Ät onyttigt och få grejer till CoD: Advanced Warfare

Robot
Medlem
Ät onyttigt och få grejer till CoD: Advanced Warfare

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Medlem

Löjligt snarare..

Skribent
Skrivet av enborn:

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Känns som det är rätt mycket träningshets nu, men för den saken är det här inte en bra kampanj. Dessutom är Mountain Dew inte jättegott.


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Vilket botten napp, bojkotta skiten !

Medlem

"Glöm det mm du vill få grejer till Call of Duty: Advanced Warfare, för då är det hjärtattackdieten du ska välja."

Jag antar att det ska vara "om" i stället för "mm", men jag föreställer mig lite att du helt plötsligt bara börjar dregla efter Doritos och Mountain Dew mitt i meningen. Roligare så.

OT: jag har inget spontant problem med själva greppet som sådant, men verkligen? Doritos och Mountain Dew? Det känns så ... stereotypt.

Medlem

Är inte dew typ störst i usa? Jag har köpt det 2 gånger nu när det börjar komma på fler och fler butiker här i sverige och det är fan inte gott. Men det är la koffein i det så.

Skribent
Skrivet av Ercarret:

"Glöm det mm du vill få grejer till Call of Duty: Advanced Warfare, för då är det hjärtattackdieten du ska välja."

En intern grej vi kör här i Kville. Trodde alla fattade. Noob.

(Ok, det var Calles fel.)


signatur

I am the black wizards.

Medlem

Är inte dew typ störst i usa? Jag har köpt det 2 gånger nu när det börjar komma på fler och fler butiker här i sverige och det är fan inte gott. Men det är la koffein i det så.

Medlem
Skrivet av Hippis:

Vilket botten napp, bojkotta skiten !

I approve this message!!

Medlem

signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem
Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av enborn:

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Känns som det är rätt mycket träningshets nu, men för den saken är det här inte en bra kampanj. Dessutom är Mountain Dew inte jättegott.

jag har aldrig druckit mountain dew. så jag vet inte men jag har läst att den har nån ingrediens som är förbjuden i över 100 länder så jag tror nog jag står över

Inaktiv

Varför, undrar jag. Med de varumärke som Activision äger (bl.a Blizzard) så behöver väl knappast företaget sjunka så lågt att locka ungdomar att äta onyttigt!? Snacka om att tappa respekten...

Medlem

Varför äta ohälsosamt bara för att få grejer från CoD?? Man gör visst allt för att locka folk att köpa spelet.

mountain dew ska visst ge mer hål i tänderna än vanlig läsk

Medlem

Kanske bara jag men till skillnad från andra läsksorter så känner jag rent av hur mountain dew smakar socker och det är ju precis vad alla 12 åriga CoD spelare behöver, mer socker

Skrivet av Qmazi:

Kanske bara jag men till skillnad från andra läsksorter så känner jag rent av hur mountain dew smakar socker och det är ju precis vad alla 12 åriga CoD spelare behöver, mer socker

smakar som sprite med 50% mer socker. och lite mer citron..
Den sötaste läsken som finns ,och som är ungefär dubbelt så söt som att äta socker med sked .. heter cream soda. brukar finnas bland dom utländska varorna.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:

En intern grej vi kör här i Kville.

Bor du i Kville?

Medlem
Skrivet av Virreee:

Varför äta ohälsosamt bara för att få grejer från CoD?? Man gör visst allt för att locka folk att köpa spelet.

Vafan babblar du om? Vem köper en Doritos påse eller mountain dew och sedan köper CoD bara för att de kan få en speciell skin?
Det är tvärtom. Folk som redan köpt CoD kommer vilja köpa mountain dew och dorito påsar för att få de speciella skinnet.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av enborn:

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Känns som det är rätt mycket träningshets nu, men för den saken är det här inte en bra kampanj. Dessutom är Mountain Dew inte jättegott.

Ökningen av fetma i de flesta ålderskategorier tyder på det motsatta.

Medlem

Monster körde med någon liknande kampanj här i Sverige.
Hade ni missat det?:P

Medlem

Druckit mountain dew en gång. Aldrig mer säger jag bara...

Medlem
Skrivet av Blackwolfe:

Druckit mountain dew en gång. Aldrig mer säger jag bara...

Samma här - jag drack det för att det dricks i film... men ja... första och sista gången.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av enborn:

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Känns som det är rätt mycket träningshets nu, .

Det kan ju bero på att ungdomarna (och 90% av de vuxna) rör på sig alldeles för lite för att hålla en god hälsa.

Medlem

Är det nu alla ska låtsas att de varken käkar chips eller dricker läsk? Spelarna köper det ändå, dealen ger dem bara något extra för att välja just dessa varumärken. Win-Win.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av enborn:

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Känns som det är rätt mycket träningshets nu, men för den saken är det här inte en bra kampanj. Dessutom är Mountain Dew inte jättegott.

Nej inte jättegott, en iskall på burk är svingott

Medlem

Mountain Dew är fan bara vidrigt.

Medlem
Skrivet av Johan Olander:
Skrivet av enborn:

Som att inte ungdomar äter nog mycket onyttigt redan...? De behöver inte ett till "skäl" att äta sånt skräp.

Känns som det är rätt mycket träningshets nu, men för den saken är det här inte en bra kampanj. Dessutom är Mountain Dew inte jättegott.

Smakade den en gång och tycker det smakade mest bara extra sockrigt sockerdricka.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

1
Skriv svar