Se äldre människor testa Oculus Rift

Robot
Se äldre människor testa Oculus Rift
Medlem
Se äldre människor testa Oculus Rift

- "Men det är inte på riktigt."
- "Ja, men det fattar ju inte min mage!"

Fan vad kul


signatur

"Jävla skitprat" - Per Albin Hansson

Medlem

Jag blev överraskad av det varma mottagandet, gamla människor är för sköna.


signatur

Ryzen 9 5900x & RTX 3070 Ti | Nintendo Switch | PlayStation 5
PSN: DocPjotor | Steam: Gorrsnus

Medlem

Värt att tillägga att det här var gamla DK1, där efterföljaren är miltals bättre. Konsumentversionen kan inte vara här snart nog!

Medlem
Skrivet av Ch4rles:

Värt att tillägga att det här var gamla DK1, där efterföljaren är miltals bättre. Konsumentversionen kan inte vara här snart nog!

Jag är så otålig på att vänta på konsumentversionen så du anar inte. Aldrig varit så sugen på ny teknik som nu.


signatur

Save thy self, because nobody else will.

Medlem

Nån som vet när konsumentversionen anas släppas?

Medlem
Skrivet av sgt_lol:

Nån som vet när konsumentversionen anas släppas?

Tror inte de sagt något om det än. Men rätta mig gärna om jag har fel.

Medlem

B att dom inte körde med DK2.

Medlem

Testade DK2 i helgen med HL2. Fan vad ballt det var.

Helt sjukt pepp på att få se hur bra den blir när den är redo att släppas till allmänheten.

Medlem

Ashärligt! Ser så oerhört fram emot att få använda konsumentversionen.

Medlem

Oculus Rift med Euclideons Geoverse :D, då kan dom ta sina promenader vart dom vill!

Medlem

haha rätt kul video! jag har aldrig sett varken 3d lr oculus rift irl, men börjar onekligen bli dags! ska köpa en rift direkt när det riktiga släppet kommer


signatur

//monster

Medlem

Vilka härliga människor!

Medlem

Har knappt använt min rift under det dryga året jag haft den nu, det var kul i början men efter man testat det som då fanns ute så tappade man intresset, det finns så klart mer att testa nu men jag kan tänka mig många utvecklare siktar på att släppa sitt spel samma dag konsument versionen släpps, hade varit kul att testa en AAA titel med officiellt stöd, ska bli intressant att testa Project C.A.R.S och Star Citizen, DK1 är inte tillräckligt bra för att göra spelen rättvisa som det är nu.

Medlem

Elders React och Kids React är helskönt att titta på.

1
Skriv svar