Brinnande gräs och stympade kroppar i Dead Island 2

Robot
Brinnande gräs och stympade kroppar i Dead Island 2

Zombies skulle nog behöva en egen fackförening.

#dead-island-2


ELF
Medlem
Brinnande gräs och stympade kroppar i Dead Island 2

Hjärnmummsarna. Nä usch vilket kränkande ord.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Visst, kan nog va skoj att slakta lite.
Men varför envisas ALLA med att visa ALLA spel och gameplay med konsol eller handkontroll. Styrningen blir ju bara komisk att kolla på.

Även när man ser videos från speltillverkarna när de håller på och programmera sina spel för PC och så ser man någon djuping sitta och testa spelen, MED EN HANDKONTROLL i näven, det slår aldrig fel....

Men jag är inte bitter....

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Visst, kan nog va skoj att slakta lite.
Men varför envisas ALLA med att visa ALLA spel och gameplay med konsol eller handkontroll. Styrningen blir ju bara komisk att kolla på.

Även när man ser videos från speltillverkarna när de håller på och programmera sina spel för PC och så ser man någon djuping sitta och testa spelen, MED EN HANDKONTROLL i näven, det slår aldrig fel....

Men jag är inte bitter....

Det är ju lättare att demonstrera med handkontroll så antagligen därför.

Medlem

Får själv samma stela och generic feeling från detta som från första delen, som kändes alltför konstlad, stel och "plastig". Jag är ute efter lite mer inlevelse och djup än Dead Trigger och sånt så blir nog inget köp förrän man provat.

Medlem

Första hade en suverän känsla i striderna, annars var det ju lite hipp som happ med kvalitén. Får se hur det blir med det här, blev faktiskt förvånad när tvåan annonserades när man redan knåpar på Dying Light (? Glömmer alltid vad speljäkeln heter) som iallafall jag tolkade som en spirituell sequel...likheter finns det gott om iallafall!

Medlem

Ser kul ut


signatur

I drank what?

Medlem

well, it got my vote.
större ytor och en massa detaljer som fixats till sen 2:an.
nu är det bara att hoppas på mer quests.

Medlem
Skrivet av ELF:

Hjärnmummsarna. Nä usch vilket kränkande ord.

/Z.R.I.S - Zombiers rätt i samhället

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av DeFeCT:

Visst, kan nog va skoj att slakta lite.
Men varför envisas ALLA med att visa ALLA spel och gameplay med konsol eller handkontroll. Styrningen blir ju bara komisk att kolla på.

Även när man ser videos från speltillverkarna när de håller på och programmera sina spel för PC och så ser man någon djuping sitta och testa spelen, MED EN HANDKONTROLL i näven, det slår aldrig fel....

Men jag är inte bitter....

Det är ju lättare att demonstrera med handkontroll så antagligen därför.

Hur menar du nu?


signatur

ASUS Z87 Deluxe - 4770K 4,4GHz@1,25v - Noctua NH-D14 - GTX780 DCII@1241 - XMS3 8Gb 1600MHz - Asus Xonar Phoebus - OCZ Vertex Max IOPS 240Gb

Medlem

vet inte folk kanske gillar det, men personligen förstår jag inte varför dom ska ha så mycket vapen som ska moddas så det blir eld is el etc hela tiden, räcker det inte med vanliga vapen fast dom kanske håller i mer än 2 slag på en zombie istället

Inaktiv
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av DeFeCT:

Visst, kan nog va skoj att slakta lite.
Men varför envisas ALLA med att visa ALLA spel och gameplay med konsol eller handkontroll. Styrningen blir ju bara komisk att kolla på.

Även när man ser videos från speltillverkarna när de håller på och programmera sina spel för PC och så ser man någon djuping sitta och testa spelen, MED EN HANDKONTROLL i näven, det slår aldrig fel....

Men jag är inte bitter....

Det är ju lättare att demonstrera med handkontroll så antagligen därför.

Hur blir det lättare? För att man ska slippa sitta ner?

Medlem

Senast jag kollade var Hollywood inte en ö...

Medlem

Mod-stöd.. Då är det bara o invänta Zombie Panic


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

1
Skriv svar