Payday-folket förklarar sin The Walking Dead-shooter

Robot
Payday-folket förklarar sin The Walking Dead-shooter
Medlem
Payday-folket förklarar sin The Walking Dead-shooter

Sååå left 4 dead alltså? ;>

Medlem

Tycker trailern var osmaklig och rätt onödig.

Medlem

Hur långt är det här walking dead?
Är det serietidningar som fortsätter att släppas som tv serien och spelen lånar ifrån eller har serietidningarna slutat och allt är paralellstorys eller SK "fanfiction?"


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av Molotov:

Hur långt är det här walking dead?
Är det serietidningar som fortsätter att släppas som tv serien och spelen lånar ifrån eller har serietidningarna slutat och allt är paralellstorys eller SK "fanfiction?"

TWD serietidningarna är "alive and kicking" fortfarande och lär hålla på ett par år till minst.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem

Så upplägget blir att man spelar en grupp människor som bara försöker överleva? Det här på högsta svårighetsgrad och stealthmöjligheter kommer nog bli riktigt nervkittlande, lite som i Payday när man försöker stealtha genom en hel bana. Ett litet misstag och det blir blodbad. Aaaaaw yiss!

Medlem
Skrivet av FL3JM:

Så upplägget blir att man spelar en grupp människor som bara försöker överleva? Det här på högsta svårighetsgrad och stealthmöjligheter kommer nog bli riktigt nervkittlande, lite som i Payday när man försöker stealtha genom en hel bana. Ett litet misstag och det blir blodbad. Aaaaaw yiss!

Fast i det här spelet är det logiskt att det kommer 100 tals zombies och inte som det är payday att man mördar 500 poliser på en stöt... makes noo sense.

Skrivet av brandter:

Sååå left 4 dead alltså? ;>

Du får nog kolla på Walking Dead spela L4D eller göra båda om du inte har gjort det.

Medlem

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Medlem
Skrivet av MutatedElk:

Tycker trailern var osmaklig och rätt onödig.

Jaså? Jag tyckte den var riktigt bra och gjorde ett magnefikt jobb men smaken är som...


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Nu är detta igentligen inte riktat mot dig utan snarare mot alla liknande situation- men hur kommer det sig att man alltid ser folk som går in och kommenterar saker som de inte har intresse i?


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Skrivet av Jozo:

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Zamma här, man har zett det mezta redan.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Ankh:
Skrivet av Jozo:

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Nu är detta igentligen inte riktat mot dig utan snarare mot alla liknande situation- men hur kommer det sig att man alltid ser folk som går in och kommenterar saker som de inte har intresse i?

Därför att jag hade sett fram emot att spela nästa del från utvecklarna, men nu blev jag mindre intresserad.

Medlem
Skrivet av Jozo:

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Then GTFO

Medlem
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Jozo:

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Then GTFO

Och på vilket sätt tillför ditt inlägg något nyttigare till ämnet än vad mitt inlägg gjorde?

Medlem
Skrivet av Jozo:
Skrivet av dafuq:
Skrivet av Jozo:

Jag är så fruktansvärt trött på Zombies, så det här blir ett pass för min del. Payday 2 är grymt roligt, men zombies... Nej tack!

Then GTFO

Och på vilket sätt tillför ditt inlägg något nyttigare till ämnet än vad mitt inlägg gjorde?

Du är fortfarande kvar... nä då antar jag att mitt inlägg inte gjorde någon nytta alls

1
Skriv svar