Medlem

Jag har 3 guestpasses kvar. Först till kvarn via PM får!

Medlem

Har också 3 st gäst nycklar, om någon är i behov.

Edit: Slut

Medlem

Tycker spelet är sådär. Det som är värst för mig är UI:n är hemsk. Det är svårt att urskilja namn när det är mycket enheter i samma område. Det verkar inte som man kan ändra fontstorleken. Questloggen behöver jobb också, det är inte lätt att se vad andra behöver om man är i grupp.

Medlem

Jag är besatt. Har spelat dygnet runt sedan headstart och är snart på ingång till veteran dungeons, lite till gearande så går det nog. Jag fullständigt älskar detta spel. Är man från Vanilla/TBC eran så kommer man ÄLSKA detta.

Medlem
Skrivet av Gneiss:

"Jag säger inte att det var bättre förr, men en stabil modell för belöning kontra insats är en av de viktigaste beståndsdelarna i mmo-design. I en värld full av välfärds-epics är det både beundransvärt och uppskattat att Carbine bryter mönstret med ett betalspel där vi får kämpa för att lyckas."

Låter onekligen intressant!
Gillar även att "the holy trinity" verkar vara tillbaka och att vi healers då äntligen får bli avgudade igen :).

'Holy trinity' är kanske att förenkla det lite. Samtliga klasser har dubbla roller och kan växla mellan DPS (alla klasser) och tank/healer (hälften av klasserna är tanks, hälften healers). Alla klasser har supportförmågor och därmed är det egentligen aldrig någon brist på en viss gruppfunktion, bara att lägga om sin roll och välja ut rätt abilities för efter vad gruppen behöver.

Medlem

Tar gärna ett guestpass ifall nån har en över!

Medlem

Tycker du har fel då det finns mycket att göra för dem som vill spela själv. Crafting, sitt hus och allt upp till själva Raiden

Skrivet av HerrB:

Ett sak jag absolut vill poängtera är att Wildstar INTE är ett spel för ensamvargar.....

Medlem

Tar gärna ett guest pass också ifall det finns någon som sitter på ett par extra!

Medlem

Skulle inte heller ha något emot ett guest pass om någon sitter och campar på ett extra

Medlem
Skrivet av anon_17240:

Grafisk stil som bli uttjatad och larvig efter ett tag, långa köer, questing som kändes som något gammalt från garderoben med nytt lager färg + kromade lister och den i min mening styggelse som kallas holy trinity var mina dealbreakers när jag testade.

Blir väl antagligen färre trinitylovers i GW2 nu så alla blir nöjda

Mja det vettefan, även folk som inte diggar holy trinity märker att det inte finns ett skit att göra i GW2. World versus World kanske... meh.
Jag försökte spela "endgame-material" genom att gå med i en speedrunning-guild, sedan så gjorde jag även alla fractals-dailies.. varje dag (haha ja jag vet schh) men det håller fan inte så länge.

Edit: Visserligen kommer det ju ny living story snart, så då får vi väl chansen att skaffa ännu en backpiece.

Medlem

Roligaste path är nog explorer med soldier som 100% sist .

Och det går absolut att spela det solo om man vill, som i dom flesta andra mmorpg spel.

Utmaningarna är många personligen hoppar jag alla döda x antal mobs på x antal sekunder, dom är bara tråkiga.

Finns rätt så mycket för achievers o göra för dom som orkar grinda

Och pvp har jag bara testat första kartan och def så utan bra team play så åker man på stor torsk så kan tänka mig pre maid teams kommer dominera även ej rankade längre fram.

Slåss mekaniken är ju def roligare och rörligare i början kan man kötta på och stå still men senare så måste man vara rätt så mobil i pve.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

2 guest passes kvar. Först till kvarn i PM.


signatur

🖥️ Intel i5-12400F • 32GB DDR4 • Geforce RTX 3060
🎧 HyperX Cloud Flight ⌨️ HyperX Alloy Elite 🖱️ HyperX Pulsefire Raid

Medlem

Fick tillbaks ett så har ett guest pass kvar. *slut*

Medlem
Skrivet av storm72:

Tycker du har fel då det finns mycket att göra för dem som vill spela själv. Crafting, sitt hus och allt upp till själva Raiden

Crafting, housing, leveling och battlegrounds finns det absolut och ingen brist på det heller, men det är knappast något att jämnföra med premade PvP, 20/40 raiding eller 40-man warplots. Dungeonfinder finns med men åtminstonne just nu är det no-go på den eftersom det är omöjligt att lita på att randoms vet när de ska interrupta osv. Det är väldigt stor fokus på att göra saker med sin guild och om man väljer att inte vara aktiv i en guild väljer man därmed bort stora delar av spelet - vilket känns väldigt synd.

Medlem

Någon som sitter på guess pass? Är riktigt sugen på att spela lite innan man köper det

Medlem

Har 3 guest pass. Skicka PM om ni vill ha.

Medlem

Någon vänlig själ som sitter på ett guest pass?

Skulle verkligen uppskattas om man fick chansen att prova på spelet innan köp.

Tack på förhand.


signatur

Xbox 360 Arcade "Jasper" 120GB

Medlem

Skulle också gärna vilja ha ett guest pass, någon som har ett till övers?

Medlem

Ingen som råkar ha ett guest pass kvar att ge bort? Skulle vilja prova ochse om det är något man kan fastna i eller om man forever är kvar i WoW

Medlem

Kanske ett av de mest gäsp-skapande tilläggen till MMO-scenen på år. Sen SWTOR förmodligen.

Redan när Team Fortress Classic kom använde vi uttryck som "det hjälper inte att sminka upp ett lik". Påtagligt användbart när det gäller spel som Wildstar ;(.

ArcheAge däremot!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

12
Skriv svar