Storslagen lanseringstrailer för Destiny

Medlem

Man kan ju undra lite varför det inte släpps till PC... För förra generationen förstod man ju att det kunde leda till stora kostnader i och med att det var helt olika plattformar, men nu när konsolerna i princip bara är väldigt svaga PC:s så borde det ju inte vara särskilt svårt att utveckla en PC-version.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Varför måste det komma till PC? Tror inte de är intresserade av den marknaden. Att fps-spel "måste" vara på en PC bara skitsnack, det handlar om lata PC-spelare som inte orka lära om mushanden till en joypadhand. Jag är själv gammal PC-spelare som via Halo och Gears of War faktiskt lärt om mitt spelsätt och även fått grymma storys levererade.

Så de lata kommer bara rata och de glada kommer göra skada i dessa spel.

Spela spel!

Medlem

Kommer skaffa det lätt som tidsfördriv till dom stora titlarna senare i höst!

Betan va riktigt najs enligt mig och dom skrev att det kommer ta längre tid att lvla upp till Lvl 8 än vad det gjorde i Betan


signatur

Don't be a fanboy, if you can't afford more than one console, respect the others and their opinions.

Medlem

Frågan är väl varför inte göra det till pc också? Har svårt att tro att det skulle kosta dom mer att porta spelet till PC än vad det drar in i försäljning på PC. Share the love typ.

Dessutom handlar det inte om lathet att inte lära om sig att spela med en handkontroll, snarare är det väl så att många av oss inte äger en konsol vilket är en ganska viktig skillnad.

Medlem

Så länge ett spel inte släpps på PC men kommer på mer eller mindre allt annat på marknaden kan jag bara säga till utvecklarna fuck off.

Medlem

Det här spelet är en besvikelse för mig. Jag hade fått uppfattningen av att det skulle vara väldigt story-drivet. Vilket jag under betan samt genom att kolla på den här trailern upptäckte att så inte är fallet.


signatur

Everybody needs help.

12
Skriv svar