Då släpps sista delen av The Walking Dead

Robot
MEG
Medlem
Då släpps sista delen av The Walking Dead

Jag hoppas att det finns ett slut på serien, vore tråkigt om de lade ner serien pga att den blev för "dålig" och jag hoppas på ett lyckligt slut för Clementine


signatur

Death is only the beginning

inK
Medlem

Äntligen.. på gott och ont. Härligt att nästa del kommer nu, tråkigt givetvis att det är den sista. Men nu när säsong 3 är bekräftad så kan man koppla av.


signatur

Every trophy counts...

Medlem

Jag vill ha en riktig cliffhanger!

Medlem

Ja! Blir ett köp, sedan klarar man ut det på ett par timmar och..sedan måste man vänta på s3 Vilket jag ser fram emot väldigt mycket!

Medlem

Peppen är otrolig. Skönt summerande trailer. Vilken resa.

Skäms nästan lite för att man suger i sig allt telltale spottar ur sig, men de kan berätta en historia.

Får se hur det här fortsätter och om game of thrones blir något att ha.

Medlem

Det är jäkla skönt att säsongsfinalerna kommer mycket fortare än de övriga delarna <3
Hoppas bara dom lyckas punga ut episoderna ur säsong 3 mycket fortare, i den här säsongen har dom ju tagit i snitt 2,5 månader på sig :/


signatur

Game long and prosper

Medlem

Jag som precis klarade ut avsnitt 4 för någon dag sen. Började spela igenom allt på bara ett par dagar. Precis så som det skall vara!

Fy fan vad perfekt! Jag tajmade det riktigt bra!

Hatar att spela 2-3 timmar, sen vänta 1-2 månader på nästa 2-3 timmar... Så jag väntar alltid tills det finns många avsnitt ute.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

1
Skriv svar