D3 Utlimate xbox one

Medlem
D3 Utlimate xbox one

Kände jag hade lite pengar över o köpte det fast jag kört till pc och måste säga.

Faktiskt roligare på konsol, vilket jag inte trodde jag skulle säga.

Några flera som köpt det o gillar det?


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

a skaffa den till min ps4 och det är riktigt bra. Jag har inte kört pc versionen så jag kan inte riktigt gemföra men det e riktigt skönt att köra med kontrollen

Medlem

Kör ps4 och gillar det mer än på pc då jag gillar att spela med kontroll istället för KB/M. Kontrollen känns mer personlig dvs man känner en mer direkt kontroll imo.

Medlem

Köpte det också igår, riktigt positivt överraskad. Spelade drygt 2-300 timmar i pre 2.0 på PCn, så var lite orolig över att det skulle kännas alldeles för likadant. Men kan knappt sluta spela på Ps4an. Testade även precis couch co-op och det fungerade oerhört smidigt och bra. Då det skett så mycket förändringar inom spelet sedan release så är jag riktigt nöjd med mitt köp.

Medlem

kulatt det rullar bra på ps4 med

Som ni säger det känns som att det blir mer ergo med konsoll kontrollern iaf.

Inte testat co-op ännu men kan tänka mig det kan vara kul.

Kör dock crusader denna gång ,


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem

Yes, D3 är väldigt roligt på konsol, antar det är ännu bättre på X1 och PS4.

Medlem
Skrivet av Rakoon:

Yes, D3 är väldigt roligt på konsol, antar det är ännu bättre på X1 och PS4.

Roligare vet jag inte men det är 60fps med 1080p så det flyter på bättre. Sen har monstertätheten ökats mot ps3 och xb360.

Medlem
Skrivet av Jaxz:
Skrivet av Rakoon:

Yes, D3 är väldigt roligt på konsol, antar det är ännu bättre på X1 och PS4.

Roligare vet jag inte men det är 60fps med 1080p så det flyter på bättre. Sen har monstertätheten ökats mot ps3 och xb360.

Jag skrev att det är väldigt roligt.

1
Skriv svar