Bloodborne – spana in gameplay från spelet

Robot
Medlem
Bloodborne – spana in gameplay från spelet

Fy satan vad jag blev taggad

Medlem

Jag började att fundera över vad de sysslade med när de visade en ny Bloodborne-trailer redan innan konferensen började men de hade ju en hel del kvar ändå.

Bloodborne ser löjligt intressant ut.

Medlem

Ska hålla ögonen på det här

Skribent

Dag ett.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

WOW! Fan va galet

Medlem

äckligt bra, jag måste verkligen säga att de lyckats med vad jag kan se av de olika fienderna, riktigt obehagliga vissa såg ut att vara xD

Medlem

Oj! Jävlar. Detta ser riktigt riktigt bra ut. Påminner mig mycket om Medievil serien rent atmosfäriskt.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Ser grymt bra ut. Är taggad till tusen!

Medlem

Burr, medievil meets demon's souls, jag var taggad innan, men denna trailer, dräggel

Medlem

Köper mig PS4 och detta samtidigt.


signatur
Medlem

Jag hoppas att det kommer till PC något år senare, likt Dark Souls, för det ser så najs ut!

Medlem
Skrivet av returpack:

Jag hoppas att det kommer till PC något år senare, likt Dark Souls, för det ser så najs ut!

Då detta likt Demon's Souls utvecklas tillsammans med Sonys Japan Studio lär chansen vara ganska liten att det kommer till andra format.

Medlem
Skrivet av Margy:
Skrivet av returpack:

Jag hoppas att det kommer till PC något år senare, likt Dark Souls, för det ser så najs ut!

Då detta likt Demon's Souls utvecklas tillsammans med Sonys Japan Studio lär chansen vara ganska liten att det kommer till andra format.

Liten, men man kan ju alltid hoppas dom är smarta och släpper en pc version senare

Medlem

Satan vilken stämning!

1
Skriv svar