The Witcher blir film

FM-guru
F.d. Sisyr
The Witcher blir film

Hoppas ärligt talat på animerad. Risken är väl att produktionen haltar annars, men jag kanske helt missbedömer deras kapital...

Medlem

Spännande. Hoppas att de lyckas göra en bra film och ingen "Üwe Boll"

k3m
Medlem

Gillas skarpt hoppas den blir riktigt bra. Fast helst hade jag hellre sett en Witcher serie, med många säsonger

Medlem

Introt till Witcher 2 var ju grymt...tror att det här kan bli bra

Medlem

Jag tror det kan bli riktigt bra!

Medlem

Jag tänker mig The Witcher mest passande som en TV-serie där varje avsnitt är ett nytt monster/mysterie. Dom som har läst första novellsamlingen vet vad jag snackar om.

Kanske knyter tidiga och sena avsnitt i säsongen ann till en större bestående story a'la X-Files... *drägglar*


signatur

subterranean homesick alien

Medlem
Skrivet av Jozo:

Spännande. Hoppas att de lyckas göra en bra film och ingen "Üwe Boll"

Hoppas det inte blir klassisk Hollywood heller..

Anledningen till varför man gillar ett spel är för att man får spela en- eller flera karaktärer och agera i deras ställe. En film är ju en icke-interaktiv upplevelse som inte automatiskt blir bra eller intressant bara för att den är baserad på ett spel.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem
Skrivet av walter_iego:

Anledningen till varför man gillar ett spel är för att man får spela en- eller flera karaktärer och agera i deras ställe. En film är ju en icke-interaktiv upplevelse som inte automatiskt blir bra eller intressant bara för att den är baserad på ett spel.

Brukar oftast bli tvärtom, men det behöver ju inte betyda att det inte kan bli bra.

Medlem

signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Ställer mig skeptiskt till slutresultatets kvalitet, men lär inte kunna hålla mig undan oavsett hur recensionerna ser ut. Tyvärr.

Medlem
Medlem
Skrivet av Preed:

Jag tänker mig The Witcher mest passande som en TV-serie där varje avsnitt är ett nytt monster/mysterie. Dom som har läst första novellsamlingen vet vad jag snackar om.

Kanske knyter tidiga och sena avsnitt i säsongen ann till en större bestående story a'la X-Files... *drägglar*

Jag förstår vad du menar, tyvärr föll aldrig novellsamlingen mig i smaken. Dålig karaktärsutveckling imo. Har du läst romanerna om Geralt också ? Isf, är de bra? Dragit mig för att köpa dem då jag inte tyckte den första novellsamlingen var speciellt bra. Däremot älskar jag datorspelen

Medlem

Jaså, är witcher baserat på böcker?
De hade jag missat, kanske måste kolla upp dem!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Introfilmen till andra spelet är sjukt härlig.
Hoppas att denna film blir animerad.

Medlem

Kom igen nu, joint production mellan Uwe boll och Mats Helge!! ;P

Medlem

Ujuj, samlade dom filmens samtliga actionscener i det klippet?

Skrivet av Kiske:

Kom igen nu, joint production mellan Uwe boll och Mats Helge!! ;P

jo, med dolph lundgren som witcher .. hade blivit hur bra somhelst..

Medlem

Detta kan antingen bli skitbra eller skitdåligt. Är väl bara vänta å se vad som händer...

Medlem

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeej, jag som ville att dom skulle göra en serie.

Medlem

Den polska filmen är ju egentligen ett sammanfattning av en TV-serie i 13 delar, vad jag har hört är den ganska kass i jämförelse med den mer kompletta TV-serien.

Medlem

BOOBS 1:10 !!!

Inaktiv

Måste ju säga att introfilmerna de gjort till Witcher är ruggigt bra, så jag väljer att vara försiktigt optimistisk

Medlem

Hade gärna sett en HBO produktion av detta och serie givetvis. En film vettefasen om det kan göra detta rättvisa.

1
Skriv svar