Alien: Isolation – se den nya trailern på egen risk

Robot
Alien: Isolation – se den nya trailern på egen risk
Medlem
Alien: Isolation – se den nya trailern på egen risk

Brukar sällan gilla trailers (läs spoilers) men denna var bra!

Medlem

Skriker i ren förtjusning... Obehagligt bra!

Medlem

Jag är extremt kluven inför detta spelsläpp. Jag är ett stort fan av Aliens-filmerna, men samtidigt är jag en riktig fegis som gärna vill gömma mig bakom min kudde vid minsta lilla.

Att jag dessutom planerar att köpa Oculus Rift gör ju inte det hela bättre heller.

EDIT: Fast nu såg jag i en relaterad artikel att spelet inte kommer att stödja Oculus Rift - åtminstone inte till en början.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Jösses vilken stämning! Hoppas spelet uppnår ens hälften av känslan!


signatur

Motivator's Lifestyle. Athletic Martyr. Build your own foundation.

Medlem

Känns som att jag blivit för gammal (42) för skräckspel. Har nästan ingen inlevelseförmåga alls och känner därför ingen spänning.

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Jag är extremt kluven inför detta spelsläpp. Jag är ett stort fan av Aliens-filmerna, men samtidigt är jag en riktig fegis som gärna vill gömma mig bakom min kudde vid minsta lilla.

Att jag dessutom planerar att köpa Oculus Rift gör ju inte det hela bättre heller.

EDIT: Fast nu såg jag i en relaterad artikel att spelet inte kommer att stödja Oculus Rift - åtminstone inte till en början.

Kom det inte en nyhet för bara någon månad sedan då vi fick veta att AI med OR bara var en prototyp och att den inte kommer utvecklas vidare.

Tror det finns här på FZ om man orkar bläddra runt. Annars kan man nog googla om det.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Puscifer:

Jag är extremt kluven inför detta spelsläpp. Jag är ett stort fan av Aliens-filmerna, men samtidigt är jag en riktig fegis som gärna vill gömma mig bakom min kudde vid minsta lilla.

Att jag dessutom planerar att köpa Oculus Rift gör ju inte det hela bättre heller.

EDIT: Fast nu såg jag i en relaterad artikel att spelet inte kommer att stödja Oculus Rift - åtminstone inte till en början.

Kom det inte en nyhet för bara någon månad sedan då vi fick veta att AI med OR bara var en prototyp och att den inte kommer utvecklas vidare.

Tror det finns här på FZ om man orkar bläddra runt. Annars kan man nog googla om det.

Det stämmer. Jag redigerade mitt inlägg, men redigeringen syns inte av någon anledning. (Den syns dock i textfältet om jag väljer att redigera mitt inlägg igen)
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140708/inget-oculus-stod-...

EDIT: Och uppenbarligen om någon citerar det inlägget.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Mysigt och stressigt, kan inte bli bättre.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Nej fasiken vad läskigt.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Puscifer:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av Puscifer:

Jag är extremt kluven inför detta spelsläpp. Jag är ett stort fan av Aliens-filmerna, men samtidigt är jag en riktig fegis som gärna vill gömma mig bakom min kudde vid minsta lilla.

Att jag dessutom planerar att köpa Oculus Rift gör ju inte det hela bättre heller.

EDIT: Fast nu såg jag i en relaterad artikel att spelet inte kommer att stödja Oculus Rift - åtminstone inte till en början.

Kom det inte en nyhet för bara någon månad sedan då vi fick veta att AI med OR bara var en prototyp och att den inte kommer utvecklas vidare.

Tror det finns här på FZ om man orkar bläddra runt. Annars kan man nog googla om det.

Det stämmer. Jag redigerade mitt inlägg, men redigeringen syns inte av någon anledning. (Den syns dock i textfältet om jag väljer att redigera mitt inlägg igen)
http://www.fz.se/artiklar/nyheter/20140708/inget-oculus-stod-...

EDIT: Och uppenbarligen om någon citerar det inlägget.

Inte vid launch inte! Det måste ju någon moddare fixa med tiden, det är ju såna spel som OR är till för! Perfekt verktyg ifall man har problem med förstoppning iaf.

Inaktiv

Älskar de gamla filmerna och ser riktigt fram emot detta. Alien-filmerna är tillsammans med Hajen och Predator bland det hemskaste jag upplevde under barndommen. Jävlar vad man blev skrämd av de filmerna.

Hoppas spelet väcker all gammal barndomsskräck och mardrömmar, kanske får psykiska problem?

Medlem
Skrivet av eatem:

Älskar de gamla filmerna och ser riktigt fram emot detta. Alien-filmerna är tillsammans med Hajen och Predator bland det hemskaste jag upplevde under barndommen. Jävlar vad man blev skrämd av de filmerna.

Hoppas spelet väcker all gammal barndomsskräck och mardrömmar, kanske får psykiska problem?

Riktigt bra filmer och denna trailer var riktigt mysig.
Lite avtrubbad har man blivit sedan man såg poltergeist 1 1989 9 år gammal och man satt lätt klistrad i soffan och far sa nu börjar filmen när dom ställde ut tvn i sista scenen kunde fan inte sova riktigt flera veckor efter

Tror jag köper detta när de sjunkit i pris

Medlem

Värt att köpa bara för att få höra Sigourney Weavers röst.

Medlem

Kan bli awesome, kan bli häst

Medlem

Det var nåt speciellt

Medlem

Till skillnad från A: CM så har vissa testat spelet således rör det sig inte om en s.k vertical slice. Jag var från början väldigt tveksam inför ett nytt Alien efter allt som skett med det spelet men efter att ha sett videos från spelet och hört utvecklarna själva prata om det (det märks att de verkligen förstår vad som gjorde Alien till just Alien) så är jag idag väldigt positiv och tror att detta kan bli ett spel som många Alien fans väntat på men aldrig riktigt fått.

Medlem

Ha, ha, roboten hon pillar på känner man igen från det glada 80-talet.

Brukar sällan gilla trailers men det här såg RIKTIGT jävla bra ut, Nästan så jag vill se en ny Alien film och inte en Prometheus 2 då jag tyckte ettan sög så hårt så jag inte ens kan hitta ord för det o tror inte jag är ensam om det.

1
Skriv svar