Exklusivt – betatesta The Crew!

Robot
Exklusivt – betatesta The Crew!

Paxa en nyckel till pc-testningen av The Crew i veckan.

#the-crew, #ubisoft


Exklusivt – betatesta The Crew!

yaaaaaaaaay! i has one!

tack FZ!

Medlem

Tack så mycket!

Medlem

"leklplats" checka stavningen

Medlem
Medlem
Medlem
Medlem

dem gick åt snabbt

Medlem

DET DÄR GICK JU LITE VÄL FORT....

Medlem

Ajo.. Liiiite väl fort :S


signatur

Raukkastning är min sport! Länge leve Gotland!

Medlem
Medlem

Balle. Man går ut en eftermiddag för lite socialt umgänge för omväxlings skull, och BAM! Straffad direkt.

Fr.o.m. nu blir det att sitta inne.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hmm stod att jag hade fått nyckel men inte anlänt och då var det ändå 120 st kvar

Redaktör
Skrivet av zigns:

Hmm stod att jag hade fått nyckel men inte anlänt och då var det ändå 120 st kvar

De skickas ut efter midnatt.


signatur
Medlem

Den kommer nog, har inte fått min nyckel heller.

Medlem

Såg det nu att det stod "Vi skickar ut betanycklarna tidigt den 26 augusti."

Inaktiv
Medlem

mange takk


signatur

a.k.a fritiofsson, Jiffy

Medlem

Fick en av 6st kvar, Tack!

Medlem

Damn måste varit en minut för sen då

Medlem

Aw man, de gick åt som fasen Finns det några extra nycklar till supporters?

Medlem

kan väl vänta till en stund efter 4 så d som jobbar har en chans o få en oxå ^^

Medlem
Skrivet av koleny:

Aw man, de gick åt som fasen Finns det några extra nycklar till supporters?

+1

esn
Medlem

Funkar inte äns att starta för mig. Någon mer som har problem? Får bara upp, unable to start the game. Please check that your game has been installed correctly.. Har provat att installerat om 3 gånger och reparera 2 gånger...


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Redaktör
Skrivet av esn:

Funkar inte äns att starta för mig. Någon mer som har problem? Får bara upp, unable to start the game. Please check that your game has been installed correctly.. Har provat att installerat om 3 gånger och reparera 2 gånger...

Du har väl inte fått nyckeln av oss än?


signatur
Medlem

Install filerna finns att hämta via torrents, kanske är därifrån han hämtat dem. För att kunna spela direkt när nyckeln kommer.

Medlem

Om det är någon som inte vill ha sin nyckel eller inte har tid att spela så skulle jag gärna ta en

esn
Medlem
Skrivet av Tompa:
Skrivet av esn:

Funkar inte äns att starta för mig. Någon mer som har problem? Får bara upp, unable to start the game. Please check that your game has been installed correctly.. Har provat att installerat om 3 gånger och reparera 2 gånger...

Du har väl inte fått nyckeln av oss än?

Jag har haft nyckel sen förra betan. Undrar bara om någon har samma problem som mig och om någon hade nån lösning.


signatur

| ASUS Z170-E | Corsair RMX 750x 750W | Intel Core i7-6700K @ 4,5Ghz OC | ASUS ROG STRIX GeForce GTX 1080 | Corsair Vengeance 16GB DDR4 2666MHz CL16 | Razer Naga Chroma | Razer BlackWidow Chroma | Corsair Void | BenQ 24" LCD | BenQ 22'' LED | Phanteks Enthoo EVOLV ATX - Tempered Glass | 2TB HDD | 250 GB SSD |

Medlem

Missade tyvärr att få tag i en nyckel. Det här spelet verkar tufft dock. Hoppas det blir bra körkänsla bara. Brukar vara det sånna här bilspel går i graven för.


signatur

subterranean homesick alien

12
Skriv svar