Spela Wildstar gratis

Skribent
Spela Wildstar gratis

När jag är ute i den vida världen och jobbar brukar jag sällan plocka på mig så kallad swag – t-shirts, affischer och annat krafs. Dels för att jag personligen inte är intresserad av prylarna, jag har ju redan kläder och tänker inte gå omkring och göra reklam för olika spel hur som helst.

Dels för att när det handlar om saker som mer liknar väldigt fina gåvor (surfplatta från Ubisoft, någon?) så tycker jag att det blir principiellt fel att ta emot dem. Till skillnad mot vad många verkar tro så är även en outbildad sate som jag införstådd i den konflikten.

Men under Gamescom gjorde jag ett undantag för min fru. Absolut inte i kategorin "fina gåvor", utan "annat krafs". Hon (och jag också för den delen) spelar #Wildstar väldigt flitigt, och innan jag for iväg till Köln fick hon nys om att Carbine skulle dela ut gratisprylar vid Twitch-båset. Mellan spelpass med Evolve och co-op med Assassin's Creed: Unity hann jag ut på det stora mässgolvet och hittade en Wildstar-representant.

"Det här är en ny, kommande zon med daily quests", sa killen och pekade på skärmarna där folk testade spelet.

"Vem fan har bett om fler skittråkiga daily quests?" ville jag fråga. Men istället nickade jag artigt och bet mig i kinden.

Efter några förvirrade försök till småprat i den hysteriska techno-musiken gick jag därifrån med två visitkort som innehåller prylar att låsa upp i spelet, bland annat den hatt och monokel ni ser på min muntra karaktär på bilden ovan.

På korten fanns också två gästpass för spelet, som tillhandahåller sju dagars speltid. Eftersom varken jag eller fru har någon användning för dem delar jag ut dem här. Skapa ett konto på [http://wildstar-online.com] och mata in en av koderna under "Apply a code". Först till kvarn..

Båda koderna är använda.

Hojta gärna till om du hugger en kod, så jag kan stryka den.

Vill du veta mer om Wildstar har vi ett gäng fina artiklar du bör läsa:

Recension – Wildstar, del 1
Recension – Wildstar, del 2
Recension – Wildstar, end game

#blogg


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem
Spela Wildstar gratis

Båda var tydligen använda redan :\

Skribent

Oj det gick undan!


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

Tycker Wildstar var en fin överaskning det här året. Tråkiga är att man inte har tid med den här typen av spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

synd att jag var så sen på det, min fru hade gärna velat testa det.. hon börjar tröttna på GW2 tror jag ^^


signatur

Dear Developers. Rock is overpowered, please nerf.
Paper is fine. Yours truly, ~ Scissors

1
Skriv svar