Bli FZ-supporter - få bannerfri sajt

Robot
Medlem
Bli FZ-supporter - få bannerfri sajt

Väldigt överkomligt pris. Överväger möjligtvis detta om jag känner att jag är här för att stanna.

Medlem

Bort med all genushysteri, extrem-"feminism" och annat vänstervridet skit så ska jag stödja er.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Securion:

Bort med all genushysteri, extrem-"feminism" och annat vänstervridet skit så ska jag stödja er.

Den dagen vi blir extrema och/eller hysteriska avgår jag.


signatur
Medlem

Ruggigt sugen på en Minecraft bok! Fast min Supportertid är ju inte över än...kanske skulle förlänga ändå

Medlem

Jag älskar Arnroth, hans artiklar är oftast de mest genomtänkta och läsvärda. Det är mycket tack vare honom som jag är supporter.

Medlem
Skrivet av Securion:

Bort med all genushysteri, extrem-"feminism" och annat vänstervridet skit så ska jag stödja er.

Anroth extrem, dra mig baklänges.


signatur

IDKFA

Medlem

Såatte... när kommer boken?


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem

Gör så vi kan ta bort "du kanske även gillar"-skräpet också. Onödigare påhitt får man leta efter...

Medlem

varit medlem i över 10 år o kommer vara tills jag eller sajten dör så lika bra o stödja er med en helårs
Dessutom har pojken börjat spela Minecraft o jag fattar inget så behöver boken hehe

Medlem
Skrivet av Syrfid:

Jag älskar Arnroth, hans artiklar är oftast de mest genomtänkta och läsvärda. Det är mycket tack vare honom som jag är supporter.

Eko

Inaktiv

Öhm, va? Trodde man betalade för att få riktigt bra material/nyheter och stöjda Er pga detta.

Vill jag ha bannerfritt så finns det tillägg och programvaror för detta. Tänker banne mig inte betala extra för detta. (Syftar på rubriken, så som fint står..).

"Exklusiva betainbjudningar och tävlingar"
Förklarar ju en del om varför vi som väljer att avstå att bli FZ-supportrar kanske har en slight mindre chans att vinna/få möjligheter till detta då.

Har dagligen surfat in på FZ, sedan slutet på 90-talet för att sidans nyheter/artiklar har levererat, men sånt här blir man bara tjurig på. Tur att det är valfritt i alla fall!

Medlem

Jag vill bli fz supporter men problemet är prenumenerar redan på Pc Gamer..hade man kunna fått båda på ett erbjudande hade jag hoppat på de direkt

Medlem

Så länge Arnroth och annat genusmcflenus trams existerar på denna sajt så tänker jag inte stödja fz. Adblock kommer dessutom fortsätta att vara på.

Medlem
Skrivet av Securion:

Bort med all genushysteri, extrem-"feminism" och annat vänstervridet skit så ska jag stödja er.

+1
Till dess är det ABP

edit;
Jag hoppas verkligen att FZ aldrig når Loadings nivå.

Medlem

Så det är därför ni har MP banners, well played fz... well played


signatur

Now you're playing with power... NOW YOURE PLAYING WITH FUCKING SHIT, YOURE BETTER OFF FUCKING SHIT THAN FUCKING WITH THIS FUCKED UP SHIT

Medlem

Jag vill inte ha rabatter och freebies.

Om ni lovar att sluta sensationsrapportera alá aftonblaskan med clickbaits.. samt att relaya redan postat på feber.se/spel och andra siter - ibland även med exakt samma titelbild - så överväger jag! ...

Man vill ju på något sätt känna sig smart när man kommer hit för att läsa om något.

Inaktiv

Har ni inga signade musmattor längre?

Medlem

Kan man inte få betala bara för att slippa reklamen?
Det är den som stör mig. Inte att jag inte får hem PC gamer.

Medlem

Hur är det med PC Gamer, jag kommer flytta till Japan, jag kan tänka mig att mest troligt skickar ni inte den tidningen dit.
Så antigen att man har ett alternativ att sätta en annan adress på utskicket för PC Gamer (göra en polare glad) eller att ha ett alternativ där man inte får den.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem
Skrivet av Jaaay2k:
Skrivet av Securion:

Bort med all genushysteri, extrem-"feminism" och annat vänstervridet skit så ska jag stödja er.

+1
Till dess är det ABP

edit;
Jag hoppas verkligen att FZ aldrig når Loadings nivå.

Fast värst är Kotaku :>

Medlem

Bannerfri sajt - adblock

Exklusiva betainbjudningar och tävlingar - Det är ganska tydligt ifrån många spelföretag att det är inte tillåtet att ge förtur till betalande vs icke betalande medlemmar när det kommer till betainbjudningar och tävlingar som de gett till sajten att dela ut.

Inaktiv
Skrivet av Denglade:

Exklusiva betainbjudningar och tävlingar - Det är ganska tydligt ifrån många spelföretag att det är inte tillåtet att ge förtur till betalande vs icke betalande medlemmar när det kommer till betainbjudningar och tävlingar som de gett till sajten att dela ut.

Verkar ju som om detta pågår ändå..

Inga Musmattor?


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Medlem

Jag blir supporter igen om jag fan slipper all jäkla reklam från vänsterblocket !!!!

Medlem

Inlägg med onödiga personangrepp raderade.


signatur

Have a good time!

Medlem
Skrivet av vuze2143:

Jag blir supporter igen om jag fan slipper all jäkla reklam från vänsterblocket !!!!

Men, men, om du inte håller med Anita Sarkeesian och Zoey Quinn då är du ju sexistisk, för det är så världen fungerar, även fast ingen av dem har några vettiga argument mer än att män suger och är onda.

Men skämt och sido, vad är det för "reklam" du pratar om? Har aldrig sett reklam som skulle komma ifrån vänsterblocket på den här sidan (förutom som sagt vissa artiklar men de kan man låta bli att läsa om de irriterar dig).

Medlem
Skrivet av anon_1418:

Öhm, va? Trodde man betalade för att få riktigt bra material/nyheter och stöjda Er pga detta.

Vill jag ha bannerfritt så finns det tillägg och programvaror för detta. Tänker banne mig inte betala extra för detta. (Syftar på rubriken, så som fint står..).

"Exklusiva betainbjudningar och tävlingar"
Förklarar ju en del om varför vi som väljer att avstå att bli FZ-supportrar kanske har en slight mindre chans att vinna/få möjligheter till detta då.

Har dagligen surfat in på FZ, sedan slutet på 90-talet för att sidans nyheter/artiklar har levererat, men sånt här blir man bara tjurig på. Tur att det är valfritt i alla fall!

Lite lätt snålt med tanke på att FZ skänkt dig så mkt kvalitativ njutning under hela 10 år...

Det kostar en hel del att dels driva en site som denna, och innehållet skriver inte sig självt.

Just saying....

Medlem

Notera att det alltså handlar om en bok som är en Nybörjarguide för Minecraft.

Dvs, denna: http://www.pricerunner.se/pl/802-556295172/Boecker/Minecraft-...

Medlem
Skrivet av conthox:

Såatte... när kommer boken?

Fick min idag så den kommer nog snart till dig

12
Skriv svar