Nya Grand Theft Auto V får uppfräschat soundtrack

Robot
Nya Grand Theft Auto V får uppfräschat soundtrack

När Rockstars megasuccé släpps till de nya konsolerna och pc är det till nya toner.

#grand-theft-auto-v


Medlem
Nya Grand Theft Auto V får uppfräschat soundtrack

Släppdatumet har inte skjutits fram till våren. För övrigt ser jag fram emot att spela onlineläget på PC. Något säger mig att det kommer att vara betydligt smidigare än det någonsin var på PS3.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Jag ser hellre att Rockstar fokuserar fullt ut, 100% på att optimera spelet fullständigt till PC och inte göra det lika ojämnt som GTA4.

Får hoppas Rockstar skärpt till sig.


signatur

All makt åt Stefan Löfven! Vår befriare!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag ser hellre att Rockstar fokuserar fullt ut, 100% på att optimera spelet fullständigt till PC och inte göra det lika ojämnt som GTA4.

Får hoppas Rockstar skärpt till sig.

Förhoppningsvis så har de lärt sig ett och annat sen 4:an Ser fram emot att få återvända till San Andreas. Hade sjukt skoj med 5:an till PS3, men spelkänslan förstördes av den låga upplösningen och frame drops. Bättre grafik, mer flyt och moddar kommer rädda den långa och trista vintern.

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Släppdatumet har inte skjutits fram till våren. För övrigt ser jag fram emot att spela onlineläget på PC. Något säger mig att det kommer att vara betydligt smidigare än det någonsin var på PS3.

Något säger mig att PC-versionen kommer lida av betydligt fler fuskare än PS3/X360-versionen.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Geeks Gaming
Skrivet av Pjotor:

Släppdatumet har inte skjutits fram till våren. För övrigt ser jag fram emot att spela onlineläget på PC. Något säger mig att det kommer att vara betydligt smidigare än det någonsin var på PS3.

Hoppas dom släpper ett ordentligt online läge för PC med riktiga servrar så man kan göra mer saker.

Medlem

Hoppas det finns ett bra mod-stöd så det kommer massa nya roliga spel-lägen som dom själva inte funderat på!

Medlem
Skrivet av Remus:

Jag ser hellre att Rockstar fokuserar fullt ut, 100% på att optimera spelet fullständigt till PC och inte göra det lika ojämnt som GTA4.

Får hoppas Rockstar skärpt till sig.

Fast det är ju inte så att det ena behöver utesluta det andra. Tror inte dom plockar folk från optimeringen för att sätta dom på att lägga in nya ljudspår på radiokanalerna.
I övrigt är dett goda nyheter. Soundtracket var väl det enda jag tyckte va sisådär med detta spelet.

Medlem

Hoppas verkligen dom lägger till en ny radiokanal med lite metal och skit


signatur

Gillar du bra och ösig musik? Checka mitt band INCIVILITY på Spotify

Medlem

Vet inte om jag har missat den här infon någonstans men en tanke slog mig. Kommer man kunna spela sina egna låtar in game? Alltså låtar som jag själv äger som finns i hårddisken.


signatur
Medlem

Vem är det som står bredvid henne på bilden?

Medlem

Najs, de som har spelat det på konsol redan har ju hunnit tröttna lite på musiken, så det blir kul med lite nytt. Hoppas på att man kommer kunna spela egen musik i radion som vanligt också, hade varit soft (hoppas att den kanalen fungerar i onlineläget också, det vore nåt!)

Medlem

GTA Vice City har utan tvekan haft bäst musik av alla spelen.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

FM-guru
F.d. Sisyr

Drive-fanboy som jag är kommer jag ändå bara och sitta och lyssna på Kavinsky's "Nightcall" i egna kanalen.

Medlem
Skrivet av bellyman:

Hoppas verkligen dom lägger till en ny radiokanal med lite metal och skit

I tidigare PC portar har det alltid gått att göra en egen radiokanal. Annars är det ju bara att stänga av in-game radion och köra spotify (eller annan musikspelare). Because PC is awesome like that.

KoP
Medlem
Skrivet av Ftmch:

Najs, de som har spelat det på konsol redan har ju hunnit tröttna lite på musiken, så det blir kul med lite nytt. Hoppas på att man kommer kunna spela egen musik i radion som vanligt också, hade varit soft (hoppas att den kanalen fungerar i onlineläget också, det vore nåt!)

Fast det är ju inget stort problem om man spelar det på 360'n och man känner att man ruttnat på musiken. Fyll ett usb minne med dina älsklingslåtar och plugga in.

Inaktiv
Skrivet av marcus8958:

GTA Vice City har utan tvekan haft bäst musik av alla spelen.

<3

1
Skriv svar