Bygg en flygplanscockpit i ditt vardagsrum

Robot
Bygg en flygplanscockpit i ditt vardagsrum

Sluta inte att leka med kartonger bara för att du blivit vuxen.


Medlem
Bygg en flygplanscockpit i ditt vardagsrum

Kul att se byggen som detta. Jag tycker nästan synd om dom som slutar spela och/eller "leka" bara för att man blivit vuxen. Det ena skall inte behöva utesluta det andra


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Den engelskan

Medlem

Utskrivbar PDF... Jag undrar hur många A4 som går åt? Hursomhaver så verkar skaparen i alla fall vara entusiastisk så det förslår.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:

Utskrivbar PDF... Jag undrar hur många A4 som går åt? Hursomhaver så verkar skaparen i alla fall vara entusiastisk så det förslår.

Det är ju såklart tänkt att skrivas ut på fullstora ark för skalan, något man enklast gör hos något tryckeri eller dylikt till rätt rimliga priser.

Den här iden är tydligt baserat på hur många bygger sina egna "simpits" men nu med ett försök att göra en kommersiell produkt. Jag drar mig lite för att kickstarta saker o ting, men kan priset komma ner till en rimlig nivå för en sådan nischad produkt så är jag definitivt väldigt intresserad

Detta är en av mina barnsliga drömmar som aldrig verkar försvinna!


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Eller så skaffar man oculus rift.

Medlem
Skrivet av Theo B:

Eller så skaffar man oculus rift.

Kan eller kommer aldrig ersätta en äkta simpit.
Finns ingen ersättning för att ta och röra på fysiska knappar och spakar.

Skrivet av conthox:

Kul att se byggen som detta. Jag tycker nästan synd om dom som slutar spela och/eller "leka" bara för att man blivit vuxen. Det ena skall inte behöva utesluta det andra

vuxen verkar va skitkul .. då kan man sitta ensam i en stuga på landet, med flugor som surrar , lyssna på sjöväderrapporten och dricka kaffe från ett tefat..

Medlem
Skrivet av Theo B:

Eller så skaffar man oculus rift.

Varför inte både och?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Sluta leka? Jag leker med mig själv varje dag, alltså jag menar med tv spel, spel alltså

Medlem
Skrivet av Alexraptor:
Skrivet av Theo B:

Eller så skaffar man oculus rift.

Kan eller kommer aldrig ersätta en äkta simpit.
Finns ingen ersättning för att ta och röra på fysiska knappar och spakar.

Fast det här var ju i stort sätt bara en kartongbit. Dock rinner snålvattnet när man ser riktiga hemma cockpits.

Medlem

skandal att detta inte är med

1
Skriv svar