NY nintendo 3ds

Medlem
NY nintendo 3ds

Mm och Xenoblade kommer, exklusivt till nya systemet...

http://kotaku.com/xenoblade-chronicles-is-coming-to-the-3ds-1...

....

Medlem

Så new 3ds är mer som en ny bakåtkompatibel konsol.

Moderator | Testpilot
Skrivet av KloN:

Mm och Xenoblade kommer, exklusivt till nya systemet...

http://kotaku.com/xenoblade-chronicles-is-coming-to-the-3ds-1...

....

Det är ju bara bullshit. Så jävla gammal är inte 3DS ännu att jag ska behöva köpa en ny förhelvete.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag vill påstå att jag är hyffsat insatt vad gäller spel överhuvudtaget (både spel-spel och spelkonsoler), men nu börjar det bli svårt att hänga med när det finns så många bärbara Nintendo-konsoler som liknar varandra.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

3ds, 3ds xl, new 3ds, new 3ds xl. Jag tycker synd om dom som kanske råkar köpa en äldre som inte är fullt kompatibel med nya spel. Sen kommer det lite versioner säkert också.

Moderator | Testpilot
Skrivet av Birchoff:

3ds, 3ds xl, new 3ds, new 3ds xl. Jag tycker synd om dom som kanske råkar köpa en äldre som inte är fullt kompatibel med nya spel. Sen kommer det lite versioner säkert också.

Lite och XL versioner spelar inte så stor roll. Det är ändå samma maskin med några ynka förbättringar för att göra spelupplevelsen lite bättre/annorlunda. "New 3DS" är tekniskt sätt ett "nytt system" även fast det ändå sägs vara en 3DS. Den spelar ju spel som inte de äldre konsollerna klarar!


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Nintendo är mästare på att göra nya versioner av sina handhållna system. Riktiga svin skulle jag vilja säga eftersom de tvingar folk att köpa 10% nytt om och om igen.

Sedan så borde den andra analoga spaken funnits sen första versionen.

Fy fan för Nintendo

Moderator | Testpilot
Skrivet av Cane:

Nintendo är mästare på att göra nya versioner av sina handhållna system. Riktiga svin skulle jag vilja säga eftersom de tvingar folk att köpa 10% nytt om och om igen.

Sedan så borde den andra analoga spaken funnits sen första versionen.

Fy fan för Nintendo

Vadå Tvingar? Om något är väl det här den första gången man blir TVINGAD eftersom den nya konsollen klarar spel de gamla 3DSn inte klarar. I andra versioner har det bara varit skillnader som inte ändrar något spelmässigt. Saker som gör upplevelsen bättre men som man inte behöver.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

1
Skriv svar