Assassin's Creed: Unity försenas

Robot
Medlem
Assassin's Creed: Unity försenas

Bättre två veckor försenat och mindre buggar än släppt i förtid och massa frustration från arga bugg-angripna spelare!

Assassins Creed 4 var faktiskt strålande bra, jämfört med den ganska tråkiga och onödiga 3an, så jag ser faktiskt fram emot detta. Plus att franska revolutionen är en väldigt spännande epok!

Medlem

Kalla mig cynisk, men jag väntar fortfarande på att de ska annonsera ut förseningen av PC-versionen.

Medlem
Medlem

Har de sagt att Pc-utgåvan ska ha samma släppdatum som konsollerna??


signatur

För att spel ska vara kul ^^

Medlem
Skrivet av Hurin:

Har de sagt att Pc-utgåvan ska ha samma släppdatum som konsollerna??

Om jag inte sett helt fel så tidigare och nu så ja:

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&esp...

"The latest entry in the franchise will now launch on PS4, Xbox One and PC on November 11 in North America and November 13 in Europe and Australasia."

men som sagt. Förväntar mig att en "finputsning" av PC-versionen kommer att "behövas" för att undvika piratkopi..........förlåt, göra spelet ännu bättre.

haha känner bitterheten flöda från tidigare erfarenheter

Medlem

Ok, ett par veckor bara...Det klarar man väl?

Som brukligt då. Hur mycket hinner man putsa på 2 veckor. Känns lite löjligt. Dra till med 4 åtminstone


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Assassins Creed 3 var en buggig katastrof, Assaassins Creed 4 mycket bättre, hoppas dom tar tiden och slipar till det nu rejält.

Medlem
Skrivet av nils45:

Assassins Creed 3 var en buggig katastrof, Assaassins Creed 4 mycket bättre, hoppas dom tar tiden och slipar till det nu rejält.

Vad stötte du på för buggar? Jag har lirat igenom det och kan inte minnas nåt konstigt alls.

Medlem
Skrivet av Erenthal:

Bättre två veckor försenat och mindre buggar än släppt i förtid och massa frustration från arga bugg-angripna spelare!

Den här kommentaren kommer dock på varje nyhet när något spel försenas och i 9 av 10 fall så är det ändå fullt med buggar och spelet känns halvfärdigt. Får väl hoppas att det inte stämmer denna gång då jag ser fram mot att spela Assassins Creed i coop.

Gen
Medlem

Det släpps ALLDELES för många bra spel i November. Kommer ju bli omöjligt att köra allt.

Känns verkligen som att publishers vill kriga om PC spelarna just den månaden.

Medlem

Assassins creed.... Efter att jag spelade 1an 2an brotherhood och revelations så har suget att spela assassins creed inte kommit tillbaka. Det blev nog för mycket


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av nils45:

Assassins Creed 3 var en buggig katastrof, Assaassins Creed 4 mycket bättre, hoppas dom tar tiden och slipar till det nu rejält.

Vad stötte du på för buggar? Jag har lirat igenom det och kan inte minnas nåt konstigt alls.

Oj. Jag spelade PC versionen. Vissa flyg blad man skulle jaga blev osynliga, AI:n fastnade ibland på vissa ställen, AI som ploppar upp framför ögonen på en, djur som fastnar i träd, ljud som försvinner, helt okontrollerade ragdolls effekter där soldater sträcks ut och studsar efter man har dödat dom. Kul spel annars.

Medlem
Skrivet av nils45:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av nils45:

Assassins Creed 3 var en buggig katastrof, Assaassins Creed 4 mycket bättre, hoppas dom tar tiden och slipar till det nu rejält.

Vad stötte du på för buggar? Jag har lirat igenom det och kan inte minnas nåt konstigt alls.

Oj. Jag spelade PC versionen. Vissa flyg blad man skulle jaga blev osynliga, AI:n fastnade ibland på vissa ställen, AI som ploppar upp framför ögonen på en, djur som fastnar i träd, ljud som försvinner, helt okontrollerade ragdolls effekter där soldater sträcks ut och studsar efter man har dödat dom. Kul spel annars.

Oj jäklar. Körde på 360 och märkte inte av nåt sånt alls vad jag kan minnas. Kass pc-konvertering då alltså.

Skrivet av pubisboy:
Skrivet av nils45:
Skrivet av pubisboy:
Skrivet av nils45:

Assassins Creed 3 var en buggig katastrof, Assaassins Creed 4 mycket bättre, hoppas dom tar tiden och slipar till det nu rejält.

Vad stötte du på för buggar? Jag har lirat igenom det och kan inte minnas nåt konstigt alls.

Oj. Jag spelade PC versionen. Vissa flyg blad man skulle jaga blev osynliga, AI:n fastnade ibland på vissa ställen, AI som ploppar upp framför ögonen på en, djur som fastnar i träd, ljud som försvinner, helt okontrollerade ragdolls effekter där soldater sträcks ut och studsar efter man har dödat dom. Kul spel annars.

Oj jäklar. Körde på 360 och märkte inte av nåt sånt alls vad jag kan minnas. Kass pc-konvertering då alltså.

Nä jag lirade på PC, inget av ovan nämnda bugg syntes till


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

1
Skriv svar