Episk Warlords of Dreanor-trailer

Robot
Episk Warlords of Dreanor-trailer

Blizzards avslöjar datumet för expansionen med ännu en episk trailer.

#world-of-warcraft, #world-of-warcraft-warlords-of-draenor


Medlem
Episk Warlords of Dreanor-trailer

Blev verkligen episk 47sek in

Skägg.
10 Chambers

Var fel trailer inne... fixat nu!


signatur
Medlem

Är ni seriösa FZ? EPIC AS HELL!

Medlem

Blizzard kan sina trailrar.

Undrar hur många som "trillar dit" igen med denna expansion.

Alla gamla rävar som drömmer sig tillbaks till TBC?

Medlem
Skrivet av Cove:

Blizzard kan sina trailrar.

Undrar hur många som "trillar dit" igen med denna expansion.

Alla gamla rävar som drömmer sig tillbaks till TBC?

Även om jag inte har trillat ner i träsket ännu vet jag att jag kommer hamna där någon månad in på spelsläppet.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Så eftersom att de har knullat storyn så jävla hårt och dödat eller förstört majoriteten av karaktärerna fansen gillar så gör vi en expansion som tar oss tillbaka i tiden? Yepp, låter normalt :>

Medlem

förbokat å klart sen länge xD jag ger alltid wow åtminstone 3 månader varje expansion


signatur

always use the nubs for cover

Medlem

Det är verkligen bra överlag i betan, vill nästan inte hjälpa att testa bara för att spara på det goda. Det enda man egentligen saknar från nyare mmos är att man gärna sett free target osv, men samtidigt så gör ju blizz sin grej väldigt bra i den modell de använder sig av för strider.

Medlem
Skrivet av Cove:

Blizzard kan sina trailrar.

Undrar hur många som "trillar dit" igen med denna expansion.

Alla gamla rävar som drömmer sig tillbaks till TBC?

Inte annat än att man blir lite sugen igen, men det är vanilla dagarna man saknar, inte tbc..


signatur

K9
:.:

Medlem

Ser helt ok ut. SoO börjar bli lite långdragigt nu.

Medlem

Jahopp, då var det dags att börja igen då efter 5 år.

För detta tänker jag knappast missa.

När dom berättade att man kommer kunna loota döda spelare i world pvp så var jag officiellt fast igen.

Oh sweet jesus this will be good.

Medlem

Fysatanigatan vad cool video! Gåshud!!!


signatur

IDKFA

Medlem

Jag kommer trilla dit..igen..för typ andra eller tredje gången

Men jo! Blizzards "cinematics" är i världsklass!

Medlem

Asså va? vafan när hände det där? böckerna och WC3 säger helt olika saker? vafan? ändrar de allt igen eller?

I böckerna så dricker de ju , alla utom Duratan ( Thralls papps ) . Och det är ju Medivh som tar de sen till Azeroth?

fattade noll av den där cinematicen, men snygg var den

Medlem
Skrivet av Oneone:

Asså va? vafan när hände det där? böckerna och WC3 säger helt olika saker? vafan? ändrar de allt igen eller?

I böckerna så dricker de ju , alla utom Duratan ( Thralls papps ) . Och det är ju Medivh som tar de sen till Azeroth?

fattade noll av den där cinematicen, men snygg var den

Garrosh har åkt tillbaka i tiden, det är han som får Grommash och inte dricka det och det är Garrosh som räddar han från explosionen


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Taggad till tusen! Förhandsköpt digital deluxe-utgåvan och allt, WoW har aldrig gjort mig besviken.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Blizzard gör Världens bästa cinematics! Hands down. Finns ingen annan som kommer i närheten.

Dock vill jag att WoW dör nu så jag kan få mitt Warcraft 4!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

MEG
Medlem

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Att kalla saker skit bara för att man tröttnat på dem eller aldrig gillat det är bara omoget. Nu vet jag inte hur gammal du är men är det så du pratar om gamla förhållanden? Att bara för att du inte känner något idag så var de skit? skärp dig. Ditt försök till coola attityd blir bara löjligt

Medlem

dom kan sina trailers....brukar spela 2 veckor efter varje expansion....men dom 2 veckorna bruka vara djävligt roliga

Medlem
Skrivet av MEG:

Fick Lord of the Rings vibbar i början av trailern,snygg som alltid när Blizzard är famme, men skit är fortfarande skit även om man paketerar det snyggt

Om man gillar MMORPGS, vilka spel förutom WoW finns det just nu?

Som passar ALLA alltså.

Inb4 Wildstar.

Wildstar har raids och...raids?

Jag har två andra MMORPGs i sikte (Black Desert samt Bless) men dessa kommer nog inte komma till Europa/US förrän slutet av nästa år.

Så just nu så blir det WoW för hela slanten.

Medlem

Kul att dom har gått tillbaka till den mer seriösa trailern jämfört med panda trailern som var så cutesy...

Medlem

Måste testas! Vilka trailrar dom gör!

Medlem

Kan nån förklara vafan som händer för någon som inte är insatt? Fattar fan ingenting

Medlem

Hade gjort mycket för att få vara ljudläggare hos Blizzard alltså!


signatur

Everybody needs help.

Gen
Medlem

Lika bra att köra på Collectors Edition som förra gången, och gången dessförinnan och...öh, alla gånger sen vanilla WoW gör mig heller aldrig besviken och är definitivt kul i några månader eller ett halvår. Är dock för gammal för att raida seriöst så det låter jag er ungdomar syssla med

Medlem
Skrivet av brandter:

Så eftersom att de har knullat storyn så jävla hårt och dödat eller förstört majoriteten av karaktärerna fansen gillar så gör vi en expansion som tar oss tillbaka i tiden? Yepp, låter normalt :>

Vad menar du med "knullat storyn"?

Bara för att vissa karaktärer är döda i WoW så betyder det inte att dom måste vara döda i WC4.

För jag antar att det är det som du är tjurig över?

Annars så förstår jag verkligen inte vad du menar med "knullat storyn"

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Kan nån förklara vafan som händer för någon som inte är insatt? Fattar fan ingenting

Googla.

123
Skriv svar