Dötrevlig trailer för Dying Light

Robot
Inaktiv
Dötrevlig trailer för Dying Light

Påminde mig lite om "Bloodsuckers" från STALKER-spelen Detta blir att spana in mer när det kommer men det har absolut potential.

Dead Island hade sin charm även om det hade många brister också men jag gillar hur just vapen och ammunition är mer sällsynt och då desto härligare när man hittar ett skjutjärn.

Inaktiv

Spelet har verkligen potential, men jag är tveksam, då Techland utvecklar spelet. De misslyckades ju något så enormt mycket med Dead Island, trots riktigt schyst trailer och till synes väldigt balanserad och bra gameplay. Jag håller verkligen tummarna på att Dying Light blir med hästlängder mycket bättre!

Medlem

Är också tveksam, men även om det blir relativt mediokert så blir det nog ett köp ändå. Jag förväntar mig ett hjärndött zombieslakt-spel, och har det bara flytande gameplay med tyngd i så kan detta bli jättebra i och med parkour-systemet. Förväntar mig inte ett nytt The Last of Us, utan mer ett spel som passar perfekt till den där fredagskvällen när man kommer hem från jobbet, knäppepr upp byxorna i soffan, upp med benen på soffbordet, knäcker en öl, och kör igång.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Spelet har verkligen potential, men jag är tveksam, då Techland utvecklar spelet. De misslyckades ju något så enormt mycket med Dead Island, trots riktigt schyst trailer och till synes väldigt balanserad och bra gameplay. Jag håller verkligen tummarna på att Dying Light blir med hästlängder mycket bättre!

Misslyckande? Dead Island? Visst fanns det saker som behövde poleras men så dåligt var det väl ändå inte? Sen kanske inte zombie-spel tilltalar alla människor men om man är ett fan av Lucio Fulci, George A. Romero och allt som har med köttätande kadaver att göra så är det roligare än alla Call of Duty och Battlefield-spel tillsammans.

Medlem

Fi fan, satte hjärtat i halsgropen när jag såg slutet...trodde för ett ögonblick att det skalle bli xbox exklusivt! o_O

Det här ser så otroligt lovande ut att jag aldrig skulle förlåta MS för det!

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Spelet har verkligen potential, men jag är tveksam, då Techland utvecklar spelet. De misslyckades ju något så enormt mycket med Dead Island, trots riktigt schyst trailer och till synes väldigt balanserad och bra gameplay. Jag håller verkligen tummarna på att Dying Light blir med hästlängder mycket bättre!

Se där går våra åsikter isär. Jag ÄLSKAR dead island (pc) och det tillhör ett av de spelen (inklusive dess expansion) som jag spelat igenom flest gånger i coop


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ser riktigt bra ut! Jag gillade verkligen Dead Island och Dead Island: Riptide så detta ser jag fram emot


signatur

I drank what?

1
Skriv svar