Hideo Kojima och Guillermo del Toro gör nya Silent Hills

Medlem

Får låtsas att saker trappats upp och att daryl är en av en handfull överlevande, lider av minnersförlust. Tror också att det är del toro som tagit tag i detta och att det är bättre att jobba med en skådis man vet är bra än nån riktig sopa..detta är bog det spel jag längtat mest efter någonsin baserat på trailer

Medlem
Skrivet av Morti:

Verkar spännande, hade varit bättre utan kommentatorn dock

Indeed! Extremt jobbig kommentator...

Medlem
Skrivet av DarkZide8:
Skrivet av MMO4Life:
Skrivet av kaealy:

Synd att dom ska använda en kändis som huvudkaraktär.

Varför? Det är ju roligare att ha en kändis i ett bra spel än en nobody i ett bra spel eller? Nu vet jag iofs inte om det här spelet kommer bli bra men iaf.

Nej det är det inte. Det förstör inlevelsen. Jag förstår mig inte på hur ni resonerar, varför skulle kändisar göra allting automatiskt bättre?

Jag känner inte riktigt att vi iär på samma plan du och jag.

Medlem
Skrivet av Ender:
Skrivet av fatcamp:

De där att det är en skådespelare har jag inget problem med. Enligt mig kan det till och med vara ett plus i kanten. Som någon annan sa att det kommer se konstigt ut med alla gamla karaktärer sen är han där. Men enligt mig så kan det ge en mer verklig känsla att man vet om att denna person finns på riktigt etc.

För mig spelar det ingen roll om det är han eller någon random person. Så länge som spelet är bra så är det inget jag kommer störa mig på.

Men visst kan man bli störd ibalnd på att man förknippar vissa kändisar med andra filmer/serier. Exempelvis kan jag ej kolla på Charlie Sheens gamla action filmer etc. För efter 2½ men och anger management så tänker jag honom bara som han är i dom serierna i själva filmen. Vilket förstör lite. Men pågrund av att Norman spelar typ en badass i alla hans filmer/serier så ser jag inget fel i det. Jag förknippar inte folk med speciella filmer. Utan deras roll i filmerna hur dom var som person. Ett annat exempel är ron perlman som jag har gillat ganska mycket i filmer. Tills jag såg honom som en dragqueen i en film. Det gjorde så jag hade lite svårt att se på honom på samma sätt. Men det har inget med just den filmen att göra. Utan hur han skådespelade i den filmen.

Ron Pearlman, en mångfacetterad skådespelare Ifall du inte sett Sons of Anarchy (som borde bota dina sviter efter Ron i klänning) så kan jag också rekommendera en gammal klassiker, och den första filmen jag såg honom i: Rosens namn

Jag såg den filmen då han är en dragqueen efter alla andra filmer. Har ej kunnat se honom exakt som förut även om jag har tittat om på soa 2 gånger sen dess : p

Medlem
Skrivet av FUtech:
Skrivet av Morti:

Verkar spännande, hade varit bättre utan kommentatorn dock

Indeed! Extremt jobbig kommentator...

Ja, verkligen, hon förstörde spänningen..

Medlem

Vilket genidrag att dra Kojima i SH efter år av förfall för annars kanske den bästa serien i genren. Det här kan blir något fruktansvärt(!) BRA

Medlem

Är detta förresten enbart till PS4?


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

Medlem
Skrivet av Dave Lister:

Är detta förresten enbart till PS4?

Troligen inte. Sony var ganska tydliga om vilka spel som var exklusiva och på vilket sätt så om det inte sades något kan vi nog räkna med att det kommer till fler plattformar.

Medlem
Skrivet av Margy:

Troligen inte. Sony var ganska tydliga om vilka spel som var exklusiva och på vilket sätt så om det inte sades något kan vi nog räkna med att det kommer till fler plattformar.

Ok, hoppas det, har inte råd att köpa både PS4 och Xbox One (och tack vare både sambons och min kärlek till Halo-serien så blir det Xbox One som skall införskaffas inom snar framtid).


signatur

Time flies like the wind
Fruit flies like bananas

12
Skriv svar