Robot
Invisible Inc

Don't Starve-utvecklarna går från dyster överlevnad till spännande spiondrama, och ger samtidigt självplågarna något att bita i.

#invisible-inc, #klei-entertainment, #dont-starve, #xcom-enemy-unknown


Medlem
Invisible Inc

Väldigt sugen på detta. Spenderat över 200 timmar i ett annat turordningsbaserat roguelike vid namn Sword of the Stars: The Pit nu. Även om det inte har mycket med stealth att göra så gillar jag den taktiska aspekten blandat med perma death och brutal svårighetsgrad så mer av det känns välkommet.

Moderator | Testpilot
Skrivet av purjo:

Väldigt sugen på detta. Spenderat över 200 timmar i ett annat turordningsbaserat roguelike vid namn Sword of the Stars: The Pit nu. Även om det inte har mycket med stealth att göra så gillar jag den taktiska aspekten blandat med perma death och brutal svårighetsgrad så mer av det känns välkommet.

Gillar sådana spel men fybubblan vad jag tyckte The Pit var tråkigt. Gav det två timmar sedan gav jag upp.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Invisible Inc är frustrerande svårt, men tråkigt är det aldrig :). Har fortfarande inte klarat kampanjen, om jag ska vara ärlig...

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av purjo:

Väldigt sugen på detta. Spenderat över 200 timmar i ett annat turordningsbaserat roguelike vid namn Sword of the Stars: The Pit nu. Även om det inte har mycket med stealth att göra så gillar jag den taktiska aspekten blandat med perma death och brutal svårighetsgrad så mer av det känns välkommet.

Gillar sådana spel men fybubblan vad jag tyckte The Pit var tråkigt. Gav det två timmar sedan gav jag upp.

Det är verkligen inte för alla, jag höll på att ge upp men eftersom jag uppenbarligen är någon form av masochist så kämpade jag vidare. Klarade det nyligen på hard för första gången, det var en lektion i tålamod.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Mats Nylund:

Invisible Inc är frustrerande svårt, men tråkigt är det aldrig :). Har fortfarande inte klarat kampanjen, om jag ska vara ärlig...

Off-topic, men jag hittade en gammal Super Play DVD från när du och vad-han-nu-heter var på E3 Ska kika på den senare för skojskull!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Redaktör
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mats Nylund:

Invisible Inc är frustrerande svårt, men tråkigt är det aldrig :). Har fortfarande inte klarat kampanjen, om jag ska vara ärlig...

Off-topic, men jag hittade en gammal Super Play DVD från när du och vad-han-nu-heter var på E3 Ska kika på den senare för skojskull!

Och jag hittade just Mats Nylund i vårt spelrum! Kan vara vår Oculus Rift som lockat hit honom.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Tompa:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mats Nylund:

Invisible Inc är frustrerande svårt, men tråkigt är det aldrig :). Har fortfarande inte klarat kampanjen, om jag ska vara ärlig...

Off-topic, men jag hittade en gammal Super Play DVD från när du och vad-han-nu-heter var på E3 Ska kika på den senare för skojskull!

Och jag hittade just Mats Nylund i vårt spelrum! Kan vara vår Oculus Rift som lockat hit honom.

Kan jag inte få komma och spela också? Kan bjuda på morotskaka


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mats Nylund:

Invisible Inc är frustrerande svårt, men tråkigt är det aldrig :). Har fortfarande inte klarat kampanjen, om jag ska vara ärlig...

Off-topic, men jag hittade en gammal Super Play DVD från när du och vad-han-nu-heter var på E3 Ska kika på den senare för skojskull!

Alfred "Alfred Golmgren" Holmgren hette han. Och det var min bror som filmade, om jag minns rätt... Det var tider det, när man hade med en egen filmare till E3!

Medlem
Skrivet av Tompa:

Och jag hittade just Mats Nylund i vårt spelrum! Kan vara vår Oculus Rift som lockat hit honom.

Måste ju provas! Har dock aldrig sett så många sladdar till en enda pryl i hela mitt liv. Men jag ska få den att funka om det så tar hela natten!

Redaktör
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av Tompa:

Och jag hittade just Mats Nylund i vårt spelrum! Kan vara vår Oculus Rift som lockat hit honom.

Måste ju provas! Har dock aldrig sett så många sladdar till en enda pryl i hela mitt liv. Men jag ska få den att funka om det så tar hela natten!

Jag tar med luktsalt och näringsdropp på måndag.


signatur
Moderator | Testpilot
Skrivet av Mats Nylund:
Skrivet av uberpwnage2.0:
Skrivet av Mats Nylund:

Invisible Inc är frustrerande svårt, men tråkigt är det aldrig :). Har fortfarande inte klarat kampanjen, om jag ska vara ärlig...

Off-topic, men jag hittade en gammal Super Play DVD från när du och vad-han-nu-heter var på E3 Ska kika på den senare för skojskull!

Alfred "Alfred Golmgren" Holmgren hette han. Och det var min bror som filmade, om jag minns rätt... Det var tider det, när man hade med en egen filmare till E3!

Vet du om det gjordes fler DVD:er som denna? Riktigt roligt att titta i genom vad ni gjorde, trailers osv

Köpte förövrigt spelet och det är riktigt kul Fattade inte att man fick XP förens allihopa dog först så jag var lite kluven och arg i början haha!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Verkar vara ett intressant spel, som sagt. Jag brukar dock inte skaffa "early access" spel utan avvaktar hellre tills en reguljär release har gjorts.

Medlem
Skrivet av uberpwnage2.0:

Alfred "Alfred Golmgren" Holmgren hette han. Och det var min bror som filmade, om jag minns rätt... Det var tider det, när man hade med en egen filmare till E3!

Vet du om det gjordes fler DVD:er som denna? Riktigt roligt att titta i genom vad ni gjorde, trailers osv

Köpte förövrigt spelet och det är riktigt kul Fattade inte att man fick XP förens allihopa dog först så jag var lite kluven och arg i början haha![/quote]

Minns faktiskt inte om vi gjorde en eller två... Men det var nog bara en, är jag rädd.

Du får XP varje gång du spelar, så på några misslyckade försök låser du upp fler agenter och start-skills. Men för att få fler än två agenter i samma uppdrag måste du befria en från en cell, därefter har du tre (eller fyra!) resten av kampanjen. Har dock aldrig fått fler än tre :).

Medlem

Ja jösses det är ett svårt spel, men det är just det som gör det så förbaskat underbart när man klarar ett mission helskinnat!

Medlem

Funderar skarpt på att investera i detta spel.
Älskar motstånd som gör en på gränsen till galen

1
Skriv svar