Path of Exile-expansionen Forsaken Masters ute

Robot
Path of Exile-expansionen Forsaken Masters ute

Ännu ett argument för att free2play inte behöver vara skräp.

#path-of-exile


Medlem
Path of Exile-expansionen Forsaken Masters ute

Jag kommer aldrig riktigt igång med detta. Jag börjar, spelar ett par timmar sen glömmer jag bort det. Synd, för det är ganska bra.

Men Titan Quest kommer alltid vara bättre


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag kommer aldrig riktigt igång med detta. Jag börjar, spelar ett par timmar sen glömmer jag bort det. Synd, för det är ganska bra.

Men Titan Quest kommer alltid vara bättre

Titan Quest ja, det var grejer det!
Jävla synd att det inte blev mer spel.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:

Titan Quest ja, det var grejer det!
Jävla synd att det inte blev mer spel.

http://www.grimdawn.com/


signatur
Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Propy:

Jag kommer aldrig riktigt igång med detta. Jag börjar, spelar ett par timmar sen glömmer jag bort det. Synd, för det är ganska bra.

Men Titan Quest kommer alltid vara bättre

Titan Quest ja, det var grejer det!
Jävla synd att det inte blev mer spel.

ja, älskar världen de skapade. Kör det fortfarande...


signatur

Hidden Call of Dangerous Duty in Enemy Territory: 1942

Medlem

Det här är ett riktigt bra spel. Men jag vet inte. Jag klarar inte riktigt grafiken. Den känns så suddig och och oklar. Det känns konstigt att spela osv. Det är inte som Diablo 3 på så sett. (Jag tycker PoE är bättre än diablo 3 så kom inte med någon diablo fanboy skitsnack nu ). Men det känns liksom inte lika slipat som diablo 3. Och av den anledningen går jag alltid tillbaka till diablo istället för PoE.

Medlem
Skrivet av john92:
Skrivet av Castor.T:

Titan Quest ja, det var grejer det!
Jävla synd att det inte blev mer spel.

http://www.grimdawn.com/

Är medveten om det spelet, men det ju inte riktig samma sak.
De har ju gått på ett helt annat tema såvitt jag vet.

Dock inte sagt att jag inte kommer lira då det väl är ute, man får se.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Finns det en ny värld ny i path of exile?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Finns det en ny värld ny i path of exile?

Nej, ingen ny akt har släppts.

Medlem

Försökt köra det vid flera tillfällen, men har skit svårt för grafiken.

man går tillbaka till d3 varje gång.


signatur

quod similis saporem blandeque coruscant

Medlem
Skrivet av Jelen:
Skrivet av Hipshot:

Finns det en ny värld ny i path of exile?

Nej, ingen ny akt har släppts.

Fan Det är det enda jag är intresserad av, en ny värld, nya teman.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag kommer aldrig riktigt igång med detta. Jag börjar, spelar ett par timmar sen glömmer jag bort det. Synd, för det är ganska bra.

Hehe, exakt samma sak för mig. Spelar det ett par timmar och tänkar samma sak varje gång "Varför spelar jag inte detta mer, det är ju jättebra" och sedan kan det gå en månad eller två utan att jag ens tänker på det.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Rentah:

Det här är ett riktigt bra spel. Men jag vet inte. Jag klarar inte riktigt grafiken. Den känns så suddig och och oklar. Det känns konstigt att spela osv. Det är inte som Diablo 3 på så sett. (Jag tycker PoE är bättre än diablo 3 så kom inte med någon diablo fanboy skitsnack nu ). Men det känns liksom inte lika slipat som diablo 3. Och av den anledningen går jag alltid tillbaka till diablo istället för PoE.

Ja om du spelar spel för grafikens skull så kanske du inte ska spela PoE,

Medlem

Fantastiskt bra spel, och att det är faktiskt gratis är helt otroligt. Älskar känslan av att springa runt i en värld som "gått vidare", lite som Kings Gunslinger-böcker..

Enda som hindrar det från att vara perfekt är att det emellanåt är rätt laggigt och disconnectar med ojämna mellanrum.

Medlem
Skrivet av Propy:

Jag kommer aldrig riktigt igång med detta. Jag börjar, spelar ett par timmar sen glömmer jag bort det. Synd, för det är ganska bra.

Men Titan Quest kommer alltid vara bättre

När det gäller hack n slash så slår ingenting diablo 2 lod. Utan tvekan det bästa, håller inte med om titanquest, tycker de va rätt dåligt faktiskt.

Medlem

Titan Quest ägde ju

Medlem
Skrivet av robbis:

Titan Quest ägde ju

Ne de kan jag inte hålla med om Men bara personlig åsikt och alla får ha sin. Jag fastnade nog bara mer för D2, och torchlight, de är mina favoriter av dom "gamla" hack n slash spelen,
Körde inte titanquest online nått, kanske det som gjorde det bra kanske. Tyckte bara de va lite meh.

Medlem
Skrivet av Notumforce:

Försökt köra det vid flera tillfällen, men har skit svårt för grafiken.

man går tillbaka till d3 varje gång.

Personligen föredrar jag Path of Exile's lite mer fotorealistiska stil framför d3s pastell målning man sprang runt i.
Däremot hade man gärna fått slipa till animationerna.


signatur

jag inte hittat på något vettigt att skriva här än

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av robbis:

Titan Quest ägde ju

Ne de kan jag inte hålla med om Men bara personlig åsikt och alla får ha sin. Jag fastnade nog bara mer för D2, och torchlight, de är mina favoriter av dom "gamla" hack n slash spelen,
Körde inte titanquest online nått, kanske det som gjorde det bra kanske. Tyckte bara de va lite meh.

På vilket sätt är torchlight mer som de äldre spelen i genren?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Här är ett vilt antagande: Folk som föredrar D3s estetik framför Path of Exiles ogillar med största sannolikhet D1s och i viss mån D2s också. Precis som i första Diablo så finns här inget guld vid änden av regnbågen, bara en mörk och skitig värld full med allmänna griserier. Jag älskar det.

Medlem
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Rentah:

Det här är ett riktigt bra spel. Men jag vet inte. Jag klarar inte riktigt grafiken. Den känns så suddig och och oklar. Det känns konstigt att spela osv. Det är inte som Diablo 3 på så sett. (Jag tycker PoE är bättre än diablo 3 så kom inte med någon diablo fanboy skitsnack nu ). Men det känns liksom inte lika slipat som diablo 3. Och av den anledningen går jag alltid tillbaka till diablo istället för PoE.

Ja om du spelar spel för grafikens skull så kanske du inte ska spela PoE,

För det var precis det jag sa

Medlem
Skrivet av Rentah:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av Rentah:

Det här är ett riktigt bra spel. Men jag vet inte. Jag klarar inte riktigt grafiken. Den känns så suddig och och oklar. Det känns konstigt att spela osv. Det är inte som Diablo 3 på så sett. (Jag tycker PoE är bättre än diablo 3 så kom inte med någon diablo fanboy skitsnack nu ). Men det känns liksom inte lika slipat som diablo 3. Och av den anledningen går jag alltid tillbaka till diablo istället för PoE.

Ja om du spelar spel för grafikens skull så kanske du inte ska spela PoE,

För det var precis det jag sa

Det var precis det du sa. "riktigt bra spel. Men jag vet inte. Jag klarar inte riktigt av grafiken. Den känns suddig och oklar"

Och ja, PoE är inte det grafiskt snyggaste, det ger tillbaka på andra sätt. men du väljer medvetet att spela ett sämre spel (som du säger själv) för att grafiken inte är tillräckligt bra.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av faceslicer:
Skrivet av robbis:

Titan Quest ägde ju

Ne de kan jag inte hålla med om Men bara personlig åsikt och alla får ha sin. Jag fastnade nog bara mer för D2, och torchlight, de är mina favoriter av dom "gamla" hack n slash spelen,
Körde inte titanquest online nått, kanske det som gjorde det bra kanske. Tyckte bara de va lite meh.

På vilket sätt är torchlight mer som de äldre spelen i genren?

Inget, mer än samma genre, Tycker bara det var skoj. Och med gamla menar jag att torchlight 1 har några år på nacken.

Medlem
Skrivet av robbis:

Titan Quest ägde ju

"Äger" menar du väl. Finns ju inget annat action-rpg på marknaden med grekisk mytologi. Ne Titan Quest är en "one of a kind".

Grim Dawn har liknande gameplay (samma motor och större delen folk från studion Iron Lore). Bra spel det också men det är ju inte Titan Quest 2

1
Skriv svar