Bloodborne – ny trailer och ett japanskt släppdatum

Robot
Bloodborne – ny trailer och ett japanskt släppdatum
Medlem
Bloodborne – ny trailer och ett japanskt släppdatum

mums!


signatur

"på slutet brinner vi som vackrast"

Medlem

Är det inte bättre att använda Sonys egna YouTube-video så slipper ni "subscribe"-knappen från en annan spelsajt i hörnet?

(Jag tipsade om den igår.)

För övrigt så ser det fortfarande ut som det mest lockande spelet det närmaste året.

Medlem

Ser fint ut. Hoppas det inte blir alltför hack- and slashigt, bara.

Medlem

jag vill ha nu! verkar bli ett riktigt köttit lir

Medlem

Dags att fixa PS4 tror jag o.O


signatur

Linux is not user-friendly. It _is_ user-friendly. It is not ignorant-friendly and idiot-friendly

Medlem

Hoppas dem inte gör det för lättillgängligt bara.
Går ju alldeles utmärkt att importera spel från japan också, tog inte speciellt lång tid att få hem en DS2 Limited edition därifrån.

Medlem

Det här är jag mer sugen på än Dark souls, men har aldrig gått igång på självtortyren heller Bloodbornes värld tilltalar mig mer också, älskar den Viktorianska stilen.


signatur

Videomupp

MEG
Medlem

Eftersom nu alla eller iaf de som hittills skrivit varit positiva så får jag måla faan på väggen, jag tror tyvärr att detta blir ett klassiskt asiatiskt hugga spel, dvs du går från punkt A till punkt B där du slåss mot ett antal fiender för att sedan fortsätta till punkt C där det hela upprepas igen, personligen är jag inte så förtjust i den typen av spel, jag hoppas dock att jag har fel för det ser intressant ut..


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av MEG:

Eftersom nu alla eller iaf de som hittills skrivit varit positiva så får jag måla faan på väggen, jag tror tyvärr att detta blir ett klassiskt asiatiskt hugga spel, dvs du går från punkt A till punkt B där du slåss mot ett antal fiender för att sedan fortsätta till punkt C där det hela upprepas igen, personligen är jag inte så förtjust i den typen av spel, jag hoppas dock att jag har fel för det ser intressant ut..

Så är väl alla spel?

Skrivet av WildThing:

Det här är jag mer sugen på än Dark souls, men har aldrig gått igång på självtortyren heller Bloodbornes värld tilltalar mig mer också, älskar den Viktorianska stilen.

I klippen man har sett, ser det väldigt lätt ut, som om det inte fanns någon vidare svårighetsgrad (?)


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

MEG
Medlem
Skrivet av Rwaat:
Skrivet av MEG:

Eftersom nu alla eller iaf de som hittills skrivit varit positiva så får jag måla faan på väggen, jag tror tyvärr att detta blir ett klassiskt asiatiskt hugga spel, dvs du går från punkt A till punkt B där du slåss mot ett antal fiender för att sedan fortsätta till punkt C där det hela upprepas igen, personligen är jag inte så förtjust i den typen av spel, jag hoppas dock att jag har fel för det ser intressant ut..

Så är väl alla spel?

Nja, håller inte riktigt med dig där, kanske vissa är tydligare än andra...


signatur

Death is only the beginning

Medlem
Skrivet av walter_iego:
Skrivet av WildThing:

Det här är jag mer sugen på än Dark souls, men har aldrig gått igång på självtortyren heller Bloodbornes värld tilltalar mig mer också, älskar den Viktorianska stilen.

I klippen man har sett, ser det väldigt lätt ut, som om det inte fanns någon vidare svårighetsgrad (?)

Aha, förhoppningsvis blir det inte FÖR lätt, även om jag gärna undviker Dark soulsnivån på grejer.


signatur

Videomupp

Medlem

Ingen "prepare to die"?

Okej då, det blir nog bra ändå. Bloodborne ser i alla fall riktigt mysigt ut!

Medlem
Medlem

Man ba suktar..

1
Skriv svar