Spana in 25 minuter från PES 2015

Robot
Medlem
Spana in 25 minuter från PES 2015

Äntligen lite info om pes. Blir demos i september som avgör vilket spel man väljer.

Btw supersegt att vänta till november om pes levererar.

Medlem

Ser ut som att det blir Fifa som vinner detta år.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Gör EA som dem gjorde med Fifa 14 till ps4 kommer jag inte skaffa det i alla fall. Ta bort olika spellägen och dylikt, För det betalade jag 700 kronor. Nej fy f** för ett sådant företag!
PES all the way Det här året.

Medlem

Jag tycker att både FIFA och PES ser väldigt bra ut i år. Faktiskt med ett litet övertag för PES. Jag tycker att det är väldigt mycket roligare och mer realistisk känsla att titta på PES matcherna än FIFA och det säger en del.

Jag har inga problem med att PES kommer ut i november istället för September, jag tror t.o.m. att det är bra. Låt dem göra färdigt spelet så att det blir bra, och inte som katastrofen PES14.
Dessutom hinner man kanske tröttna på FIFA till dess.

De är också intressant att de flesta som har spelat båda spelen på gamescom, har utnämnt PES till vinnare, vilket bådar gott, inte minst med tanke på att de har ännu längre tid på sig att slipa på spelet än FIFA.

Båda är ett självklart köp, men trots allt positivt som har sagts om PES så kommer jag inte köpa det på dag 1, (som alla andra PES jag köpt) utan invänta spelar reaktionerna.
Jag blev ordentligt bränd av PES14 katastrofen som nog var mitt sämsta köp någonsin.

Medlem

PES var bättre fram till PES 6, då gick Fifa om. Tyvärr är jag beroende av Ultimate Team, så oavsett om spelkänslan är dubbelt så bra i PES så kan jag inte byta sida.

k3m
Medlem

Jag tror det blir ett PES i år har aldrig gillat FIFA.

Medlem

Detta såg verkligen ut som skräp.

Medlem

Jag väntar med spänning på demo!

Medlem

Jag har aldrig blivit riktigt imponerad av pes. Dels för att jag tycker det verkar efter både spelmässigt och grafikmässigt. Men det som irriterar mig mest är de där sablans rättigheterna. Ge fifa Champions league:)

Medlem
Skrivet av Xaion:

Jag har aldrig blivit riktigt imponerad av pes. Dels för att jag tycker det verkar efter både spelmässigt och grafikmässigt. Men det som irriterar mig mest är de där sablans rättigheterna. Ge fifa Champions league:)

Fifa har champions league?!


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Xaion:

Jag har aldrig blivit riktigt imponerad av pes. Dels för att jag tycker det verkar efter både spelmässigt och grafikmässigt. Men det som irriterar mig mest är de där sablans rättigheterna. Ge fifa Champions league:)

Fifa har champions league?!

Nej nej. Champions cup heter det där. En kopia. Pes har haft Champions league rättigheterna ganska länge. Googla så ser du. Eller spela spelet:)

Medlem
Skrivet av Xaion:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Xaion:

Jag har aldrig blivit riktigt imponerad av pes. Dels för att jag tycker det verkar efter både spelmässigt och grafikmässigt. Men det som irriterar mig mest är de där sablans rättigheterna. Ge fifa Champions league:)

Fifa har champions league?!

Nej nej. Champions cup heter det där. En kopia. Pes har haft Champions league rättigheterna ganska länge. Googla så ser du. Eller spela spelet:)

Vem bryr sig? Fifa har alla lag namn , spelar namn osv. Att ändra Cup till League är väll inte så nödvändigt? O.o


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Xaion:
Skrivet av Kleptoman:
Skrivet av Xaion:

Jag har aldrig blivit riktigt imponerad av pes. Dels för att jag tycker det verkar efter både spelmässigt och grafikmässigt. Men det som irriterar mig mest är de där sablans rättigheterna. Ge fifa Champions league:)

Fifa har champions league?!

Nej nej. Champions cup heter det där. En kopia. Pes har haft Champions league rättigheterna ganska länge. Googla så ser du. Eller spela spelet:)

Vem bryr sig? Fifa har alla lag namn , spelar namn osv. Att ändra Cup till League är väll inte så nödvändigt? O.o

Jag bryr mig även om man vet att det är Champions league men det var inte det jag menade. Menade att det skulle vara roligt att dom fick rättigheterna. Det hade varit en rolig rättighet till karriärläget

1
Skriv svar