Något ww2 fps multiplayer spel på ingång?

Medlem
Något ww2 fps multiplayer spel på ingång?

Är så jäkla sugen på ett nytt ww2 lir!
Har mest kört csgo senaste året, men vill verkligen ha något i still med bf 1942 eller gamla cod spelen. Det bästa på marknaden nu är dod source och red orchestra 2, i båda fallen börjar servrarna gapa tomma :/// Någon som sitter inne på någon information om vad som kommer släppas nästa år ev i höst/vinter ?

Får gärna vara lite realistiskt i stil med orchestra =D

Skrivet av vuze2143:

Är så jäkla sugen på ett nytt ww2 lir!
Har mest kört csgo senaste året, men vill verkligen ha något i still med bf 1942 eller gamla cod spelen. Det bästa på marknaden nu är dod source och red orchestra 2, i båda fallen börjar servrarna gapa tomma :/// Någon som sitter inne på någon information om vad som kommer släppas nästa år ev i höst/vinter ?

Får gärna vara lite realistiskt i stil med orchestra =D

Det skulle jag också vilja veta om det fanns något sådant spel i nuläget.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Heroes & Generals är nog en av de mer populära WW2fpsliren just nu, tycker själv det är rätt roligt.
Kan ju vara värt att prova eftersom det ovanpå allt är free to play.

Annars vet jag tyvärr inget WW2 som ska släppas inom snar framtid, verkar som alla har hängt upp sig på framtid och moderniteter.

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:

Heroes & Generals är nog en av de mer populära WW2fpsliren just nu, tycker själv det är rätt roligt.
Kan ju vara värt att prova eftersom det ovanpå allt är free to play.

Annars vet jag tyvärr inget WW2 som ska släppas inom snar framtid, verkar som alla har hängt upp sig på framtid och moderniteter.

har kört det en del, men spelet är inte det bästa :/ känns väldigt fattigt samt att man behöver kriga som f-n för o ens få ett skapligt vapen :/

Medlem
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Menige_Erik:

Heroes & Generals är nog en av de mer populära WW2fpsliren just nu, tycker själv det är rätt roligt.
Kan ju vara värt att prova eftersom det ovanpå allt är free to play.

Annars vet jag tyvärr inget WW2 som ska släppas inom snar framtid, verkar som alla har hängt upp sig på framtid och moderniteter.

har kört det en del, men spelet är inte det bästa :/ känns väldigt fattigt samt att man behöver kriga som f-n för o ens få ett skapligt vapen :/

håller med det är rätt roligt men man får antingen spela som satan eller hosta upp pengar för att få tillgång till roligare grejer.

Jag kom däremot på ett som kom detta året, http://enemyfront.com/ om det kan vara något

Medlem
Skrivet av Menige_Erik:
Skrivet av vuze2143:
Skrivet av Menige_Erik:

Heroes & Generals är nog en av de mer populära WW2fpsliren just nu, tycker själv det är rätt roligt.
Kan ju vara värt att prova eftersom det ovanpå allt är free to play.

Annars vet jag tyvärr inget WW2 som ska släppas inom snar framtid, verkar som alla har hängt upp sig på framtid och moderniteter.

har kört det en del, men spelet är inte det bästa :/ känns väldigt fattigt samt att man behöver kriga som f-n för o ens få ett skapligt vapen :/

håller med det är rätt roligt men man får antingen spela som satan eller hosta upp pengar för att få tillgång till roligare grejer.

Jag kom däremot på ett som kom detta året, http://enemyfront.com/ om det kan vara något

Enemy front fick bara 5/10... + verkar bara vara singleplayer :/ Mer ww2 fps till folket !! =D

Medlem

Forgotten Hope 2 (BF2 mod)

Det bästa jag vet iallafall. Dock så är det inte nytt överhuvudtaget

ADD: Whoops, läste inte "på ingång"

1
Skriv svar