Höst/vinter spel och lite minnen

Medlem
Höst/vinter spel och lite minnen

Det ser ut som att det kommer bli en bra höst/vinter för spel..

Efter att kollat på alla tweets ifrån youtube profiler, som är på pax just nu. Verkar det komma väldigt bra spel i höst. Men man ska ta hypen med en nypa salt, se bara på Watch dogs..

Jag ser fram emot Destiny, Sunset overdrive, Dragon age och Smash bros

Jag hoppas verkligen att Bungie lyckas med Destiny. Jag älskade den så kallade "Betan". Aldrig upplevt en så polerad och felfri beta. Dock så svävade en utav gubbarna efter jag dödat honom. Det var lite roligt att få uppleva. Men fick känslan av när jag spelade Halo för första gången dagen innan julafton, när jag fick mitt Xbox.
Pappa kunde inte hålla sig för han ville spela The italian job. Kommer ihåg det som att det var igår.
Men på julafton fick jag även playstation 2, så var en bra julafton för mig.

Men tillbaks till det jag ville säga.

Varför jag ser fram emot Sunset overdrive är att det är så färg glatt, känns som en stor lekstuga. Älskar hur de tagit alla deras topp spel och bara slängt i en mixer och vi fick detta. Gillar atmosfären och dess anda som jag fått via trailers och gameplay. Hoppas att detta leder till något stort.

Dragon age 3 hoppas jag blir som ettan. Ettan var så sjukt bra, gillade att man kunde spela olika personer. Olika huvudkaraktärer. Olika storys. Det var ett väldigt bra spel helt enkelt. Bara kunna spela det om och om igen.

Smash bros.. Behöver jag ens säga mer?! Det var ett utav de spel jag spelade mest med mina vänner.. Det spelet får en att minnas när livet var lite lättare. När man bara kunde njuta och spela hela dagarna.
Man hade inga plikter mer än att slå kompisen. Hur han hatade att jag var Kirby, Hur han hatade att förlora mot en gubbe som var alldeles rosa. Det var tider det.

Men jag hoppas att era spel som ni ser fram emot. Kommer att bli lika bra som jag hoppas att mina kommer bli.

För utan hopp, vad finns då kvar?

#blogg

Medlem
Höst/vinter spel och lite minnen

Dragon Age 3, Pillars of Eternity, Wasteland 2 - för att nämna några.

Jag måste köpa D-vitamin för jag kommer inte se solen förrän i januari.

1
Skriv svar