Robot
Evolve

Många längtar efter en fortsättning på Left 4 Dead. Inte vi, för vi har spelat Evolve och trånar istället efter februari.

#left-4-dead, #turtle-rock-studios, #evolve


Medlem
Evolve

Längtar!

Medlem

Tror det kommer bli grymt!

Medlem

Vart F@n skriver man upp sig för beta testing?

Medlem

Det ser sjukt bra ut! Gött att det kommer både till PC och konsoll(PS4!).

Medlem
Medlem
Skrivet av Shuriko:

Vart F@n skriver man upp sig för beta testing?

Antar att det är på PC?

https://2kgames.co1.qualtrics.com/SE/?SID=SV_bqPDIJ6UrLmecpD

Skriv in "happyhunting" som lösenord när det dyker upp utan citattecken.

SoL
Medlem

Fan va kul, när victor hade en förhandstitt skrev han också gott om evolve. Men Mattias kan vi inte snälla få en förhanstitt på bloodborne??

Medlem
Medlem

Ser riktigt jävla bra ut. Designen riktigt läcker!

Medlem

I want it! I need it! Spelade L4D1 minst 400 timmar. L4D2 över 600 timmar lätt!

Kan lätt fastna i detta spel!


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Trevlig förhandstitt Mattias. Detta ser jag fram emot galet mycket.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

ska köpa skiten ur detta spel


signatur

//monster

Medlem

Hmm, asymmetrisk multi-player och co-op, med olika klasser och episka monster, ser mycket intressant ut! Detta får man nog hålla lite koll på!

Medlem

Det låter ju hiskeligt tråkigt, L4D var ju som roligast coop vs AI och ta sig igenom horder av fiender, special enemies och de förbannade jävla "tanksen".

Detta verkar ju bara vara en rotational pvp match. woo Då kan jag ju lika bra spela det där tramsiga titanfall eller vad det hette. Fast istället för en stor robot så är jag en stor alienthingie.

Skribent
Skrivet av SoL:

Fan va kul, när victor hade en förhandstitt skrev han också gott om evolve. Men Mattias kan vi inte snälla få en förhanstitt på bloodborne??

Jag var tyvärr tvungen att avboka mitt Bloodborne-spelande på Gamescom eftersom det krockade med två andra viktiga grejer. Kanske någon annan gång.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv

Jag ser inte någon egentlig likhet mellan detta och L4D-spelen förutom att man är 4 (+1) spelar men så många är man i alla coop spel nuförtiden ändå.

L4D handlar om att ta sig igenom banor mot horder av zombies, inte gå runt på en bana och försöka döda ett monster.

Sluta säga att Evolve är nästa L4D bara för att samma studio gjort spelet.

Skribent
Skrivet av grollo_92:

Jag ser inte någon egentlig likhet mellan detta och L4D-spelen förutom att man är 4 (+1) spelar men så många är man i alla coop spel nuförtiden ändå.

L4D handlar om att ta sig igenom banor mot horder av zombies, inte gå runt på en bana och försöka döda ett monster.

Sluta säga att Evolve är nästa L4D bara för att samma studio gjort spelet.

I Left 4 Dead-spelen har vi ju begynnelsen till den asymmetriska multiplayer som Evolve bygger på – i versus-läget. Båda sidorna har förvisso fyra spelare, men de har vitt skilda förutsättningar i och med zombielaget.

Evolve är som striden mot en (spelarstyrd) tank på steroider.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Inaktiv
Skrivet av Mattias Frost:
Skrivet av grollo_92:

Jag ser inte någon egentlig likhet mellan detta och L4D-spelen förutom att man är 4 (+1) spelar men så många är man i alla coop spel nuförtiden ändå.

L4D handlar om att ta sig igenom banor mot horder av zombies, inte gå runt på en bana och försöka döda ett monster.

Sluta säga att Evolve är nästa L4D bara för att samma studio gjort spelet.

I Left 4 Dead-spelen har vi ju begynnelsen till den asymmetriska multiplayer som Evolve bygger på – i versus-läget. Båda sidorna har förvisso fyra spelare, men de har vitt skilda förutsättningar i och med zombielaget.

Evolve är som striden mot en (spelarstyrd) tank på steroider.

Det har du helt rätt i det tänkte jag inte på. För mig har aldrig L4D varit om det då jag enbart kört kampanjen men vänner men för många andra har kanske versusläget varit mer av en "go to"

Skribent
Skrivet av grollo_92:

Det har du helt rätt i det tänkte jag inte på. För mig har aldrig L4D varit om det då jag enbart kört kampanjen men vänner men för många andra har kanske versusläget varit mer av en "go to"

Ja precis, det beror nog på vilket perspektiv man har. Själv ägnade jag merparten av all tid i versus, medan jag mest köttade igenom kampanjläget för att lära mig kartorna.


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

1
Skriv svar