Tävling – Gå på Destinys releasefest!

Robot
Tävling – Gå på Destinys releasefest!

Om en vecka släpps Destiny och du kan få gå på releasefesten med en kompis.

#bungie, #microsoft, #halo-combat-evolved, #destiny


Medlem
Tävling – Gå på Destinys releasefest!

Och återigen så bor man i fel stad

Inaktiv

Jag bor i närheten, jag är ledig den kvällen... this is my DESTINY!!!!!!!!!

Medlem

Eller så slopar man en svindyr release och använder pengarna till att utveckla till PC.

Medlem
Skrivet av Ruskendrul:

Eller så slopar man en svindyr release och använder pengarna till att utveckla till PC.

Betala ett par miljoner för ett stort event i huvudstaden av ett land som har fått mycket uppmärksamhet tack vare andra spelreleaser och därmed får mycket PR och tack vare det tjäna ihop några miljoner extra eller spendera sagda miljonenerna på att minska utvecklingstiden av PC versionen med några dagar...Hm...

Medlem

O_O This is epic! Som jag har väntat! Har köpt en PS4 för att detta kommer! Har alltid sådan otur med tävlingar så hoppas att man kan vinna en gång. Håller tummar, tår och ben för att hoppas att man vinner!

Lycka till allafall!

Medlem

Trevlig tävling. Jag har ingen möjlighet att gå och låter bli att tävla. Lycka till, alla förhoppningsfulla.

Medlem

Jag bor inte i samma stad så jag ställer inte heller upp i tävlingen som verkar väldigt bra. Önskar all lycka till er andra.


signatur

Filosofi: "Ett bra spel är ett bra spel oavsett ålder eller utvecklare"

Medlem

Av någon konstig anledning brukar jag ha tur i sådana här tävlingar. Det vore nästan bättre att någon annan fick vinna, känns lite orättvist att jag ska vara välsignad med sån tur.

Medlem

Hrm, går det att få reda på vilken tid eventet äger rum?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Hrm, går det att få reda på vilken tid eventet äger rum?

Nej, det är hemligt. När du minst anar det så kommer en svart skåpbil och hämtar dig. Tre män slår ner dig, trär en säck över ditt huvud och kastar av dig utanför festlokalen utan att stanna bilen.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av Puscifer:

Hrm, går det att få reda på vilken tid eventet äger rum?

Nej, det är hemligt. När du minst anar det så kommer en svart skåpbil och hämtar dig. Tre män slår ner dig, trär en säck över ditt huvud och kastar av dig utanför festlokalen utan att stanna bilen.

Tufft!

Tävlingsansökan är skickad!


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem

Hoppas jag vinner denna, vore skoj! Jag har alltid velat gå in på en VIP avdelning och skratta hånfullt åt dom 99 procenten tillsammans med the beautiful people. Kanske får jag det, om än för en kväll!


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Skönt att man får en limited edition av PS4 versionen, om man nu bara hade en PS4:a...

Fz om ni kan förtydliga, det blir alltså totalt 2st vinnare, varav en vinst är enbart för supporters. Men den som vinner Denna tävling får 2st biljetter?

"Två av dessa platser, som gäller dig och en vän"
"De tre vinnarna"
Lite otydligt här nämligen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Rwaat:

Skönt att man får en limited edition av PS4 versionen, om man nu bara hade en PS4:a...

Fz om ni kan förtydliga, det blir alltså totalt 2st vinnare, varav en vinst är enbart för supporters. Men den som vinner Denna tävling får 2st biljetter?

"Två av dessa platser, som gäller dig och en vän"
"De tre vinnarna"
Lite otydligt här nämligen.

Vi har tre VIP-inbjudningar, och varje inbjudning gäller för vinnaren och en vän. Alltså kan två personer vinna i denna tävling, och ta med en vän var. Som supporter kan man vinna en inbjudan, och ta med en vän. Totalt sex platser, fördelade på tre personer.


signatur
Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rwaat:

Skönt att man får en limited edition av PS4 versionen, om man nu bara hade en PS4:a...

Fz om ni kan förtydliga, det blir alltså totalt 2st vinnare, varav en vinst är enbart för supporters. Men den som vinner Denna tävling får 2st biljetter?

"Två av dessa platser, som gäller dig och en vän"
"De tre vinnarna"
Lite otydligt här nämligen.

Vi har tre VIP-inbjudningar, och varje inbjudning gäller för vinnaren och en vän. Alltså kan två personer vinna i denna tävling, och ta med en vän var. Som supporter kan man vinna en inbjudan, och ta med en vän. Totalt sex platser, fördelade på tre personer.

Om jag förstått det hela rätt så är det alltså 8 personer i målsmans sällskap som... Skoja bara, vilken tid startar det hela?

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Neobox:
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Rwaat:

Skönt att man får en limited edition av PS4 versionen, om man nu bara hade en PS4:a...

Fz om ni kan förtydliga, det blir alltså totalt 2st vinnare, varav en vinst är enbart för supporters. Men den som vinner Denna tävling får 2st biljetter?

"Två av dessa platser, som gäller dig och en vän"
"De tre vinnarna"
Lite otydligt här nämligen.

Vi har tre VIP-inbjudningar, och varje inbjudning gäller för vinnaren och en vän. Alltså kan två personer vinna i denna tävling, och ta med en vän var. Som supporter kan man vinna en inbjudan, och ta med en vän. Totalt sex platser, fördelade på tre personer.

Om jag förstått det hela rätt så är det alltså 8 personer i målsmans sällskap som... Skoja bara, vilken tid startar det hela?

Haha, inte fått någon tid än.


signatur
Medlem

Hoppas jag vinner! Har alltid velat åka skåpbil!


signatur

Niet.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

Vi har tre VIP-inbjudningar, och varje inbjudning gäller för vinnaren och en vän. Alltså kan två personer vinna i denna tävling, och ta med en vän var. Som supporter kan man vinna en inbjudan, och ta med en vän. Totalt sex platser, fördelade på tre personer.

Tackar för förklaringen

Medlem

Vad sjukt, trodde det först var någon som drog ett prank på mig när jag såg mailet från Activision. Sedan började det sjunka in... Så sick. Tackar!!!!!!!!!!!!!!!!!

Skägg.
10 Chambers
1
Skriv svar