State of Decay hasar fram till Xbox One

Robot
Medlem
State of Decay hasar fram till Xbox One

Kan de inte ge oss detta på PC. PC-porten var riktigt usel faktiskt

Medlem

Fixa så vi får bättre grafik med något högre upplösning på texturer med mera.
Det ser rent ut för djävligt ut med dagens mått mätt rent grafiskt.

Medlem

Ser fram emot detta, hoppade över det till Xbox 360 på grund av den dåliga prestandan som gjorde det ospelbart för mig.

Skrivet av Forsthager:

Fixa så vi får bättre grafik med något högre upplösning på texturer med mera.
Det ser rent ut för djävligt ut med dagens mått mätt rent grafiskt.

"First, we’re remastering the game in glorious 1080p, with sharper textures, a refined user interface, and more environment detail. We’re also taking advantage of the more powerful hardware by remastering and adding new environment effects, and increasing the fidelity and smoothness of character and zombie animations throughout the game. And along with these visual enhancements, we’ll ensure the game runs at a rock-solid frame rate and polish out a few glitches along the way."

(Från Undead Labs hemsida)

Låter bra.

Medlem
Skrivet av Spit:

Ser fram emot detta, hoppade över det till Xbox 360 på grund av den dåliga prestandan som gjorde det ospelbart för mig.

Skrivet av Forsthager:

Fixa så vi får bättre grafik med något högre upplösning på texturer med mera.
Det ser rent ut för djävligt ut med dagens mått mätt rent grafiskt.

"First, we’re remastering the game in glorious 1080p, with sharper textures, a refined user interface, and more environment detail. We’re also taking advantage of the more powerful hardware by remastering and adding new environment effects, and increasing the fidelity and smoothness of character and zombie animations throughout the game. And along with these visual enhancements, we’ll ensure the game runs at a rock-solid frame rate and polish out a few glitches along the way."

(Från Undead Labs hemsida)

Låter bra.

Självklart
När jag installerade spelet på min PC-rigg så trodde jag det var något fel med grafikdrivarna mot spelets rutiner.
Men det visade sig att spelet skulle se så risigt ut.
Så jag grät lite under tiden jag skyfflade zombier i skobygden men vande mig sen vid grafiken.

Medlem

Jag tyckte spelet blev tråkigt väldigt snabbt tyvärr.

Medlem

Det här var inget vidare spel..

Medlem
Skrivet av Oneone:

Kan de inte ge oss detta på PC. PC-porten var riktigt usel faktiskt

Är inte säker men har för mig att dom sa att dom aldrig portat ett spel till PC och att det inte är deras expertis.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Enda anledningen till att jag köpte det till Xbox 360 var för att det var lovat att det skulle bli Multiplayer, det blev ju aldrig av. Väldigt besviken.

Medlem

Det var ett bra spel. Instant buy på One för min del.

Medlem

Ärligt talat så förstår jag inte varför alla har gett spelet så bra betyg. Storyn var alldeles för kort och den sa egentligen ingenting. Grafiken var inget vidare och det blev väldigt ensidigt väldigt fort. Jag var besviken på titeln, ingen annan som håller med?

Medlem
Skrivet av Carefish:

Ärligt talat så förstår jag inte varför alla har gett spelet så bra betyg. Storyn var alldeles för kort och den sa egentligen ingenting. Grafiken var inget vidare och det blev väldigt ensidigt väldigt fort. Jag var besviken på titeln, ingen annan som håller med?

håller med dig helt.

Medlem

Det finns ett större utrymme att påverka handlingen än vad ni märkte, är min blygsamma gissning.

Medlem
Skrivet av Carefish:

Ärligt talat så förstår jag inte varför alla har gett spelet så bra betyg. Storyn var alldeles för kort och den sa egentligen ingenting. Grafiken var inget vidare och det blev väldigt ensidigt väldigt fort. Jag var besviken på titeln, ingen annan som håller med?

Var ju mer tanken att man skulle skapa lite utav en egen story med, du har ju ett par val att göra även om spelet alltid slutar på samma sätt.

Hade de släppt spelet som en fullstor AAA-titel så hade de nog lagt till betydligt fler grejer, men nu var det en lite mer lågbudget XBLA-titel och på den fronten har de lyckats rätt bra, man får rätt mkt gameplay för pengarna imo.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

1
Skriv svar