35 minuter högupplöst The Witcher 3-gameplay

Robot
35 minuter högupplöst The Witcher 3-gameplay

Ladda ner gårdagens långa genomgång utan komprimering.

#nyhetstips


Medlem
35 minuter högupplöst The Witcher 3-gameplay

Hahahaha. Får nöja mig med Youtube tror jag då mina hårddiskar skriker av att va för mätta

Medlem

signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Hahahaha. Får nöja mig med Youtube tror jag då mina hårddiskar skriker av att va för mätta

Går att streama den högupplösta också. Kanske inte lika bra som den nedladdade men bättre än youtube.

http://www.gamersyde.com/hqstream_the_witcher_3_wild_hunt_35_...

Medlem

Fasiken vad det ser lovande ut!

Medlem

Order lagd

Fasen vad jag hatar att jag inte kan låta bli att förbeställa, hehe.


signatur

PSN: LupX - Got tea-bagged by me? Just following RoE for digital warfare

Medlem

Varför gör de såhär? Lägger upp massor av videos och så är det lite mer än ett halvår kvar innan release. Allt blir ju bara tråkigt när man ser fram emot detta.

Back to dota2 då...

Medlem

Fan va sjukt grymt det verkar. Börjat spara till nytt grafikkort inför release

Medlem

CE från Electro World =)..... Nöjer mig att köra tvåan fram tills Destiny släppet....

Medlem

5352.88 mb sedan när avrundar du detta uppåt till 6 Gb...
Pc master race e allt man kan säga om filmen=)

Medlem

Körde dom det på PC eller va det på Xbox? Dom kanske körde med handkontroll bara?

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Körde dom det på PC eller va det på Xbox? Dom kanske körde med handkontroll bara?

Jag tror att majoriteten av förhandstittar/demos man får se spelas på en dator med handkontroll. Dels för att portningen förmodligen inte är färdig/optimal ännu, men också för att det ska se så snyggt ut som möjligt och flyta på.

Handkontrollen kan jag däremot inte förklara. De flesta som spelar kan inte ens spela med en handkontroll vilket gör det hela plågsamt att se på.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Dalthor-san:

Körde dom det på PC eller va det på Xbox? Dom kanske körde med handkontroll bara?

Det ser ut som X1...Till PC lär man ha allt " high end" om man vill ha Ultra..men spelet lär ju se riktigt bra på "High" också... Själv kommer jag spela på PS4...

Medlem

någon som vet om det kommer flyta på i 60 fps på PS4?.

Har bokat Witcher 3 - Wild Hunt - Collectors Edition till pc.

Har en rätt bra dator, 4770k, 16gb ram och ett AMD R9 290.
Tror ni att det kan flyta på runt 60fps med skapliga inställningar? Typ High Settings

Medlem
Skrivet av BOMBAii:

någon som vet om det kommer flyta på i 60 fps på PS4?.

Har bokat Witcher 3 - Wild Hunt - Collectors Edition till pc.

Har en rätt bra dator, 4770k, 16gb ram och ett AMD R9 290.
Tror ni att det kan flyta på runt 60fps med skapliga inställningar? Typ High Settings

Jag gissar på ett "ja"... Det kommer väl ut specifikationer ca 1 månad innan släppet, men minst High gissar jag på..

1
Skriv svar