Slut som artist.

Inaktiv
Slut som artist.

Först och främst, tack till er alla som också gjorde "15 random questions" med mig! Var hemskt roligt att läsa era svar Vi får väl se vad det blir för utmaning nästa gång, har ni några förslag så skriv jättegärna!

Spenderade helgen tillsammans med familjen hos svärfar och hans dam. Alla deras barn och barnbarn var där samtidigt, 13 personer tillsammans hela helgen är en härlig företeelse. Tror dock inte att man orkar mer än en helg ;P

Jag och sambon fick chansen att åka iväg för oss själva på lördagskvällen. Blev en härlig middag och en flaska vin, sen gick vi på Takidas spelning på Furuvik. Det är otroligt skönt att få umgås lite för oss själva ibland, om än bara för några timmar.

Men idag blir det bara till att mysa med mina små! Helt slut efter helgen. Får se om det blir någon konsoll som får startas upp ikväll, kliar lite i spelfingrarna nu.

Ha en bra dag allesammans, och hoppas er helg också varit bra!

#blogg


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Medlem
Slut som artist.

Kul att ni hade det trevligt

Själv hade jag det helt Ok, även om helgen i vanlig ordning gick för fort... hade inte varit dumt med i alla fall en dag till.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Jag förstår inte rubriken med blogginlägget? Vad missar jag?


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Inaktiv
Skrivet av walter_iego:

Jag förstår inte rubriken med blogginlägget? Vad missar jag?

Är kanske ett ganska lokalt uttryck... Men är något som jag växt upp med att man säger när man är trött efter att ha gjort mycket saker. Man är slut som artist helt enkelt ;P


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

Skrivet av Nineldo:
Skrivet av walter_iego:

Jag förstår inte rubriken med blogginlägget? Vad missar jag?

Är kanske ett ganska lokalt uttryck... Men är något som jag växt upp med att man säger när man är trött efter att ha gjort mycket saker. Man är slut som artist helt enkelt ;P

Aha, då fattar jag. Tackar.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Förstod inte heller rubriken men vågade inte fråga om den


signatur

Everybody needs help.

Skrivet av Apministern:

Förstod inte heller rubriken men vågade inte fråga om den

Jag åt kött i morse, annars hade jag nog varit tyst också.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

phi
Medlem
Skrivet av Nineldo:
Skrivet av walter_iego:

Jag förstår inte rubriken med blogginlägget? Vad missar jag?

Är kanske ett ganska lokalt uttryck... Men är något som jag växt upp med att man säger när man är trött efter att ha gjort mycket saker. Man är slut som artist helt enkelt ;P

Artister är vi allihopa!

Inaktiv

Fråga på ni Jag bits inte!

Haha, ja eller hur phi?!


signatur

Take what you can, give nothing back! Yaarr!

1
Skriv svar