Fantastisk stämning i indiespelet Firewatch

Robot
Fantastisk stämning i indiespelet Firewatch
Medlem
Fantastisk stämning i indiespelet Firewatch

Jag bara ÄLSKAR denna grafiska stil. vet inte varför men den känns så mysig på något sätt. mer spel i denna stil tack!

(hata inte på mig)


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem
Skrivet av Steri0x:

Jag bara ÄLSKAR denna grafiska stil. vet inte varför men den känns så mysig på något sätt. mer spel i denna stil tack!

(hata inte på mig)

Håller med, lite old school vibbar, t ex Full Throttle om det hade varit 3D.

Inaktiv

Det här är fan en trailer! Blev helt klart sugen på mer av detta, väldigt mystiskt och icke-avslöjande.

Medlem

Är väl ännu ett zombie survival spel. Snyggt var det iallafall

Medlem

gillar grafiken, men blev inte alls fängslad utav trailern, ganska intetsägande imo.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Pholiage:

Är väl ännu ett zombie survival spel. Snyggt var det iallafall

Vart såg du zeds någonstans?


signatur
Medlem
Skrivet av Pholiage:

Är väl ännu ett zombie survival spel. Snyggt var det iallafall

Skulle snarare kalla det för ett Man vs. Nature äventyr. Det var den känslan jag fick.

Inaktiv
Skrivet av Pholiage:

Är väl ännu ett zombie survival spel. Snyggt var det iallafall

Någont hot kan vi väl konstatera att det är men det känns förhastat och helt ärligt osannolikt att det är zombies vi har att göra med denna gång.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Pholiage:

Är väl ännu ett zombie survival spel. Snyggt var det iallafall

Vart såg du zeds någonstans?

Vänta bara. Dom gömmer sig nog nånstans där i skogen och rostar marshmellows. Kanske är det som var grunden till skogsbränderna i spelet

Medlem

Grymt härlig stämning, och gillar också grafiken. Någon mer än jag som fick vibbar av dialog och röstläget från Divisions första gameplaytrailer från förra årets E3?

Medlem

Riktigt snyggt var det iallafall, och stämningsfullt. Vill genast se mer av detta

Medlem
Skrivet av Pholiage:

Vänta bara. Dom gömmer sig nog nånstans där i skogen och rostar marshmellows. Kanske är det som var grunden till skogsbränderna i spelet

Nej, det är ju elden som är en zombie. En Zombield, helt enkelt.

Medlem
Skrivet av Ender:

Riktigt snyggt var det iallafall, och stämningsfullt. Vill genast se mer av detta

Samma känsla här.

Faktum är att trailern fick mig att bli absorberad på liknande sätt som "Gone Home" lyckades med, och det är inte fel.


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Vill bara tipsa om att några av utvecklarna från studion har en riktigt bra podcast om just spel som heter Idle Thumbs. Rekommenderar starkt att ni tar er en titt hos dom!

Medlem

Gillar verkligen vad jag ser. Jag har haft ögonen på det här spelet ända sedan de utannonserade det, men informationen har varit väldigt vag fram tills nu. Den är fortfarande vag, men det är kul att se att stämningen verkar finnas där i alla fall.

Jag får några konstiga Kentucky Route Zero-vibbar av trailern, trots att det för det mesta ser helt annorlunda ut. Det är något med den där designen, någonstans mellan realism och smått drömsk, som jag verkligen diggar.

Sedan: är det någon som vet vem den kvinnliga röstskådisen är? Jag kan nästan svära på att jag känner igen den där rösten från någonstans, men jag kan inte placera den.

Medlem

måste hålla med, grafiken är jävligt skön. äkta konst när det görs korrekt. grymt fascinerad av hur duktiga dagens grafiker är


signatur

//monster

1
Skriv svar