Justice och valor försvinner från World of Warcraft

Medlem
Skrivet av McKinley:

Bra, nu när man ändå håller på kan man väl lika bra plocka bort resilience också.

Infördes väl för att de som spelar pvp skulle ha ett övertag i just pvp gent emot de som skaffar sin utrustning via pve? Sen att de lyckades sabba allt genom att införa base resilience är ju en annan femma. Jag håller dock med om att det är ett lita halvt genomtänkt system som kanske borde få sig en omgång. Inte intresserad av pvp i WoW så inte brytt mig om att kolla om de gör något åt det i WoD.

Medlem
Skrivet av Voorhees:

Ja det viktigaste i den här nyheten var ju klart och tydligt stavningen av valor/valour. Jävla dagis alltså.

Vad jag har förstått så heter dagis numera förskola.

Medlem
Skrivet av Lord Pingu:
Skrivet av Voorhees:

Ja det viktigaste i den här nyheten var ju klart och tydligt stavningen av valor/valour. Jävla dagis alltså.

Vad jag har förstått så heter dagis numera förskola.

Förskolan har samma funktion som dagis hade ja men det är inte samma sak. Dagis hade knappt någon läroplan att gå efter och kan mer ses som en dumpningsplats för barn. Förskolan tillhör resten av skolsystemet och är därför aningen mer civiliserat. Det jag syftade på var inte civiliserat alls, alltså förskolan innan den fick en läroplan, dagis.

Sen att inrättningen dagis inte finns längre är inte relevant.

Medlem
Skrivet av McKinley:

Bra, nu när man ändå håller på kan man väl lika bra plocka bort resilience också.

Nej resilience är bra, det gör att det blir en stor skillnad på PvP och PvE grejer.
Om resilience verligen ska bort får de ta och göra så att du bara gör 50% skada på PvE saker och 100% på andra spelare.

Spelar man PvP så ska man ha PvP gear och är det PvE så har man PvE gear.
Var så jävla trött på att idioter kom in och körde instanser med PvP gear och gjorde knappt mer än healern när denne hade tid över,

12
Skriv svar