Nio kilometer nerför ett berg i en lådbil

Flakmonkey
Nio kilometer nerför ett berg i en lådbil

Tänkte bara dela med mig av en film som flickvännens syssling spelade in med sin gopro när vi var på semester i Dolomiterna. Det han filmar är en alldeles underbart rolig aktivitet som man kan ta del av på berget/skidområdet Plose där man åker mountain cart (en högteknologisk lådbil) nerför berget längs en nio kilometer lång vandringsled. Säkert inget unikt i sig men det var otroligt skoj! I filmen går det inte så fort till en början då vi väntar in varandra men när man sen släpper på så kom vi upp i 45 km/h vilket känns en del när man ligger så nära en väg och vägen är en skumpig grusvägen

För den som är intresserad så är det jag som är föraren i blå t-shirt och flickvännen är föraren i lila jacka

#blogg

Medlem
Nio kilometer nerför ett berg i en lådbil

Måste säga att det där ser löjligt roligt ut, inte minst i den fina miljön.

Passande musikval dessutom, påminde lite om Slagsmålsklubben

phi
Medlem

Oj vad det hade varit trevligt med ett rött skal där vid flera tillfällen.

Flakmonkey
Skrivet av KatOne:

Måste säga att det där ser löjligt roligt ut, inte minst i den fina miljön.

Passande musikval dessutom, påminde lite om Slagsmålsklubben

Det är löjligt kul. Vi åkte tre gånger och varje gång som jag kom i mål hade jag ett sånt där fånigt leende som man inte kan dölja hur gärna man än vill

Skrivet av phi:

Oj vad det hade varit trevligt med ett rött skal där vid flera tillfällen.

Då hade han ju träffat mig!

Dyker säkert upp i Far Cry 5


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Ser grymt ut.

Medlem

Såg härligt ut


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Nästan så man måste testa att jogga uppför den sträckan!

Medlem

Tror bestämt att jag har hört talas om det här förut, en familj vänner hade åkt dit och tagit sig hela vägen ner, tror att de åkte två gånger. Det blir nog ett tiotal år innan man drar sig ner dit dock.


signatur

Jag respekterar din rätt till åsikt, men är den att förtrycka andra för saker som inte påverkar dig hindrar det inte mig från att försöka ändra eller kämpa emot den. With all due respect: Don't hurt people. <3

1
Skriv svar