Geralt spelar kort i The Witcher 3

Medlem
Geralt spelar kort i The Witcher 3

dice poker då? (iofs så var det inte jättespännande i de två första spelen, men ändå).

Medlem

Missa inte nästa artikel: "Geralt tvättar sina underkläder i The Witcher 3"


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

k3m
Medlem

Låter ju onekligen bättre än tärningspoker fast hellre hade jag velat se en riktig kortlek och ett spel som är likt mulle. Då hade det garanterat blivit att spela

Medlem

CD project , kommer leverera, ingen tvekan om saken... Nästa E3 väntar jag på Cyberpunk 2077 gameplay

Medlem

Sa de inte redan att det skulle finnas flera spel att spela i tavernorna, tärningspoker är nog kvar skulle jag tro

Medlem

Jag ser verkligen fram emot detta spel! fan va jag ska spela! håller tummarna för att det släpps på en fredag så man kan stänga in sej

Medlem
Skrivet av lordsinner:

CD project , kommer leverera, ingen tvekan om saken... Nästa E3 väntar jag på Cyberpunk 2077 gameplay

Tvivlar då dom vill ha cgi grafik..

Medlem
Skrivet av Rakoon:
Skrivet av lordsinner:

CD project , kommer leverera, ingen tvekan om saken... Nästa E3 väntar jag på Cyberpunk 2077 gameplay

Tvivlar då dom vill ha cgi grafik..

Har ju varit under utveckling under ett bra tag. De har ju själva sagt att de har tre teams av vilka en av dessa jobbar med Cyberpunk. Håller tummarna iaf!

Medlem

Glöm inte Acromage i Might and Magic 7 <3 Underbart kortspel.

finns iaf ett fåtal spelutvecklare som gör ngt annat än att lägga till assets i unrealed

Medlem

skit skulle vara med i alla Collectors editions tycker jag. Skit konsoler och deras exlusive matrial.

Medlem
Skrivet av Busko:

skit skulle vara med i alla Collectors editions tycker jag. Skit konsoler och deras exlusive matrial.

Ibland är ett kommatecken ganska användbart


signatur

I saw this wino, he was eating grapes. I was like, "Dude, you have to wait". - Mitch Hedberg

SoL
Medlem
Skrivet av k3m:

Låter ju onekligen bättre än tärningspoker fast hellre hade jag velat se en riktig kortlek och ett spel som är likt mulle. Då hade det garanterat blivit att spela

De typ bara kåkenfarare kan mulle, har du lärt dig innanför murarna? Roligaste kortspelet som finns iaf

k3m
Medlem
Skrivet av SoL:
Skrivet av k3m:

Låter ju onekligen bättre än tärningspoker fast hellre hade jag velat se en riktig kortlek och ett spel som är likt mulle. Då hade det garanterat blivit att spela

De typ bara kåkenfarare kan mulle, har du lärt dig innanför murarna? Roligaste kortspelet som finns iaf

Haha, nä! Jag vet att spelet växte fram innanför murarna, för många år sen. För att sedan ha spridit sig utanför murarna. Där jag också lärt mig

Medlem

Har aldrig hört att Mulle har någon slags fängelse historia, även om det är jäkligt kul. Kille däremot, det är grejer det
http://sv.wikipedia.org/wiki/Kille

1
Skriv svar