Super Smash Bros – nya karaktärer har läckt

Robot
Super Smash Bros – nya karaktärer har läckt
ZF
Medlem
Super Smash Bros – nya karaktärer har läckt
Citat:

Shulk

googling was made, head was shaken.

Medlem

Samma person har läckt massa bilder på /v/ och /r/smashbros också. De verkar legit.

Medlem

Super Soul Calibros.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varför gillar man Smash bros?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför gillar man Smash bros?

Därför att det är sjuk kul att spela med andra, även normalt lugna personer brukar "tagga" till efter någon match :)!

Medlem
Skrivet av Vargax:
Skrivet av Hipshot:

Varför gillar man Smash bros?

Därför att det är sjuk kul att spela med andra, även normalt lugna personer brukar "tagga" till efter någon match :)!

Eller rättare sagt, för att det är det bästa fightingspelet som någonsin släppts?


signatur

Everybody needs help.

Medlem
Skrivet av Hipshot:

Varför gillar man Smash bros?

Intressent fråga. Varför gillar vi saker? Varför gillar vi musik? Hur kan man gilla en tavla? Varför gillar vi en färg?

Tack för dagens svampfilosof.

Medlem

Sjukt överskattat spel. Hoppas Nintendo går i konkurs.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Sjukt överskattat spel. Hoppas Nintendo går i konkurs.

Överskattat kan vara det mest sönderanvända ordet efter depression.


signatur

Everybody needs help.

Medlem

Varken Lucas... eller Ness? :''''''''''''''''''''(

Medlem

Ja nu är videorna borttagna pga copyright claims från Nintendo. Vilket i princip bekräftar att de var legit.

Skrivet av Tvättbjörn:

Varken Lucas... eller Ness? :''''''''''''''''''''(

Det ryktas om DLC. Vi får se.

Medlem

Ness var ju confirmed, Lucas fanns däremot med som "eventuell DLC" om ryktena stämde tillsammans med Ice Climbers bl.a

Medlem
Medlem

Nepp, fick vi visst inte titta på. Farligt.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Sjukt överskattat spel. Hoppas Nintendo går i konkurs.

Så du hoppas flera hundratals(tusentals..?) människor ska bli arbetslösa, unga så som gamla ska inte längre få spela sina mest älskade spel genom tiderna och att ej längre få hoppas på ett nytt Metroid, att få se nya Zelda laddas upp på tv skärmen. Det du hoppas för är ren ondska, jag vill inte ha illa åsikter men jag måste säga jag hoppas ondskan tar dig och dina möjligheter att förmedla fler negativa/dumma förhoppningar.


signatur

FUBAR

Inaktiv
Skrivet av Kleptoman:

Sjukt överskattat spel. Hoppas Nintendo går i konkurs.

Kära FZ-community

Kan vi inte bara allihop komma överrens om att sluta formulera rent subjektiva åsikter som sanningar? Här följer förslag på hur ovanstående inlägg kunde blivit mer meningsfullt:

"Jag är inte så förtjust i smash, det känns alltid så överhypeat av fans. Har aldrig hittat något som intresserar mig hos Nintendo alls egentligen."

"Jag tycker spelet verkar överskattat baserat på vad jag sett av det. Nintendo har fortfarande inget spel som intresserar mig."

Inte så svårt, inga tår trampade på, uppfattad mognad högre, ingen risk för trollanklagelser, trevligare community, osv.

Medlem
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Hipshot:

Varför gillar man Smash bros?

Intressent fråga. Varför gillar vi saker? Varför gillar vi musik? Hur kan man gilla en tavla? Varför gillar vi en färg?

Tack för dagens svampfilosof.

Många saker du undrade över dock?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Kleptoman:

Sjukt överskattat spel. Hoppas Nintendo går i konkurs.

Mer subjektivt gnäll utan substans.

Tycker Nintendo ska ha en eloge för både Smash Bros och Mario Kart. Två spel som är enkla att lära sig men med stort djup. Jag vägrar tvingas lära mig hundra olika kombinationer för att skjuta en eldboll, kass design i mina ögon. Racingspel är överhuvudtaget inte min grej men 4-spelare Mario Kart är lysande.

Medlem

Hade varit smart att ha med Bayonetta.
Personligen hade jag gärna sett Dixie Kong.

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Chiefen:
Skrivet av Hipshot:

Varför gillar man Smash bros?

Intressent fråga. Varför gillar vi saker? Varför gillar vi musik? Hur kan man gilla en tavla? Varför gillar vi en färg?

Tack för dagens svampfilosof.

Många saker du undrade över dock?

Min goda herre missade poängen.

1
Skriv svar