Gratishelg för Titanfall, Borderlands 2 och Dishonored

Robot
Gratishelg för Titanfall, Borderlands 2 och Dishonored

Tre chanser att testa tre tunga namn gratis i helgen.

#titanfall, #borderlands-2, #dishonored, #ea


Skägg.
10 Chambers
Gratishelg för Titanfall, Borderlands 2 och Dishonored

Åh, Dishonored. Testa om inte inte gjort!


signatur
Medlem

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av hastapan:

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.


signatur
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av hastapan:

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.

Jag har spelat det tre gånger, och varje gång hittade jag saker jag missat föregående spelsessioner. Det är en liten pärla, speciellt med DLC:erna.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av hastapan:

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.

Hur spelade du det då? Mig tog det 55 timmar (enligt Steam). Rusade du igenom det, eller är det bara jag som är långsam?

Medlem

fick dishonord på xboxen gratis denna månaden som del av xbox gold. ser ut som ett rätt bra story spel

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Igglybuff:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av hastapan:

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.

Hur spelade du det då? Mig tog det 55 timmar (enligt Steam). Rusade du igenom det, eller är det bara jag som är långsam?

Spelade det för recension, med tidspress, så hann inte testa alla alternativa vägar. Är heller ingen smygare av rang så ofta blev det pangpang.


signatur
Medlem

Köpte Dishonored på förra sommarens Steam-rea, men har inte spelat det så mycket. Kanske ska dra igång det igen


signatur

Welcome to the Manglerdome

Medlem

52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då

Medlem

"Ger det mersmak kan du köpa den ordinarie utgåvan till ordinarie pris (180 kronor), medan Digital Deluxe-utgåvan blir din för 320 kronor (vilket är 40 procent av ordinarie pris)."

Hugh?

Medlem

Tre skitspel! Eller nja, Titanfall kanske är lite kul.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

Jag har haft riktigt kul med samtliga spel. Dom är alla värda att prova. Ha en trevlig spelhelg

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tre skitspel! Eller nja, Titanfall kanske är lite kul.

Så du säger! Men smaken är väl som ruäva. Bara utav ren nyfikenhet: om Dishonored är skit, vad är då bra enligt dig?

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Tre skitspel! Eller nja, Titanfall kanske är lite kul.

Har säkert inte ens provat något av dem...

BL2 är så jävla kung! Har spelat igenom Dishonored 3 gånger, vilket bara hänt med Half-life serien tidigare för mig... kul att prova olika riktingar varje gång man spelar!


signatur

Ducati Streetfighter 848

Medlem

Man verkar inte få 2 dygns speltid i Titanfall om man utnyttjade det förra gången dom gav ut det.

Medlem
Skrivet av rewoX:

52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då

Det man faktiskt laddar ner är komprimerat så det är mycket mycket mindre än 50GB.

Medlem
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av rewoX:

52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då

Det man faktiskt laddar ner är komprimerat så det är mycket mycket mindre än 50GB.

Jaha, så det står bara 52.52GB under nedladdningsprocessen bara för att skämtas lite?

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Igglybuff:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av hastapan:

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.

Hur spelade du det då? Mig tog det 55 timmar (enligt Steam). Rusade du igenom det, eller är det bara jag som är långsam?

Spelade det för recension, med tidspress, så hann inte testa alla alternativa vägar. Är heller ingen smygare av rang så ofta blev det pangpang.

Mig tog det 10h. Smög på de flesta banorna, men spelade ingen bana mer än en gång. Hur man kommer upp i 55 är för mig en gåta!

Skrivet av rewoX:
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av rewoX:

52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då

Det man faktiskt laddar ner är komprimerat så det är mycket mycket mindre än 50GB.

Jaha, så det står bara 52.52GB under nedladdningsprocessen bara för att skämtas lite?

Jag tror faktiskt det, ja. När jag prövade Titanfall en tidigare gratishelg vill jag minnas att det gick mycket fortare att få ner det för mig än vad det bör ta att tanka 52 gig.

Medlem
Skrivet av Sisyr:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Igglybuff:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av hastapan:

Spelar man inte ut Dishonored på en helg utan problem?

Jorå, om man pressar. Tror jag la 11-12 timmar på det. Och då tog jag extremt lång tid på mig på första kartan, typ 3-4 timmar.

Hur spelade du det då? Mig tog det 55 timmar (enligt Steam). Rusade du igenom det, eller är det bara jag som är långsam?

Spelade det för recension, med tidspress, så hann inte testa alla alternativa vägar. Är heller ingen smygare av rang så ofta blev det pangpang.

Mig tog det 10h. Smög på de flesta banorna, men spelade ingen bana mer än en gång. Hur man kommer upp i 55 är för mig en gåta!

Skrivet av rewoX:
Skrivet av fantomsmurfen:
Skrivet av rewoX:

52GB Titanfall... på 24mbits lina... tror jag hoppar då

Det man faktiskt laddar ner är komprimerat så det är mycket mycket mindre än 50GB.

Jaha, så det står bara 52.52GB under nedladdningsprocessen bara för att skämtas lite?

Jag tror faktiskt det, ja. När jag prövade Titanfall en tidigare gratishelg vill jag minnas att det gick mycket fortare att få ner det för mig än vad det bör ta att tanka 52 gig.

Körde en liten stund nu... gick segt hela tiden (2.4mbit/s...) inte värt att vänta och slösa bort dom timmarna det tar för detta spel att laddas ner tyvärr :/

Medlem

Dishonored och Titanfall två riktigt bra spel.

Medlem

Det lilla jag testat utav Titanfall verkar rätt nice förutom att det är inte speciellt minimize vanligt (har crashat eller laggat ner hela datorn när jag varit i lobbyn och det börjat ladda nästa bana). Jag får random FPS drops i början utav matchen som senare verkar lugna ner sig och sen har jag laddat och kommit in till retrying connection to server (eller något liknande). Har någon tips på hur man kan fixa dessa grejer? Framför allt connection issues grejen, det andra så får man kanske låta bli att minimiza helt enkelt

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Åh, Dishonored. Testa om inte inte gjort!

Aye aye, sir!

Medlem

Dishonored var guld. När man såg gameplay trailers osv, då blev det en förhandsbokning och jag var inte besviken. Sen när DLCs kom så var det typ ''Shut up and take my money!''

Nej det spelet var en riktig pärla, speciellt när man körde lite som en Assassin

Så ni som inte kört det än. GÖR DET NU!

Medlem

Titanfall är roligt, men fan INTE värt att ta upp 50gb på hårddisken för ett enda spel.

Så otroligt jävla korkat av dom att göra det så dåligt komprimerat.

Varför folk säger att de där "52gb" luras vid nerladdningen stämmer förresten. Den laddar ner filerna mindre, men väl efter installationen så är det stort som bara fa-an.

Medlem
Skrivet av Ghan:

Titanfall är roligt, men fan INTE värt att ta upp 50gb på hårddisken för ett enda spel.

Så otroligt jävla korkat av dom att göra det så dåligt komprimerat.

Varför folk säger att de där "52gb" luras vid nerladdningen stämmer förresten. Den laddar ner filerna mindre, men väl efter installationen så är det stort som bara fa-an.

Ska man vara bäst, ska man vara störst

Medlem

Dishonored finns att få grattis, att behålla, på Xbox Live med Games with Gold just nu. Erbjudandet försvinner den 1 september.

57 61 72 6e 69 6e 67 20 66 6f 72 20 6e 65 72 64

Varför just när det är ludum dare.


signatur

59 6f 75 20 72 65 61 6c 6c 79 20 6e 65 65 64 20 74 6f 20 67 65 74 20 61 20 6c 69 66 65 20 69 6e 73 74 65 61 64 20 6f 66 20 74 72 79 69 6e 67 20 74 6f 20 64 65 63 6f 64 65 20 72 61 6e 64 6f 6d 20 73 74 72 65 61 6d 20 6f 66 20 62 79 74 65 73 2e
https://mastodon.social/@olofhaglund

Medlem

Provspelade Dishonored på Steam, fastnade direkt, köpte det och har nu riktigt skoj med spelet.

Så tack för tipset FZ!

1
Skriv svar