Lords of the Fallen – 20 minuter nervkittlande gameplay

Robot
Lords of the Fallen – 20 minuter nervkittlande gameplay
Medlem
Lords of the Fallen – 20 minuter nervkittlande gameplay

Hmmmm.... ser inga kommentarer?
Det kan väl inte vara så att jag är först?

Medlem

Verkar riktigt grymt faktisk!

Medlem

Utmanare? jag ser det inte alls som en utmanare. Jag ser det som ett komplement. Inte direkt som att vi badar i spel med djup spel mekanik och en intressant och spännande värld att utforska.

Tror jag kan välkommna en till utan att det blir dåligt med platts.

Medlem

Känns lite som ett mellanting mellan Dark Souls och Darksiders, både rent visuellt och spelmekaniskt.

Medlem

Sweet, tummen upp! Hoppas det är djup spelmekanik som växer ju mer man spelar.

SoL
Medlem

De ser ganska coolt ut men tror inte detta är i klass med dark souls. Får se i oktober, tyckte han sa att de släpps då

Medlem

Ser skoj ut


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

Medlem

Sålänge det inte är en kass konsolport som Dark Souls spelen är, så är jag lycklig.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Cliffie:

Utmanare? jag ser det inte alls som en utmanare. Jag ser det som ett komplement. Inte direkt som att vi badar i spel med djup spel mekanik och en intressant och spännande värld att utforska.

Tror jag kan välkommna en till utan att det blir dåligt med platts.

Tror Olander menar "utmanare" i den mån att spelet kvalitetsmässigt kanske kan konkurrera om tronen i den genre du precis beskrev.

Medlem

Får se om dom lyckas. Souls spelen är gjorda för att vara utmanande men rättvisa, är väldigt rädd för att dom ska göra allt för att detta ska vara omöjligt att klara för dom flesta med fega fighter

Inaktiv

Håller tummen för att det blir bra. Älskar... nej... avgudar Dark Souls. Mer sådana spel!

Medlem

Ser jävligt mycket fram emot detta spel =D ska bli kul! Hoppas det håller måttet, tycker det har smygit lite under hype-vågen och inte fått så mycket press. (kan ha fel)


signatur

Bara gör det.

Medlem
Skrivet av Smoo87:

Får se om dom lyckas. Souls spelen är gjorda för att vara utmanande men rättvisa, är väldigt rädd för att dom ska göra allt för att detta ska vara omöjligt att klara för dom flesta med fega fighter

Jag är mer orolig att de gör det för lätt för de spelare som förväntar sig ett spel med svårighet som dark souls. De verkar vara mer vänliga i detta spelet. Som de sa, savepoints kommer alltid vara nära en boss, fiender kommer inte respawna när man går till en savepoint och fyller på potions.

Såklart finns det ju andra sätt att göra det svårt. Men om man tänker på dark souls så är ibland en del av det svåra att bara ta sig till bossen oskadd och med tillräckligt många potions till godo.

De försöker väl hitta en balans mellan rättvist och straffande. Vi får se hur de lyckas. Man undrar ju om de har hardcore gamers eller casual gamers i åtanke när det kommer till svårigheten

Medlem

Ser ju super härligt ut
Lätt köp.

Alla försök att få till Dark Souls känsla och att dom inte misslyckats fatalt är en win!
Och det är ser ju faktiskt bra ut.

Medlem

Ser inte ut som någon Dark Souls-utmanare, det ser mer ut som ett bra spel


signatur

| PC | Xbox One | PS5 | Oculus Quest 1 & 2 |

Ser väldigt snyggt ut men så fruktansvärt långsamt gameplay?

Slå 1 slag.
Spring iväg
Heala.
Rinse and repeat

1
Skriv svar