Försenas PC-versionen av GTA V till 2015?

Robot
Medlem
Försenas PC-versionen av GTA V till 2015?

Funkar för mig. Evolve är redan försenat till 2015 och jag väntar ändå på att det ska hinna komma ut schyssta varianter av Nvidias nya kort

ELF
Medlem

Tror jag kan hålla mig till 2015. Finns så många andra bra spel att spela.
Bättre att de tar tid på sig så det inte blir som med GTA 4.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Att använda frånvaron på Sonys konferens på Gamescom som argument är ett väldigt svagt "bevis". Sony gjorde en medveten poäng av att förutom Destiny enbart visa spel på Gamescom som inte visades på E3.

Skrivet av ELF:

Tror jag kan hålla mig till 2015. Finns så många andra bra spel att spela.
Bättre att de tar tid på sig så det inte blir som med GTA 4.

Mmm... kommer jaga Fransoser i AssCreed och rida på Elefanter i Far Cry så hösten klarar sig nog ändå...men synd :/


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Då missar dom Julen, inte så troligt, massa pengar som går miste. Jag tror ej på detta. PC versionen kanske försenas, men inte xbox1 eller ps4.

Medlem

Suck, fasen vad segt. Ser verkligen fram emot detta.

Medlem

Rockstar har väl aldrig varit så mycket för en talare? De låter pressen alltid få hypa upp deras spel.

Medlem

Uppgradera fordonsfysiken och djur online. Vore trevligt. Kanske något nytt DLC.

Inaktiv
Skrivet av Bojkott:

Rockstar har väl aldrig varit så mycket för en talare? De låter pressen alltid få hypa upp deras spel.

Då var detta ett ordentligt bakslag.

Eftersom pressen inte var där, eller fick närvara, är det inte svårt att dra slutsatsen till vad som försiggår.

Medlem
Skrivet av Segas:
Skrivet av Bojkott:

Rockstar har väl aldrig varit så mycket för en talare? De låter pressen alltid få hypa upp deras spel.

Då var detta ett ordentligt bakslag.

Eftersom pressen inte var där, eller fick närvara, är det inte svårt att dra slutsatsen till vad som försiggår.

Dom kör "You can't come"-taktiken

Gen
Medlem

Tar det verkligen så lång tid att porta ett spel? Iofs tror jag många förseningar är taktiska för att anpassa sina släpp efter vad konkurrenterna släpper och inte att spelen inte är klara.

Medlem

ÄH! Kan inte någon bara ta och släppa ett RPG?!?! Spelade just klart Risen 3 och har abstinens. =/ Ge mig min drog!

Medlem

Ta all tid i världen, Rockstar! Se bara till att det är en grym portning den här gången

Inaktiv

Jag väntar hellre länge på en ordentlig portning, än kort på en usel portning. Jag tror Rockstar försöker göra en mer ordentlig portning än vad de gjorde med GTA IV, och därav förseningar.

Medlem

Men till PS4/Xbone ska det väl väl inte behöva ta sån tid eller?

Medlem

Tar väll lika lång tid som pc varför skulle det gå fortare till xb1 och ps4.


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Tänkte att det skulle gå snabbare till konsolformat, men det är sant, nya konsoller är väl mer eller mindre små PCs

Medlem

Självklart kommer det försenas. Vi snackar om företaget som inte bryr sig vad nån person säger. Vi snackar om företaget som har lovat att släppa Heists 3 gånger under ett år utan att hålla löftena en enda gång.

Självklart blir det försenat.

Medlem

60 fps skulle jag vilja ha till next gen men det lär inte hända.. Men gräset verkar ju vara snyggare

Medlem

I swear to fucking god....

Medlem

hoppas inte skulle gärna vilja ha de iår

Medlem

2015 blir ett fullspäckat spelår med flera spel jag måååste ha

Medlem

Man behöver bara läsa "Försenas PC-versionen" och i vilket sammanhang som helst s är svaret antagligen "Ja."

Medlem

Helt ok. Det finns tillräckligt med spel! Gör det så bra det kan bli! Framstressade spel = psykbryt!

red dead redemption är fortfarade deras bästa spel, resten är ointressanta i jämförelse.

Medlem

Tråkigt vi har ju väntat när fyran släpptes först till konsoller med.. fan ska man behöva vänta så länge för att spela ett jävla spel på pc som från början borde ha kommit till pc

Medlem

Var det bara jag som satt och undrade när han skulle krascha med helikoptern i klippet?


signatur

Retro.

Medlem
Medlem

gör dom en gedigen portning så är jag glad

12
Skriv svar