av den öppna världen

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Medlem

Öppna spelvärldar är skrämmande. Tänk om man använder Oculus Rift och går vilse, vad fan gör man då?

Skrivet av Hurin:

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?

Nog inte mer än det där "ryktet" från någon av skaparna, att man bör ha ett 780 Ti för att kunna köra det ordentligt på höga inställningar.

Medlem

blir nog ett till 780 när detta kommer, oj oj vad jag ska spela =P

Medlem

Brb går in i koma tills spelet kommer.

Medlem

Fyfan, aja några månader på mig att tjäna ihop cash och köpa en stationär!

Medlem
Skrivet av Hurin:

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?

Ett moddat Skyrim ger nog en ganska bra vägledare.


signatur

"People don't plan to fail, they just fail to plan"

Medlem

Lite off men är det någon som vet hur det går för Cyberpunk 2077?

Medlem
Skrivet av Xepheros:

Brb går in i koma tills spelet kommer.

Fan jag har redan legat i koma å råka vakna upp.. satan ge mig spelet nu!

Medlem

Några månader nu bara!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:

Lite off men är det någon som vet hur det går för Cyberpunk 2077?

Tanke på att witcher 3 är det spel dom utvecklar just nu så går det ingenting för cyberpunk 2077. Dessutom vill dom uppnå CGI grafik så förvänta dig release 2077.

Avstängd
Skrivet av Bojkott:

Öppna spelvärldar är skrämmande. Tänk om man använder Oculus Rift och går vilse, vad fan gör man då?

Tar fram kartan?

Medlem

GE MIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Blir dubbla 780ti i höst eller nya 800 serien om den är något att ha

Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Hurin:

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?

Ett moddat Skyrim ger nog en ganska bra vägledare.

Haha tror nog det där kan klassas som världshistoriens sämsta vägledare, då du kan modda det hur mycket/lite som helst

Medlem
Skrivet av REALIN:
Skrivet av Bojkott:

Öppna spelvärldar är skrämmande. Tänk om man använder Oculus Rift och går vilse, vad fan gör man då?

Tar fram kartan?

Den blåste iväg, och sen kom en grip flygandes och åt upp den.....

Medlem

Blir ny CPU, DDR4 och Maxwell-kort kring årsskiftet

Medlem
Skrivet av Naraccas:
Skrivet av Hurin:

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?

Ett moddat Skyrim ger nog en ganska bra vägledare.

Medlem

Mäktigt! Givet köp till pc!


signatur

Intel i9 9900K @ 5000 MHz, Aorus Master Z390, GeForce RTX 4090, Corsair Vengeance RGB PRO DDR4 / CL19 / 32 GB / 4000 MHz

Medlem
Skrivet av Hurin:

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?

Skulle tippa på att de du behöver för å köra detta på högsta det gpr inte att köpa än. Dom här spelen har alltid varit jävligt snygga men dom är krävande som fan me

Medlem
Skrivet av oDIRTDIVERo:
Skrivet av Hurin:

Nice!! Ser verkligen framemot att sätta tänderna i detta Har det släpps några krav på hårdvara?

Skulle tippa på att de du behöver för å köra detta på högsta det gpr inte att köpa än. Dom här spelen har alltid varit jävligt snygga men dom är krävande som fan me

Snälla, det var exakt samma sak när Oblivion släpptes, gick fint att maxa det på 7950GX2 samt en C2D.

Tvivlar på att Titan/780 SLI får problem med detta såvida man inte kör uber upplösning.

Medlem

Love it!


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

Givet köp! Köpte mig en ny dator för att kunna maxa detta, hoppas det lever upp till mina förväntningar.

k3m
Medlem

Har förbokat samlarutgåvan

Medlem

Hoppas kunna maxa det med min ett år gamla dator, men det lär nog inte bli 60 fps.

Medlem

Herregud! Detta spel kommer man garanterat älska. Just know it^^

Medlem
Skrivet av Cladrius:

Givet köp! Köpte mig en ny dator för att kunna maxa detta, hoppas det lever upp till mina förväntningar.

Då lär du köpt en galet stark dator^^

Medlem

Har ni sett denna?

Hoppas verkligen en ny dator klarar att köra på ultra-inställningar... ska nog uppgradera när det närmar sig... Vad bör man ha för grafikkort? Nån som vet?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

k3m
Medlem
Skrivet av wrangman:

Har ni sett denna?

https://www.youtube.com/embed/tuPEam_Jt4I

Hoppas verkligen en ny dator klarar att köra på ultra-inställningar... ska nog uppgradera när det närmar sig... Vad bör man ha för grafikkort? Nån som vet?

Jag skulle kört AMD iaf. För att det helt enkelt är prisvärdare. Samma prestanda till en liten billigare peng.

12
Skriv svar