Träningsmotivation

Flakmonkey
Träningsmotivation

Ingen ny film det här men efter att precis ha avslutat det första utegymspasset på så länge att jag undrar hur jag ska komma upp ur sängen imorgon så kände jag att jag behövde lite inspiration. American Ninja Warrior klassas väl knappast som fantastisk TV men det är imponerande atleter och ingen har imponerat på mig mer än Kacy Catanzaro.

Själv skulle man väl inte klara mer än kanske de första hindret. Men med lite träning så....

#blogg

Medlem
Träningsmotivation
Flakmonkey
Skrivet av BeeJac:

Galet!

Medlem

Tyvärr är den nog fake och uppspelad baklänges, men det är en motiverande tanke! Gick det bra med träningen idag? Själv precis avslutat en 5K runda och kroppsövningar efteråt.

Använder Endomondo appen till min lur och tycker att det är den absolut bästa! Kan man följa sin runda och se sina splits så vet man vart man måste öka/sänka takten nästa gång.

Flakmonkey
Skrivet av BeeJac:

Tyvärr är den nog fake och uppspelad baklänges, men det är en motiverande tanke! Gick det bra med träningen idag? Själv precis avslutat en 5K runda och kroppsövningar efteråt.

Använder Endomondo appen till min lur och tycker att det är den absolut bästa! Kan man följa sin runda och se sina splits så vet man vart man måste öka/sänka takten nästa gång.

All träning där man inte skadat sig och där man är trött efteråt är bra men det kändes helt okej, märktes att jag inte kört någon form av styrketräning öht och det känner jag av även idag tre dagar senare.

Endomondo har jag aldrig testat. Har kört runkeeper i flera år och tycker den fungerar bra, iaf tillräckligt bra för att jag inte ska känna att det är sådär jättemotiverat att byta. Då försvinner ju all min historik!

1
Skriv svar