35 minuter med gameplay från The Witcher 3

Robot
Medlem
35 minuter med gameplay från The Witcher 3

Älskar allt med detta spelet och det här demot var verkligen allt jag önskar mig. Med ett litet undantag...

Är det någon som vet om denna gameplay är spelat på konsol eller PC? Jag funderar om det är spelat på PC med kontroll så måste det vara YouTube som gör att det är så mycket lagg? Eller vad försigår? Är det någon som vet?


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

För dom som inte nöjer sig med Youtube-kvalité finns den även uppe på Gamersyde.

Medlem
Skrivet av Spit:

För dom som inte nöjer sig med Youtube-kvalité finns den även uppe på Gamersyde.

Ah tack. Det ser ännu bättre ut i 60 fps


signatur

"I had a dream with terrible chromatic aberration."
- John Carmack

Medlem

kollade 17 minuter, det räcker för mig! Jag är övertygad om att jag kommer att älska detta spelet så jag sparar resten till mitt eget äventyr.

FM-guru
F.d. Sisyr

Ja fyfan, mycket fritid kommer ryka nästa år...

Medlem
Skrivet av wrangman:
Skrivet av Spit:

För dom som inte nöjer sig med Youtube-kvalité finns den även uppe på Gamersyde.

Ah tack. Det ser ännu bättre ut i 60 fps

Skrivet av Gamersyde:

It's worth mentioning that while the video is encoded at 60 fps, the game itself runs at around 30 here.

Gen
Medlem

Men släpp spelet istället för att vi sa gameplay videos *uääääh* orkar inte vänta mer *snyft*...era polska babianer.

Medlem

Ladda ner klippet här i stället (5GB) för att slippa Youtube.
http://www.gamersyde.com/download_the_witcher_3_wild_hunt_35_...

Medlem

Köpte 2'an till PC från Steam, men kontrollerna, och den totala bristen på customization, gör att det är segt att komma igång. Vill man backa i en tight fight så vänder fanskapet ryggen till motståndaren och börjar kuta mot mig...suck

Vill ändå köra igenom spelet för att få lite bakgrund för trean, som ser så lovande ut :/

Medlem

Snart behöver man inte spela spelet själv, de visar ju allt...

Medlem

Någon mer som är taggad som satan för detta?!


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem
Skrivet av LVX156:

Snart behöver man inte spela spelet själv, de visar ju allt...

Du behöver inte kolla på det? Sen är inte 35 minuter från ett RPG så mycket.

Medlem

Wow, gamla kommentarsystemet på videon.

Medlem

Ska bli väldigt spännande att spela igenom.

k3m
Medlem

Måste köra igenom Witcher ettan och tvåan en gång till före trean kommer, för att det är bland de bästa rollspelen någonsin. Tillsammans med BG2, Fallout1&2 med flera. Witcher 3 ser ju onekligen snyggt ut, vilket är bra förstås Ska bli för jädra kul att spela

Medlem
Skrivet av wrangman:

Älskar allt med detta spelet och det här demot var verkligen allt jag önskar mig. Med ett litet undantag...

Är det någon som vet om denna gameplay är spelat på konsol eller PC? Jag funderar om det är spelat på PC med kontroll så måste det vara YouTube som gör att det är så mycket lagg? Eller vad försigår? Är det någon som vet?

Det är på konsol helt klart, ingen muspekare på skärmen och konsol kommandon som (A) etc. Gissar på att det är x-box dessutom, därav de kassa kvalitén.

Men detta klippet gjorde mig inte mindre sugen på spelet, snarare tvärtom. Kan knappt bärga mig faktiskt, 2015 känns jävligt avlägset. Jaja, får nöja mig med Divinity idag och Dragon Age i höst så länge.

Medlem

Slutet kändes som en cliffhanger som gör att man vill se mer..
Jag HATAR cliffhangers!!

Medlem

haha när jag såg detta så gick min dator o gömde sej i garderobern stackas liten

Medlem

Det är väl lite av atmosfären som utmärker sig i Witcher annars, ser absolut inte att vara något undantag i denna del!


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar