Phil Spencer får isvatten över sig i kampen mot ALS

Robot
Phil Spencer får isvatten över sig i kampen mot ALS
Medlem
Inaktiv

Haha... Sköna nomineringar han gjorde.

Medlem

Hans var lätt bäst.


signatur

I drank what?

Medlem

Min morfar lider av als. Riktigt jävlig sjukdom. Fruktansvärt för anhöriga att vara med om. Alltid en dödsdom. Du får välja en sista måltid innan en slang opereras in i magen som du hädanefter får vällingliknande substans igenom, eftersom svalg slutar att fungera. Fint initiativ, jag är glad för det.


signatur

Burn in the light.

Inaktiv
Medlem

åå gaben, come on

Medlem

Nu blev ni på FZ utmanade av SweClockers! Lycka till.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Fyfan, jäkligt sjukdom

Bra initiativ iaf.

Medlem

Måste säga, när jag såg Charlie Sheen med sin version så fick jag fan gåshud. Riktigt bra gjort av honom!

Dock så måste man ju ändå säga att Dan Bilzerian gjorde båda Stort Is bad Och $10k

https://www.youtube.com/watch?v=zmaCAK76Z2o

Båda av dom här som egentligen brukar framstå som riktiga douchebags. Riktigt gött att se!

Medlem

Är nog den jäkligaste sjukdomen jag varit med om på nära håll. Min moster gick bort i det för några år sedan. Hela släkten på min mors sida gav blod i forskningssyfte. Vet inte om de fick ut något av det, men ALS kan ju till viss del vara ärftlig.

Tycket det är en fint att se att den lyfts fram lite.

Medlem

Hoppas Gaben accepterar! Gabe or lord and savior. Blir kul att se om FZ accepterar sweclockers nominering också!

Medlem
Skrivet av redruM:

Min morfar lider av als. Riktigt jävlig sjukdom. Fruktansvärt för anhöriga att vara med om. Alltid en dödsdom. Du får välja en sista måltid innan en slang opereras in i magen som du hädanefter får vällingliknande substans igenom, eftersom svalg slutar att fungera. Fint initiativ, jag är glad för det.

Fruktansvärd sjukdom!

Skrivet av Morknox:

Hoppas Gaben accepterar! Gabe or lord and savior. Blir kul att se om FZ accepterar sweclockers nominering också!

Enda ursäkten Gabe kan dra för att banga vore att han sitter och finputsar en release candidate till HL3!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Morknox:

Hoppas Gaben accepterar! Gabe or lord and savior. Blir kul att se om FZ accepterar sweclockers nominering också!

Stay tuned!


signatur
Medlem

Ingen kan ju undgå att detta ger lite smyg-PR för företaget, organisationen eller personen som utför grejen.

Men jag tycker det är helt underbart att dessa människor bjuder på sig själva och sätter sig en situation som man annars inte ser dom i. Jag visste knappt vad ALS var tidgiare men nu vet jag mer pga att man gett sjukdomen all den här uppmärksamhet.

1
Skriv svar