Saints Row drar åt helvete

Robot
Medlem
Saints Row drar åt helvete

Bäst rubrik!


signatur

http://www.kompaniet.nu :+: #kompaniet @ QuakeNet

Medlem

Verkar...skogstokigt.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem

Satan vad nice, har alltid gillat Saints Row spelen just pga att de är så over the top.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Ja, jag vet ärligt talat inte om jag vill köpa spelet eller inte. Trailern var ju väldigt ickesägande om själva gameplay. Får väl kolla upp vad dom sagt om spelet

Medlem

Sweet, kommer nog förhandsboka det här


signatur

Game long and prosper

Medlem

Hoppar över, SRIV var ju ren dynga och långt mycket sämre än del 3 och framförallt tvåan.

KoP
Medlem

1:an och 2:an var roliga spel sen havererade den här serien imo. Har gått överstyr och over the top. Köpte 3:an men spelade säkert i nån timme sen förpassades skivan till helvetet (see what I did there?).

Blir inga fler SR för egen del om dom inte hittar tillbaks till banan.

Skrivet av KoP:

1:an och 2:an var roliga spel sen havererade den här serien imo. Har gått överstyr och over the top. Köpte 3:an men spelade säkert i nån timme sen förpassades skivan till helvetet (see what I did there?).

Blir inga fler SR för egen del om dom inte hittar tillbaks till banan.

Jag tycker tvärtom:
1:an - tråkig klon
2:an - tröttnade snabbt
3:an - riktigt bra
4:an - fantastiskt

Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av KoP:

1:an och 2:an var roliga spel sen havererade den här serien imo. Har gått överstyr och over the top. Köpte 3:an men spelade säkert i nån timme sen förpassades skivan till helvetet (see what I did there?).

Blir inga fler SR för egen del om dom inte hittar tillbaks till banan.

Jag tycker tvärtom:
1:an - tråkig klon
2:an - tröttnade snabbt
3:an - riktigt bra
4:an - fantastiskt

Tyckte 2an var jobbig att spela på grund av den dåliga prestandan på PC. 3an var rolig att spela med kompis men blev lite väl enformigt mot slutet.
Har väntat med 4an men blir nog att spela det snart nu när det är så billigt till PC.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

4:an var lätt den sämsta inom serien, var ju bara jobbigt med dem spawnande aliens.

Testpilot

Kult!
Jag hade inte spelat nåt av spelen innan och började med 3an.
Sen testade jag de tidigare spelen men gillade inte dessa speciellt.
4an var verkligen kul så detta verkar bli intressant.

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av KoP:

1:an och 2:an var roliga spel sen havererade den här serien imo. Har gått överstyr och over the top. Köpte 3:an men spelade säkert i nån timme sen förpassades skivan till helvetet (see what I did there?).

Blir inga fler SR för egen del om dom inte hittar tillbaks till banan.

Jag tycker tvärtom:
1:an - tråkig klon
2:an - tröttnade snabbt
3:an - riktigt bra
4:an - fantastiskt

Tyckte 2an var jobbig att spela på grund av den dåliga prestandan på PC. 3an var rolig att spela med kompis men blev lite väl enformigt mot slutet.
Har väntat med 4an men blir nog att spela det snart nu när det är så billigt till PC.

Efter patcharna funkar det rätt bra.

Medlem

The Saints Save Christmans eller vad den heter var ju störtkul så detta blir nog minst lika bra. Förövrigt var det sjukt tråkigt i 2an att man var tvungen att ha en viss "respekt" eller vad det var innan man kunde starta uppdrag.

Medlem

1an missade jag totalt och har inte haft orken att testa.

2an är det klart bästa i serien enligt mig. Med patchmodden "gentlemen of the row" så blir det i princip buggfritt.

3an var något snäpp sämre än 2an men ändå ett mycket bra spel.

4an har vart en riktig besvikelse.. det är som om 3an blivit söndermoddat av en 12åring med mindrevärdeskomplex.

Inaktiv
Skrivet av Javas:

Sweet, kommer nog förhandsboka det här

Varför förhandsboka om man får fråga? Bara nyfiken.

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av Javas:

Sweet, kommer nog förhandsboka det här

Varför förhandsboka om man får fråga? Bara nyfiken.

För att folk vill betala för mjölken innan de kollar bästföre-datumet.

Herr rygg

Underbart! Hade riktigt kul med SR4. Springa runt och tokhoppa överallt:)


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Skrivet av cinort:
Skrivet av Javas:

Sweet, kommer nog förhandsboka det här

Varför förhandsboka om man får fråga? Bara nyfiken.

Har förhandsbokat nya Civ och Witcher, mest för att det är spel jag ändå tänkt köpa och det fanns ganska bra rabatter. Utan rabatterna ser jag ingen egentlig anledning.

Medlem

Är det bara jag som tycker att det är grymt seg hur spelet stagnerat sedan SR3? =/
SR3 var rätt kul ändå och lite annorlunda i jämförelse med GTA exempelvis, lite tokig men det var nog tanken. SR4 och denna känns mer som en kopia av SR3...

Medlem

Sains Row serien har jag alltid ansett som svintråkig, - när man kör solo.

Men gudars helvete vad roligt det är i co-op! Ser verkligen fram emot detta, skönt att kunna köra mindre seriösa spel ibland. <3

Aldrig kört 1:an, tyckte 2:an kändes halv-meh, älskade 3:an, 4:an var också awesome, lite kort story dock och inte så värst mycket att göra efter story heller. Men jag älskade Dubstep gun, sharkgun och de andra helt stenade vapnena.

Medlem
Skrivet av Kiske:
Skrivet av cinort:
Skrivet av Javas:

Sweet, kommer nog förhandsboka det här

Varför förhandsboka om man får fråga? Bara nyfiken.

För att folk vill betala för mjölken innan de kollar bästföre-datumet.

Jag har gillat alla Saints Row spelen ända sedan 2an och tror inte att jag kommer bli besviken den här gången heller!! Så frågan är...hur tusan kommer det sig att man förhandsboka spel man verkligen gillar!?!?


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem
Skrivet av frizzy_takemura:
Skrivet av KoP:

1:an och 2:an var roliga spel sen havererade den här serien imo. Har gått överstyr och over the top. Köpte 3:an men spelade säkert i nån timme sen förpassades skivan till helvetet (see what I did there?).

Blir inga fler SR för egen del om dom inte hittar tillbaks till banan.

Jag tycker tvärtom:
1:an - tråkig klon
2:an - tröttnade snabbt
3:an - riktigt bra
4:an - fantastiskt

Njae.. tycker dom försöka vara over the top på ett påklistrat och outtänkt sätt. Då faller det platt i min bok.

Medlem

Barnsligt....

Medlem

Tycker 2an var bäst. 3an och 3.5 var idiotiska.


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

Medlem

2:an tyckte jag var rolig. 3an körde jag Coop från start och då fick man många bra skratt. 4an kändes bara meningslös. Körde inte bil nån gång om det inte var tvunget. Aliens dog ju skitfort när man insett att vapen inte är så jävla bra ändå

Medlem

1an och 2an var bra och kul. 3an var mer "meh" och 4an vill jag inte ens röra med tång.


signatur

I drank what?

1
Skriv svar