Ubisoft: "The Crew är en gigantisk lekplats"

Robot
Medlem
Ubisoft: "The Crew är en gigantisk lekplats"

Det kommer bli mycket spännande att se om spelet kan leverera. Dax att ta fram G25an från garderoben snart, detta är inte gjort för mus och tangentbord.

Medlem

Det här spelet bara växer. Tyckte det inte verkade speciellt när det först utannonserades. Nu är det bara jobbigt att vänta på det.

Som Stich säger, detta ihop med g25´an kan bli hur kul som helst!


signatur

“All thinking people are atheists.”

Medlem
Skrivet av Stich:

Det kommer bli mycket spännande att se om spelet kan leverera. Dax att ta fram G25an från garderoben snart, detta är inte gjort för mus och tangentbord.

Det är inte gjort för ratt heller tyvärr, inte förra betan i alla fall, ingen simulatorracing för fem ruttna lingon.

Detta är klippt och skuret för en vanlig handkontroll.
Det är säkerligen bättre med ratt än tangentbord, men jag är lite tveksam på hur bra det faktiskt är.

Klassisk konsolstyrning, man kan köra i 250km/h och klara av en powerslide i en 90 graders sväng, perfekt för de analoga spakarna på en handkontroll, men tveksamt om man kan köra lika bra med ratt tyvärr :/

Jag ska låta det vara osagt, eftersom jag inte testat med ratt, men känslan jag fick i förra closed beta var denna i alla fall.

Jag hoppas jag har fel.

Medlem
Skrivet av DeFeCT:
Skrivet av Stich:

Det kommer bli mycket spännande att se om spelet kan leverera. Dax att ta fram G25an från garderoben snart, detta är inte gjort för mus och tangentbord.

Det är inte gjort för ratt heller tyvärr, inte förra betan i alla fall, ingen simulatorracing för fem ruttna lingon.

Detta är klippt och skuret för en vanlig handkontroll.
Det är säkerligen bättre med ratt än tangentbord, men jag är lite tveksam på hur bra det faktiskt är.

Klassisk konsolstyrning, man kan köra i 250km/h och klara av en powerslide i en 90 graders sväng, perfekt för de analoga spakarna på en handkontroll, men tveksamt om man kan köra lika bra med ratt tyvärr :/

Jag ska låta det vara osagt, eftersom jag inte testat med ratt, men känslan jag fick i förra closed beta var denna i alla fall.

Jag hoppas jag har fel.

Meh ubisoft gör ju inte så jävla bra spel så att ha höga förväntningar på de här är väl lite dumt. Kommer ju bara va en need for speed powerslide kopia.

Medlem

Verkar vara ett trevligt koncept. Hoppas de grejar körkänsla så det inte blir v-rally med sociala inslag.


signatur

Styret upp och däcken ner

Medlem

Ser ut att bli en vidrigt arkadracer likt NFS Rivals.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem
Skrivet av FZ:

Det är inte bara Driveclub som vill åt de sociala förarnas uppmärksamhet.

Näh, sant, men det gäller även Forza Horizon 2.
Om ni ska nämna andra spel, varför bara PS4-exklusiva Driveclub,
när deras största rival på Xbox One gör precis samma sak?

Kom igen FZ, varför elda på, och dessutom bara kasta in ved på ena sidan av "konsol-kriget" helt i onödan?

Inaktiv

Är det månadsavgift på detta?

Medlem
Skrivet av eatem:

Är det månadsavgift på detta?

Nej.

Medlem

Jag har inga som helst förväntningar på denna titel (föredrar AC, pCars, RBR, LFS etc).

Men så kom jag ihåg hur skoj vi hade i TDU(1). Körkänsla och underlag sög, men det var tillräckligt bra för att tillsammans med den sociala poängen tillhöra en av mina favoritspel. Det var nog konceptet som bet mig. Bet mig hårt.

Kanske kan The Crew bli ett TDU2 för mig? (TDU2 floppade ju totalt, var med i den katastrofala beta-testperioden, sen parkerade jag den bilen för gott... ).

Medlem

Så som jag har väntat på en uppföljare till G.A.C.C.R.R. Äntligen
För de som inte har åldern inne: https://www.youtube.com/watch?v=D9glkbOm5mw

1
Skriv svar