Nya Dragon Age-filmen lägger fokus på dina fiender

Robot
Nya Dragon Age-filmen lägger fokus på dina fiender

Drakar, demoner och mer mänskliga hot vill se dig död i Dragon Age: Inquisition.

#dragon-age-inquisition, #bioware


Medlem
Nya Dragon Age-filmen lägger fokus på dina fiender

känns som att spelet är på väg tillbaka till sin tidigare era. Ser bra ut såhär långt

Medlem

Ahhhh verkar bra!! Var det Morrigan man såg två gånger i filmen?? Spännande med drakar som verkar slåss mot varandra, kanske kan man alliera sig med någon drake...


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem

PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. Gahhhhaah!


signatur

Niet.

Medlem
Medlem
Skrivet av Theade:

PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. Gahhhhaah!

PC såklart!

Vid 1:37 var det Hawke och The Warden?

Medlem

Nu snackar vi nextgen RPG! Läckert, om spelet bara kan leva upp till 50% av den där trailern så kommer det sparkas så mycket stjärt!!!

Kom igen hamsterjäkel sätt fart på hypehjulet! Let's tut and kör!

Medlem

Damn! Fan gåshud i slutet!

Medlem

Nudjävlar! Detta ser bara bättre och bättre ut!

Medlem
Skrivet av enborn:
Skrivet av Theade:

PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. PS4 eller PC.. Gahhhhaah!

PC såklart!

Vid 1:37 var det Hawke och The Warden?

Såg nästan ut som Alistair. Den andra vet jag inte. Kanske kvinnlig Hawke

Medlem

Någon som kan summera Dragon Age 2's story?

Jag spelade ALLA DLC'er i Origin, vad hände med Morrigan och Flemeth?

Vet att Flemeth är med i tvåan, och nu ser jag Morrigan i trean.

Medlem
Skrivet av Ztreek:

Någon som kan summera Dragon Age 2's story?

Jag spelade ALLA DLC'er i Origin, vad hände med Morrigan och Flemeth?

Vet att Flemeth är med i tvåan, och nu ser jag Morrigan i trean.

Du hinner spela igenom innan trean släpps

Medlem
Skrivet av Thane:
Skrivet av Ztreek:

Någon som kan summera Dragon Age 2's story?

Jag spelade ALLA DLC'er i Origin, vad hände med Morrigan och Flemeth?

Vet att Flemeth är med i tvåan, och nu ser jag Morrigan i trean.

Du hinner spela igenom innan trean släpps

vägrar starta tvåan.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Hurin:

Ahhhh verkar bra!! Var det Morrigan man såg två gånger i filmen?? Spännande med drakar som verkar slåss mot varandra, kanske kan man alliera sig med någon drake...

Det är ju tyvärr bekräftat att hon ska vara med i trean så...

Medlem

Löjligt taggat!

Tycker flamen kring DA2 är väldigt överdriven, det är absolut värt att spela igenom. Det är väl just att Da:O var grymt bra och nytt koncept och då blir det lätt att tvåan får svårt att konkurrera.

k3m
Medlem
Skrivet av Orajjon:

Löjligt taggat!

Tycker flamen kring DA2 är väldigt överdriven, det är absolut värt att spela igenom. Det är väl just att Da:O var grymt bra och nytt koncept och då blir det lätt att tvåan får svårt att konkurrera.

Dragon age 2 är ju helt jävla sämst. Oavsett uppföljare eller ej. DA2 var som ett dåligt jävla skämt, nu är det bara jävligt dåligt.

Medlem

Dragon age 2 är ju helt jävla sämst. Oavsett uppföljare eller ej. DA2 var som ett dåligt jävla skämt, nu är det bara jävligt dåligt.[/quote]

Trams! Du har antagligen bara spelat trippel A spel om du tycker det är sämst, visst är det inget vidare bra spel, men ett hyggligt rpg är det trots allt och resor bättre är skräp som Risen exempelvis.

Gillar annars vad jag såg av alpha gameplayen, med både taktiskt och mer actionbetonade strider man kan växla mellan de som man vill, massvis med vapen, skills, crafting och annat gott. När de dessutom sa att den senaste genomspelninget tagit 150 jävla timmar, gick det nästa i byxan på mig. Med dlc's lär det komma upp i över 200 timmar och det var fan inte igår man fick ett story drivet rpg med sån längd alltså. Tror exempelvis DA2 tog dryga 25, ME3 mellan 35 och 40 för att jämföra. Här snackar vi BG2 längd.

Hype hype hype!

Medlem
k3m
Medlem
Skrivet av Chomag:

Dragon age 2 är ju helt jävla sämst. Oavsett uppföljare eller ej. DA2 var som ett dåligt jävla skämt, nu är det bara jävligt dåligt.

Trams! Du har antagligen bara spelat trippel A spel om du tycker det är sämst, visst är det inget vidare bra spel, men ett hyggligt rpg är det trots allt och resor bättre är skräp som Risen exempelvis.

Hype hype hype![/quote]
Det är inget trams. Det är min åsikt och vi är flera att dela den. Sedan så har du även fel om mitt spelande. Så även om Risen, Risen är ett bra rollspel.

Medlem

Divinity: original sin, på steam, är värt alla pengar om man gillar rpg! Bg2/da:origins likt

Medlem

Kärlek!
Stora frågan PS4 eller dator. Är ju gammal RPG-räv som kämpar på med att sådana spel ska liras på dator, man kanske det är dags att släpa sin konservatism och luta sig tillbaka i soffan denna gången?

1
Skriv svar