Se Half-Life 2 spelas med Oculus och Razer Hydra

Robot
Se Half-Life 2 spelas med Oculus och Razer Hydra

Titta genom siktena, gör omladdningsrörelser och tappa hakan!

#half-life-2


Medlem
Se Half-Life 2 spelas med Oculus och Razer Hydra

HERE HOLD MY BABY!!!!!!!! jag vill jag vill jag vill!!!


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem

Jag som beställde DK2 men fick avslagsmail... Någon som har releasedatum + eventuellt marknadspris?

Medlem

Riktigt grymt!

Medlem

Man blir ju mer och mer sugen på en oculus rift nu alltså. Om de kan slipa lite på den pixliga displayen så är jag snart redo att ge dom mina pengar

Tills dess får jag fortsätta köra med TrackIR.. och kanske montera fast 27tummarn på pannan?

Medlem
Skrivet av Katana:

Man blir ju mer och mer sugen på en oculus rift nu alltså. Om de kan slipa lite på den pixliga displayen så är jag snart redo att ge dom mina pengar

Tills dess får jag fortsätta köra med TrackIR.. och kanske montera fast 27tummarn på pannan?

Tror att det blir bra mycket mera "pixligt" om du ska 27tummaren i kyssavstånd jämfört med DK2

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Katana:

Man blir ju mer och mer sugen på en oculus rift nu alltså. Om de kan slipa lite på den pixliga displayen så är jag snart redo att ge dom mina pengar

Tills dess får jag fortsätta köra med TrackIR.. och kanske montera fast 27tummarn på pannan?

Tror att det blir bra mycket mera "pixligt" om du ska 27tummaren i kyssavstånd jämfört med DK2

Men så mycket roligare!


signatur
Skägg.
10 Chambers
Skrivet av estling:

Jag som beställde DK2 men fick avslagsmail... Någon som har releasedatum + eventuellt marknadspris?

Avslag? Baserat på vad?


signatur
Medlem

Men herregud. Nu blir det utgifter igen.


signatur

-----------------------------
Death Before Dishonor

Medlem

Minecraft med oculus och hydra skulle vara ett sjuhelvetes träningspass för högerarmen.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Katana:

Man blir ju mer och mer sugen på en oculus rift nu alltså. Om de kan slipa lite på den pixliga displayen så är jag snart redo att ge dom mina pengar

Tills dess får jag fortsätta köra med TrackIR.. och kanske montera fast 27tummarn på pannan?

Tror att det blir bra mycket mera "pixligt" om du ska 27tummaren i kyssavstånd jämfört med DK2

Men så mycket roligare!

För å inte tala om den bastanta nackspärr som man kommer plågas av

Medlem

Använda Oculus Rift i något Alien spel med en Facehugger som kommer flygande och sätter sig på ditt ansikte kommer nog vara en ganska skrämmande känsla.

Leka med en Flamethrower med Oculus Rift kommer nog också vara kul.

När slut versionen av Oculus Rift släps så har jag nog köpt min sista data skärm... 4 ever

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av estling:

Jag som beställde DK2 men fick avslagsmail... Någon som har releasedatum + eventuellt marknadspris?

Avslag? Baserat på vad?

Apropå ingenting, när återvänder Fragzone med era avsnitt?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av ANZIKTE:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av estling:

Jag som beställde DK2 men fick avslagsmail... Någon som har releasedatum + eventuellt marknadspris?

Avslag? Baserat på vad?

Apropå ingenting, när återvänder Fragzone med era avsnitt?

Vi hoppas på hösten!


signatur
MEG
Medlem
Skrivet av Acriax:

Minecraft med oculus och hydra skulle vara ett sjuhelvetes träningspass för högerarmen.

Man behöver inte Oculus och Hydra för att få ett träningspass med högerarmen


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Helvetes jävlar vad jag vill ha detta.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

KoP
Medlem

Half-life 1 med Oculus eller gtfo.

Medlem

Vad är vitsen med att göra en videocapture när man spelar med oculus? En delad skärm, allrighty then.. Tror att man måste spela själv för att förstå upplevelsen, lite som att stå framför ett stort berg och att se det på bild.

Medlem
Skrivet av IMSG:

Vad är vitsen med att göra en videocapture när man spelar med oculus? En delad skärm, allrighty then.. Tror att man måste spela själv för att förstå upplevelsen, lite som att stå framför ett stort berg och att se det på bild.

Om du har en hyffsat stor android-telefon, så kan du se dessa klipp med hjälp av http://www.androidcentral.com/weekend-project-make-or-buy-you...

Antingen gör du en själv eller också köper du en över Ebay eller nått motsvarande.

EDIT: borde ju funka lika bra med iphone också.....

Inaktiv

Jahapp nu blir det att plocka fram gamle Rift (DK1) och Hydra och testa detta

Medlem
Skrivet av MEG:
Skrivet av Acriax:

Minecraft med oculus och hydra skulle vara ett sjuhelvetes träningspass för högerarmen.

Man behöver inte Oculus och Hydra för att få ett träningspass med högerarmen

Haha, jag var tämligen säker på att det skulle komma ett svar som detta.

HEAVY BREATHING:...."#/&#¤=#)¤=(!"&")&, det här är för coolt för att vara sant

Medlem

Fy fasiken vad jag vill spela multiplayer-spel med de här funktionerna. Äkta skills skulle krävas.

Medlem

Framtiden är här, gott folk. Det här är så jäkla coolt.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

k3m
Medlem

Grymt häftigt alltså. Framtiden ser ljus ut

1
Skriv svar