Lite Final Fantasy III varje dag

Flakmonkey
Lite Final Fantasy III varje dag

Jag började spela DS-versionen av Final Fantasy III under semestern och det är något jag fortsätter med nu när jobbet dragit igång igen. Blir nog en timme per i snitt vilket kanske inte låter som särskilt mycket och jag skulle nog kunna klämma in mer men jag känner att det räcker där. Av någon anledning känner jag att jag nog skulle ledsna på det om jag spelade det för långa sekvenser.

Det är långt ifrån dåligt men striderna är oftast inte mer engagerande än att jag kan blunda och trycka på knapparna tills jag hör den härliga segerlåten. När jag inte kan det så är även striderna kul men tyvärr händer för sällan tycker jag. Hade föredragit färre men mer engagerande strider. Kvalitet framför kvantitet helt enkelt.

Men men får se hur långt jag har kvar. Har fått tag på luftskeppet som även fungerar som ubåt och det känns som att jag iaf borde ha passerat hälften?

#blogg

Lite Final Fantasy III varje dag

Släpptes inte FFIII på PlayStation också, eller tänker jag på något annat spel kanske?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Flakmonkey
Skrivet av walter_iego:

Släpptes inte FFIII på PlayStation också, eller tänker jag på något annat spel kanske?

Tror faktiskt inte det... Final Fantasy I och II kom i Final Fantasy Origins till PS... sen kom IV, V och VI i Final Fantasy Anthology till PS... men de verkar ha mobbat III litegranna De har ju dock släppts senare till PSP via Playstation Network som jag förstår det

Skrivet av Nosnos:
Skrivet av walter_iego:

Släpptes inte FFIII på PlayStation också, eller tänker jag på något annat spel kanske?

Tror faktiskt inte det... Final Fantasy I och II kom i Final Fantasy Origins till PS... sen kom IV, V och VI i Final Fantasy Anthology till PS... men de verkar ha mobbat III litegranna De har ju dock släppts senare till PSP via Playstation Network som jag förstår det

De har släppt många spel till höger och vänster, svårt att hålla koll på alla.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar